Motorizace S13,S14 a S15
Motorizace S13,S14 a S15
hele chlapi potrebuju poradit ja se s jednim blbeckem,na jednom foru na lidech.cz respektive na foru drifting hadam ze motory s13 se nedali sr20det ze si tam to turbo musi ten majitel koupit a pridelat,samozrejme by si nato musel koupit svod,upravit asik i jednotku ale to je jedno ja vim ze na s 13 jsou motory ca18det a sr20de jiny nejsou ne??nebo napiste mi pls vseci motorizace na s13 a s14 moc diky
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
proc by se do S13 nemel davat SR20DET? naopak nevim o tom ze by se do jakyhokoliv SX montoval SR20DE Ten je pokud vim v primerach, nissan sunny atd. Jedinej atmosferickej motor kterej se daval do SX je KA24, jinak je vse preplnovany.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Pánové mám problém
Do S14 sa myslim niekde davali SR20de bez turba, viem ze som si to vsimol ked som pozeral LSD od tomei, tam boli diferaky aj pre SR20de. Ale neviem teraz presne ktore modely(S13,S14,S15).
Treba ist na stranku tomei a tam si to pozriet. Ale neviem o tom ze by sa tieto verzie dovazali k nam.
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... rset_2.htm
Tu je to vidiet, ale vsetko len urco auta pre JP trh.
Treba ist na stranku tomei a tam si to pozriet. Ale neviem o tom ze by sa tieto verzie dovazali k nam.
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... rset_2.htm
Tu je to vidiet, ale vsetko len urco auta pre JP trh.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
hehe tak igor ma pravdu...SR20DE se daval do vsech modelu od S13 (i 180SX dle wikipedie), nicmene pridavat na to turbo je zbytecne kdyz se dela SR20DET, jednodussi je swap
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_ ... and_SR20De
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_ ... and_SR20De
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Pánové mám problém
aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Pánové mám problém
nemaš pravdu protože s13 s sr20det se vyrabela jen pro japonskej trh ale vše je tady napsany chce to jen hledat no.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
myslíš špatně,..nicméně jak psal design..vše tu najdeš,tak nebud zhnilý a hledej..zbytečně se tu rozebírají hovadiny a úroven fora s každou hovadinou klesá.Toto je technické forum pro majitele 200Sx aby zde řešili technické záležitosti,ne pro lidi,kteří se tu vyptávají na kraviny,které nemají krom diskutování na lide.cz k ničemuIgor píše:aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Pánové mám problém
Ámenblázen píše:myslíš špatně,..nicméně jak psal design..vše tu najdeš,tak nebud zhnilý a hledej..zbytečně se tu rozebírají hovadiny a úroven fora s každou hovadinou klesá.Toto je technické forum pro majitele 200Sx aby zde řešili technické záležitosti,ne pro lidi,kteří se tu vyptávají na kraviny,které nemají krom diskutování na lide.cz k ničemuIgor píše:aha tak ja sem o sr20det v s13 neslysel a ani sem o ni nenasel nic na netu zato sem na mnoha strankach videl jen o sr20de a navic kdyz kupujete dily treba u kelly nebo na ecat.cz tak tam je pouze s13 se 124kw a s13 se 103kw jiny nejsou,pac kdyby byla na s13 i sr20det tak by mely i v techto obchodech nabidku dilu pro tuto motorizaci nebo nemam pravdu??ja myslim ze sr20det zacali vyrabet az s nabehem s14 anebo je davali jen do silvie ale do klasickej s13 ne
Re: Pánové mám problém
jj, řešej a zatěžujou toto forum pi.ovinama, ale SR20DE se do nissanů dával, S15- S14 se dával 100% a v S13 jen RHD
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
Re: Pánové mám problém
Ty nemáš pravdu S13 se s SR20 nevyráběla jen pro JPN ale pouze jen jako RHD protože svod "downpipe" vadila řízení. Proto v LHD se z důvodů uspory používal motor CA.Design píše:nemaš pravdu protože s13 s sr20det se vyrabela jen pro japonskej trh ale vše je tady napsany chce to jen hledat no.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
Atmosfery SR20DE a CA18DE sa predavali len v japonsku. Kto hral Gran Turismo tak by to mohol vediet S13 a S14 oznacene ako Q mali atmo a K mali turbo. S15 boli spec-s atmo a spec-r turbo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
reseni motorizace SX jsou sracky? Tak kdyz to vemem takhle tak to tady toho moc nezustane...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pánové mám problém
Skor by som odporucil premenovat tuto temu. Napr. Motorizace v S13,S14,S15.Fire píše:já bych tydle sračky z Tech FAQ hned mazal !
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorizace S13,S14 a S15
a bude niekoho bavit o mesiac prispievat do podobnej temy, ked sa nepouziva vyhladavanie... no mna to uz nebavi
Nissan 200SX S13 1990