Vůle u nového turba
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vůle u nového turba
Dnes mi přišlo nové turbo Garrett GT2871R AR64 Trim 48
ale nějak se mi nezdá osová vůle turbín (v ose rotace), naměřil jsem 0,11mm na digitálním hloukoměru. Měřil jsem to několikrát takže chybu bych prakticky vyloučil.
ale nějak se mi nezdá osová vůle turbín (v ose rotace), naměřil jsem 0,11mm na digitálním hloukoměru. Měřil jsem to několikrát takže chybu bych prakticky vyloučil.
Re: Vůle u nového turba
Tak mi ho dej a obednej si novy jato s težkym srdcem zkousnu.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
Vladislav Bureš píše:Dnes mi přišlo nové turbo Garrett GT2871R AR64 Trim 48
ale nějak se mi nezdá osová vůle turbín (v ose rotace), naměřil jsem 0,11mm na digitálním hloukoměru. Měřil jsem to několikrát takže chybu bych prakticky vyloučil.
Me taky kdyz doslo nove turbo melo malilinkate vule.Ale ver tomu ze je vse v poradku.Ja tak byl taky uklidnovan a opravdu problem nemam.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
Dobrá díky, čekal jsem vůli ale tak znatelná mě zaskočila. Díky
Re: Vůle u nového turba
Kazde turbo musi mat volu koli oleju,neboj,urcite to bude v pohode.Mne ked doslo GT35R tak sa mi to zdalo tiez moc.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Vůle u nového turba
Uz se to tu resilo, u GT to zpusobuje to dvojity ulozeni v "kulickach".
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
hlavně když se celé turbo rožhaví a prohřeje tak se ta vůle minimalizuje a není skoro žádná protože se to včšechno roztáhne, a pak by nebylo uplně ok kdyby se to nemělo kam roztahovat
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Re: Vůle u nového turba
bohužel se pleteš, tam jsou keramická ložiska, která nerozehřeješ tak aby o tolik změnila rozměr, je to prostě kvůli oleji
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
Právě si taky myslim že by to nešlo do sebe , když na jedný straně je názor ten že to je kvuli oleji a pak na druhý straně je že je to vůle pro roztažnost ! Takže to bude hlavně kvuli oleji !
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
OndraS13 píše:Právě si taky myslim že by to nešlo do sebe , když na jedný straně je názor ten že to je kvuli oleji a pak na druhý straně je že je to vůle pro roztažnost ! Takže to bude hlavně kvuli oleji !
obojí dohromady ondro
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
To právě dle mě ne , jak píše kentoya že tam jsou ty keramický ložiska ! Zas aby tam nevzniklo to že se tam nedostane olej žádnej
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- martin.matess
- user
- Příspěvky: 375
- Registrován: 05.06.2008, 22:02
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vůle u nového turba
OndraS13 píše:To právě dle mě ne , jak píše kentoya že tam jsou ty keramický ložiska ! Zas aby tam nevzniklo to že se tam nedostane olej žádnej
já to ale myslěl převážně u turb s kuličkovejma
Ex.......200sx s13
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Celica st202 GT4 Look
Bmw 318is M look 97´
Bmw 320 D tour..
a mnoho dalšího......
http://www.martinmatess.estranky.cz/ ===>>>Všechna moje auta.projekty a díly na prodej
Re: Vůle u nového turba
turba na kluzných ložiskách mají kluzná pouzdra pravděpodobně z fosforbronzi
turba na kuličkových ložiskách jsou vždy na keramických, ocelová kuličková ložiska v turbu při těchle točkách vydrží cca 2000km a pokud se přehřejou turbo se zadře, proto se nepoužívají
takže ještě jednou a naposledy
vůle u ložisek s kluzným uložením je převážně kvůli tepelné roztažnosti
vůle u turb s kuličkovými ložisky (jelikož jsou ložiska keramická) není kvůli tepelné roztažnosti
- pokud někdo nevěří, stačí autogenem 3 hodiny zahřívat WC mísu a poté změřit nárůst délky
howgh
turba na kuličkových ložiskách jsou vždy na keramických, ocelová kuličková ložiska v turbu při těchle točkách vydrží cca 2000km a pokud se přehřejou turbo se zadře, proto se nepoužívají
takže ještě jednou a naposledy
vůle u ložisek s kluzným uložením je převážně kvůli tepelné roztažnosti
vůle u turb s kuličkovými ložisky (jelikož jsou ložiska keramická) není kvůli tepelné roztažnosti
- pokud někdo nevěří, stačí autogenem 3 hodiny zahřívat WC mísu a poté změřit nárůst délky
howgh
Re: Vůle u nového turba
Jdou ty turba s keramickými ložisky repasovat ? /i v ČR/