Montaz prahovych nastavcov (Sideskirts)
Napsal: 23.12.2008, 09:00
po dlhsom patrani po poriadnych info som sa rozhodol ze znovu otvorim tuto temu, nakolko by som to rad spravil co najlepsie:)
1: Montaz prahov samotnych by mala predchadzat poriadna priprava, ktora by mala spocivat v dokonalom osetreni dutin vozidla, minimalne teda v oblasti ktora bude prahom zakryta. Pripadne nedostatky na karoserii zvarit (toto mam uz za sebou) a nastriekat bezoplachovym odhrdzovacom. Nasledne dutiny nechat chvilu oschnut (idealne den, dva) a aplikovat vosk na dutiny. KEdze na aute budu nasadene ozdobne prahy, tak ma napadlo, ze zvonka do prahy navrtam 8 - 10ky diery, ktore pouzijem na zavedenie katetra ktorym budem odhrdzovac a nasledne vosk aplikovat:) diery nasledne zaslepim a bude k nim pristup aj v buducnosti. co vy na to?
2: Pred montazou prahov samotnych je nutne si uvedomit, ze v pripade, ze budeme chciet auto dostat na zdvihak, mozu nastat problemy, nakolko nam prahy budu zavadzat. Pre tento pripad sa chystam urobit lift pointy, ktore budu v zasade zarovno s prahmi a bude mozne za ne auto bezpecne zdvihnut. Ak ste nieco taketo videli, pripadne mate foto, rad sa necham inspirovat
3: Sposobov uchytenia prahov je niekolko, ja som sa vsak na nete nedopatral k ziadnemu solidnemu obrazku, z ktoreho by sa dal vycitat sposob uchytenia. Pri montazi prahov si treba uvedomit ze pripadna nutnost vymeny predneho blatniku je spojena s demontazou prahoveho nadstavca, a tak uvadzam niekolko sposobov montaze
a) nitovanie - nakolko by som rad mal prahy demontovatelne v pripade vymeny blatniku, neprichadza v uvahu
b) lepenie - je mozne pouzit lepidlo na autosklo, ale s demontazou je tiez problem, ine lepenie mi napride ako dostatocne spolahlive
c) kombinacia lepenia a kvalitnej obojstranne lepiacej pasky - tuto metodu by som asi pouzil najradsej...mate s tym niekto skusenosti? pripadne foto. diki
1: Montaz prahov samotnych by mala predchadzat poriadna priprava, ktora by mala spocivat v dokonalom osetreni dutin vozidla, minimalne teda v oblasti ktora bude prahom zakryta. Pripadne nedostatky na karoserii zvarit (toto mam uz za sebou) a nastriekat bezoplachovym odhrdzovacom. Nasledne dutiny nechat chvilu oschnut (idealne den, dva) a aplikovat vosk na dutiny. KEdze na aute budu nasadene ozdobne prahy, tak ma napadlo, ze zvonka do prahy navrtam 8 - 10ky diery, ktore pouzijem na zavedenie katetra ktorym budem odhrdzovac a nasledne vosk aplikovat:) diery nasledne zaslepim a bude k nim pristup aj v buducnosti. co vy na to?
2: Pred montazou prahov samotnych je nutne si uvedomit, ze v pripade, ze budeme chciet auto dostat na zdvihak, mozu nastat problemy, nakolko nam prahy budu zavadzat. Pre tento pripad sa chystam urobit lift pointy, ktore budu v zasade zarovno s prahmi a bude mozne za ne auto bezpecne zdvihnut. Ak ste nieco taketo videli, pripadne mate foto, rad sa necham inspirovat
3: Sposobov uchytenia prahov je niekolko, ja som sa vsak na nete nedopatral k ziadnemu solidnemu obrazku, z ktoreho by sa dal vycitat sposob uchytenia. Pri montazi prahov si treba uvedomit ze pripadna nutnost vymeny predneho blatniku je spojena s demontazou prahoveho nadstavca, a tak uvadzam niekolko sposobov montaze
a) nitovanie - nakolko by som rad mal prahy demontovatelne v pripade vymeny blatniku, neprichadza v uvahu
b) lepenie - je mozne pouzit lepidlo na autosklo, ale s demontazou je tiez problem, ine lepenie mi napride ako dostatocne spolahlive
c) kombinacia lepenia a kvalitnej obojstranne lepiacej pasky - tuto metodu by som asi pouzil najradsej...mate s tym niekto skusenosti? pripadne foto. diki