Aktivní uhlí

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Aktivní uhlí

Příspěvek od Nyci »

Ať hledám jak hledám nikde nemůžu najít povídání o aktivním uhlí (odlučování par z nádrže) Je to k něčemu dobré pokud nekoukám na spotřebu a ekologii? Jestli ne jak to nejjednodušejc odstranit.

Pokud už je tu někde toto téma tak se omlouvám ale já ho nenašel Dík.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Jimmbo »

myslis carbon canister??? ale len hadam... tu je nieco o tom pisane

http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... er#p139889
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Lefa »

pokud nekoukas na spotrebu a ekologii tak je to na nic... vyhodit a zadelat diry kam jdou od CC (carbon canisteru-nadobka s aktivnim uhlim) hadicky, dve jdou do sani (ECCS) a treti vede tou kovovou hadickou kolem motoru dozadu k nadrzi, tu sem celou vyhodil a zaslepis sem ji az nekde v mistech pod abs
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od OndraS13 »

Lefa píše:pokud nekoukas na spotrebu a ekologii tak je to na nic... vyhodit a zadelat diry kam jdou od CC (carbon canisteru-nadobka s aktivnim uhlim) hadicky, dve jdou do sani (ECCS) a treti vede tou kovovou hadickou kolem motoru dozadu k nadrzi, tu sem celou vyhodil a zaslepis sem ji az nekde v mistech pod abs
Jakej moc velkej rozdíl tam je mezi tou spotřebou ? Jestli jsi měl možnost to porovnat !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Lefa »

ja mylim ze aktivni uhli je spise jen na ekologii a na spotrebu to asi zadnej vliv mit nebude.. a jestli je to par deci nebo ne tak to v tech 12 litrech je zanedbatelny.. ale moch by nekdo znalejsi napsat jestli to na spotrebu vliv ma nebo ne :wink:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od OndraS13 »

OK - já jen jestli to neni nějak makantní ! Jinak s tou ekologií - neni to nic ohledně emisí - emise budou stejný ?
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Design »

Normalne to vyhod a pozustali hadice zablenduj a je to hotovka.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Nyci »

A co s tím co vede do nádrže. je tam ještě jiná odvětrávací díra nebo je tohle jediná? Já jen aby mě tam nevznikal podtlak.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Jimmbo »

skus to ukoncit takto..ja to taky budem tak riesit:

Obrázek
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Design »

Tu sem zacpal tež:) jak mi zde poradili proste vše zacpat.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od blázen »

je zvláštní,že nikdo neřeší co se dějej v nádrži když ucpete její odvětrávání.. :roll: jen ucpat.. já bych ho tam nechal..dá se přemístit váží prt..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Mirek »

trubicku pod autem zahodit...u nadrze je ventil...ten nechat a hadicku co vedla do trubicky pod auto natahnout treba za zadni naraznik....ten ventil je takovej valecek s se 2 vyvody..u S13 je nad zadni napravnici
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Aktivní uhlí

Příspěvek od Mirek »

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět