Ahojte
chci se zeptat, v cem je vyhoda celeho setu Coilovers (krome vetsi ceny) nez kdyz si clovek koupi tlumice zvlast a pruziny zvlast (vyjde to levneji - je to kvuli tem pillowball vrchum ci??
co se oplati vic kdyz clovek nema auto jen na drift..?
Coilovers nebo sestavit samostatne?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coilovers nebo sestavit samostatne?
hlavni rozdil je ten ze v coilover kitech je to naladene tak, aby pruzina vyhovovala tlumici a naopak...proste je to delane uz z vyroby aby to pracovalo spolu.
kdyz das pruzinu a tlumic zvlast, bude to sice taky fungovat, ale ne tak idealne jako coilover a muze se to negativne podepsat na zivotnosti tlumice treba.
kdyz das pruzinu a tlumic zvlast, bude to sice taky fungovat, ale ne tak idealne jako coilover a muze se to negativne podepsat na zivotnosti tlumice treba.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde