Stránka 1 z 2
SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 11:45
od buky300zx
Mam v plane(mozno,ak si posplacam nejake veci) kupit tento rok Almeru GTI,alebo Primeru GT.
Ako viete,je tam motor SR20DE.Chcem sa spitat,co vsetko by som potreboval na prerobenie SR20DET.Zvody,turbo,vyfuk,MAF(ak je ina)......Nejednalo by sa o ziadny extrem(cca 200-220Hp),chcel by som zachovat origo piesty,vacky(ak to bude mozne,lebo neviem ake tam su)...
Ak to bude velmi narocne(myslim financne),tak sa pustim skor do DE a jeho uprav,myslim ze na cca 170-180HP by nemal byt problem sa dostat.
Dakujem za odpovede vyhradne k teme!
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 17:05
od Rave
Buky ne e.turbit DE nema cenu.je to financně naročne.snizit komprese,ecu,maf, a x jinych.Prodej DE a kup DET s elektrikou a ecu, a pak to ma smysl.Uz se to tu myslim resilo a nekdo z nismo.cz to myslim delal ale nedotahl tusim.A konec koncu SR20DE jede sam o sobe jako svine.
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 20:43
od Fire
co já vím tak na Nismo foru to překopávali 2 lidi . Kooper a Mikic (na něj mám icq kdyžtak pošlu) ... tak by ti mohli poradit.
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 20:45
od Mirek
mikyc to ma a jede mu to pekne..nebal bych se toho
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 20:53
od Kentoya
stejně jako jsem to dělal u bluebirda, dej tomu tlak 0,5 bar a bude to dobrý poježdění
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 20:59
od buky300zx
Ja som nechcel ist na extra velky tlak,chcel som zachovat povodne piesty,takze by som ani nemohol.Pocital som s tlakom tak do max0.5bar.Piesty som nechcel menit aj z toho dovodu ze sa mi paci ako to ide odspodu.
Co vsetko k tomu bude potreba?
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 21:05
od Kentoya
hlavně jednotku z turbo motoru, která bude pasovat, svody pravděpodobně z gtir nebo z s14ky a přívod oleje do turba přes restriktor a chlazení turba vodou, jinak nic, jinak až si tohle najde jagy, tak ti poradí jak si pohrát s jednotkou aby to jelo i bez jednotky z turba
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 21:14
od blázen
možná trochu mimo názor..ale co si koupit FWD co má v serii už 200hp a nemusíš nic turbit
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 21:19
od Kentoya
jenomže primera Gti pokud má zdravej podvozek, tak velice dobře sedí, a je příjemná na ovládání, což se u všech výkonných předohrabech říci nedá
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 21:34
od tamo
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 28.01.2009, 21:44
od buky300zx
Kua a ja som tam este pisal,no mooooozem sa hanbyt.
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 29.01.2009, 10:54
od blázen
Kentoya píše:jenomže primera Gti pokud má zdravej podvozek, tak velice dobře sedí, a je příjemná na ovládání, což se u všech výkonných předohrabech říci nedá
taky sem ji chtěl koupit..ale třeba podvozek má lepší galant než primera o výbavě už nemluvím.. motoricky jedou plus mínus stejně..takže by mu motor nevyřešil...
ale v té době jsem se projel třeba v Alfě 156 2,5 V6 ta lítá o dost líp jak primera i galant.. odost.. řízení v poho podvozek sem neměl čest vyzkoušet.. a těch aut je plno.. primera je pěkné auto..ale než přeplnovat..raděj bych volil něco co má 200koní v serii aut je habaděj.
ale každého věc
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 29.01.2009, 16:29
od mikyc
koper na nismu jsem taky ja:) jinak ted v zime jezdim na -+12 psi uz asi 2000km a v pohode a zkousel jsem i 1bar, a taky no problem, akorat je porad moc mokro
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 29.01.2009, 16:41
od buky300zx
blázen píše:Kentoya píše:jenomže primera Gti pokud má zdravej podvozek, tak velice dobře sedí, a je příjemná na ovládání, což se u všech výkonných předohrabech říci nedá
taky sem ji chtěl koupit..ale třeba podvozek má lepší galant než primera o výbavě už nemluvím.. motoricky jedou plus mínus stejně..takže by mu motor nevyřešil...
ale v té době jsem se projel třeba v Alfě 156 2,5 V6 ta lítá o dost líp jak primera i galant.. odost.. řízení v poho podvozek sem neměl čest vyzkoušet.. a těch aut je plno.. primera je pěkné auto..ale než přeplnovat..raděj bych volil něco co má 200koní v serii aut je habaděj.
ale každého věc
Daj pokoj s Alfou,to je poebany fiat!Galant ma 120Kw
Re: SR20DE vs SR20DET.
Napsal: 29.01.2009, 17:05
od blázen
dal sem ti to jako příklad.. ano galant má jen 160kw..ale v UK koupíš za pár tisíc liber VR4 galanta který má 280k v serii,podvozek o kterém se primeře nesní a pasuje do něj pro předělání řízení vše z evropského..
já ti to napsal jako alternativu...samo,netvrdím,že je špatné oturbit SR20DE..