Stránka 1 z 1

Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 18:57
od Mirek
Vim ze tu je tema s vyfuky, kde raddy vse podrobne vysvetlil, ale mam takovou otazecku....nove GTR je turbo...takze idealni vyfuk je rovna trubka. Muze mi prosim nekdo znaly vysvetlit proc sportovni vyfuk pro nove GTR (nahrada za seriovy) vypada jak hromada zasukovanych trubek? Neprichazi tim o vykon? Nebo jsou ztraty tak male ze je to jedno? Dekuju predem za vysvetleni.
Obrázek

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 19:45
od blázen
emise? hluk? ..otázkou zní,jaký by mělo výkon s rovnou trubkou

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 19:49
od Mirek
jasne to me napadlo taky...ale byla by to prvni sportovni nahrada za seriovy vyfuk s restrikcema ktery se ohlizi na emise a hluk....to tam muzes nechat seriovy

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 19:55
od blázen
asi něco jako sportovní KAT za seriový... podle mě to je jen prostě "sportovní" výfukový systém,se kterým projdeš na STK a ME ... :roll:

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 20:00
od Mirek
ale na emise nemaji zatacky na vyfuku vliv blazne.......a hluk ti na STK merit nebudou...... stejnych emisi by jsi dosahl kdyby to zustala jako jedna vetev , na ni tlumic a zadny takovy motance.....

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 20:06
od blázen
je otázkou jestli neměří hluk v japonsku nebo USA :wink:

Re: Vyfuk

Napsal: 05.02.2009, 20:06
od Mirek
tak to bude asi kvuli tomu hluku....titanovej je dvojenej primobez motancu..akorat nema obe vetve stejne dlouhe..to nicemu nevadi?

viz: http://www.youtube.com/watch?v=ESMhAzSYbOY



Vedeny vyfuk klasicky..zvednuty a rozdvojeny mimo stred auta, takze koncovka napravo je dal nez ta druha od hlavniho potrubi..tohle vypada uz na nejaky special, kde se na hluk a emise sere...tak nejak si chci stavet vyfuk, jen sem myslel ze to musim dostat do stredu auta aby to bylo rovnomerne.