Nastavitelny ramena
Nastavitelny ramena
Prosim vás jestli je nekdo má prosil bych radu...jo nebo ne .... nechci aby to bylo tvrdy,auto používam i na normální ježdění.... jestli je to zbytečny tak na to kašlu ale jestli mi napíšete pro,tak bych je pořídil
Re: Nastavitelny ramena
ilustrační foto
- Přílohy
-
- S13Camber.jpg (71.94 KiB) Zobrazeno 5199 x
-
- PairLCA1.jpg (61.55 KiB) Zobrazeno 5199 x
Re: Nastavitelny ramena
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
Re: Nastavitelny ramena
ok díky..... to sem chtěl slyšet... aspon v tom mam jasno
Re: Nastavitelny ramena
S tim teda nesouhlasim co si napsal heini
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Nastavitelny ramena
Už jsi někdy řídil auto na tomhle podvozku? Je to jako motokára, super kontrolovatelné. Asi to tam všichni dávaj z nudy.
Pokud někdo uvažuje o driftu tak ten podvozek je základ ! To je jen muj názor a už jsem stím jezdil. Prostě to auto je mnohem lépe kontrolovatelné ale něco za něco. Na koleje to není.
Pokud někdo uvažuje o driftu tak ten podvozek je základ ! To je jen muj názor a už jsem stím jezdil. Prostě to auto je mnohem lépe kontrolovatelné ale něco za něco. Na koleje to není.
Re: Nastavitelny ramena
Mně to vysvětlovat nemusíš.
Podle mně člověku na běžný drifty stačej bohatě coilovers a tension rods. Samo že nepočítam špéru...
Já třeba běžný drifty jezdil na sérii
Podle mně člověku na běžný drifty stačej bohatě coilovers a tension rods. Samo že nepočítam špéru...
Já třeba běžný drifty jezdil na sérii
Naposledy upravil(a) vrtas dne 17.02.2009, 19:43, celkem upraveno 2 x.
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Nastavitelny ramena
No jo ale tak ty seš pan drifter tak to nemužeš srovnavat s ostatnima!!!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Nastavitelny ramena
Jasně, nejlepší
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Nastavitelny ramena
v tomhle ty musim vrtasi trochu oponovat proste heiny to vystihl a k tym ramenum do zadny napravy ja osobne bych koupil aspon to vrchni jinak geometrii pri takem prudkem znizeni auta nikdy nenastavis. budes mit totiz A jak prase.
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavitelny ramena
Po vymene zadnich ramen za takovyhle nastavitelny mi jde auto mnohem lip do driftu a kontrola v smyku je, rek bych taky mnohem jednodussi. Az jsem byl sam prekvapen jak snadno to jde. Co zustalo seriovy, jsou spodni trojuhelniky. (stabilizatory mam od Cusca)
S14a RB25
Re: Nastavitelny ramena
asi takhle, pokud to porovnáš se seriovým podvozkem a podvozek kde dáš tyhle ramena tak ten rozdíl je jasnej, ale jestli nechce auto na drifty a chce si jen běžně zadriftovat tak jsou mu ramena na kokot, a říkejte si co chcete, mnohem důležitější a mnohem lépe mu to půjde do driftu, pokud udělá komplet repasi podvozku, dá podvozek na unibaly, pořádné tlumiče a péra
protože pokud jen vymění vámi vyzdvihovaná ramena, tak ten rozdíl sice bude, ale bude to prd oproti tomu co by měl udělat, a pokud udělá komplet podvozek i s tlumičema a co já vím čím vším a ještě tam nasere tyhle ramena, tak už to bude hopsající koza vhodná pouze na drift nebo street
takže ještě jednou opakuji
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
a pokud chcete opět třepat nesmysly že je to potřeba, tak udělejte nejdřív komplet podvozek na unibalech a naserte tam ještě tyhle ramena a jedtě se projet po dálnici praha brno, a nebo po horších okreskách, a to auto vyřadíte okamžitě z provozu na běžných komunikacích
takže ještě jednou
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
protože pokud jen vymění vámi vyzdvihovaná ramena, tak ten rozdíl sice bude, ale bude to prd oproti tomu co by měl udělat, a pokud udělá komplet podvozek i s tlumičema a co já vím čím vším a ještě tam nasere tyhle ramena, tak už to bude hopsající koza vhodná pouze na drift nebo street
takže ještě jednou opakuji
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
a pokud chcete opět třepat nesmysly že je to potřeba, tak udělejte nejdřív komplet podvozek na unibalech a naserte tam ještě tyhle ramena a jedtě se projet po dálnici praha brno, a nebo po horších okreskách, a to auto vyřadíte okamžitě z provozu na běžných komunikacích
takže ještě jednou
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
na normální ježdění zbytečný
na běžné drifty zbytečný
na profesionální drifty, či na profesionální okruhy či vrchy, téměř nutné, ale taky nutné naučit se nastavit přesně co chci aby to dělalo
Re: Nastavitelny ramena
Ma to cenu davat na auto na okruh a vrchy?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart