Stránka 1 z 1

veškeré důvody odvětrání motoru?

Napsal: 10.03.2009, 17:07
od yHCov
Zajímalo by mě z jakých všech důvodů je hlava a blok motoru odvětrán, dám příklad ca 18et z s12-hlavou nasává naměřený vzduch a z bloku je vzduch odsáván podtlakem v sání a je zapojen jednosměrný ventil zavírající ve směru ze sání do bloku z důvodu přeplňování..Primární účel je předpokládám aby nevylítaly gufera kvůli tvořícím se olejovým párám.
Jde mi o to, jestli něco zkazím když použiji oil catch tank ovšem bez napojení opět na podtlak sání, neb nechci aby šli do motoru olejové výpary, byť zbaveny případných větších částic oleje.. tzn v hlavě ani v bloku nebude podtlak ani přetlak a olejové výpary budou odcházet do atmosféry skrz oil catch tank a malý filtřík přidělaný k oct.Mám obavu jestli případný podtlak v bloku nevypomáhá odtékaná oleje z hlavy, případně jestli nemá nějaký další důvod..
Dík!
ilustrační obrázek odvětrání z manuálu ca18det:
Obrázek

Re: veškeré důvody odvětrání motoru?

Napsal: 10.03.2009, 18:31
od buky300zx

Re: veškeré důvody odvětrání motoru?

Napsal: 13.03.2009, 12:49
od Yashio
odvětrávání jde do sání pouze kůly výparům z mototu nic víc nic mín...

Re: veškeré důvody odvětrání motoru?

Napsal: 14.03.2009, 14:04
od Kentoya
vyzkoušel jsem už asi 12 variant, ale nejlepší profík na tohle je raddy, posledně se mnou hádal do krve že mé názory ohledně tohoto jsou vedle a že jsem nic nedokázal, má to naštudováno z anglického fora, a moje zkušenosti, zkušenosti adnera, harryho, marata a ještě dvou špičkových závodních mechaniků co znám z olomouce jsou hovno oproti anglickému foru, a dokonce když mu taboo napsal že některé věci z toho anglického fora jsou nesmysly, tak si stejně stál za svým, takže na tohle nebudu odpovídat ani v tématu, ani soukromou zprávou, ptejte se raddyho, já tomu nerozumím, protože neumím anglicky