KA24 - pro a proti?
KA24 - pro a proti?
hi everybody
je to asi spis do pokecu tak to kdyz tak presunte nevim
jen jsem zvedavej, KA24E ta SOHC verze nebo DOHC verze, sam o sobe to je o nicem atmosfera ale co kdyz se hodi na nej turbo?? jake nazory znalych ve srovnani s CA18DET - ktery motor je lepsi? CACKO pocitam??
rad poctu (nemam cas litat po americkych forech sakra...
dik
je to asi spis do pokecu tak to kdyz tak presunte nevim
jen jsem zvedavej, KA24E ta SOHC verze nebo DOHC verze, sam o sobe to je o nicem atmosfera ale co kdyz se hodi na nej turbo?? jake nazory znalych ve srovnani s CA18DET - ktery motor je lepsi? CACKO pocitam??
rad poctu (nemam cas litat po americkych forech sakra...
dik
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
no tak zkus použít hleda tady..určitě je to tu 100x rozebrané..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: KA24 - pro a proti?
vela ludi mozno nebude somnou suhlasit, ale na oturbene KA sa nechyta ani CA ani SR....samozrejme v porovnatelnych stupnoch uprav.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
nejvýkonější KA je výkonější než nejvýkonější SR co jezdí ale na 400m je nejvýkonější SR rychlejší než nejvýkonější KA.. asi tak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: KA24 - pro a proti?
blazen: to uz je ale dost o extremu ne....podle me co se tyce nasich uprav.takovy to go,cooler a lepsi turbo tak ve stejnym levelu bude lepsi to ka...akorat s tim u nas nema nikdo zkusenosti.
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..
u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
u SR to je ještě o turbo snadnější..
u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: KA24 - pro a proti?
u sr ti staci jenom cip stage1 walbro ic 3"vyfuk a mas 280hpblázen píše:to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..
u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
a ak by som siel robit ka24eT tak by som radsej siel do ka24deT tem motor sam osebe je porovnatelny s CA18det a ovela menej zere a bez oturbenia nevizaduje ziadnu zvlastnu pozornost na jeho udrzbu
ak by niekto mal zaujem tak mam na predaj s14 s KA24DE a mnoho upravami a uz len kupit turbo kit ktory sa pohybuje okolo 2500euro a vysie
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
tak ten DET dosahuje lepších výsledků jak ET,.. to každopádně..on je dost podobný CA18DET až na ten řetěz
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: KA24 - pro a proti?
musim oponovat...seriove vnutornosti KAcka su pevnejsie a bytelnejsie nez CA alebo SR. S najvacsou pravdepodobnostou budem prvy majitel oturbeneho Kacka, tak podam referencie:)
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
co viem tak johny1 ma tiez oturbene KAcko a co viem tak uz mu raz motor odisiel so serivymi vnutornostami ale nemozem sudit ked neviem preco mu odisiel.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
já to vyčetl na KA-T.org,ž vnitřky KA nejsou nic moc.. ale oponovat mi můžete.. co je to za problém koupit za 30litrů nízkokompresní písty s ojnicema
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- DISKOTERORASTA1
- user
- Příspěvky: 83
- Registrován: 21.01.2009, 16:58
- Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: KA24 - pro a proti?
to dolitle:hlavne to pak nafot a dee to na rajcee,ja?