Stránka 1 z 3

OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 10:25
od Mirek
Zkusim to nahodit sem, treba nekdo na neco doje. Vim ze jsou na tohle primo fora, ale neni tam tolik znalych lidi jako tady. Koupil jsem primeru P10 rv95 s nezjistenou zavadou motoru - nechytal. Takze jsem se do toho pustil, nasel svicku ktera mela rozdrceny izolant a dal novou. Nasel poskozene kabely ke svickam a dal nove. V soucasne dobe auto chyta, ALE nastartuju, auto chytne na 4 valce, jde na cca 1000-1200otacek a ladne zase chcipne. Tohle se deje pri kazdem pokusu nastartovat. Udajne to mel v servisu a nevedeli si s tim rady, bylo to i na kabelu a nic to neukazalo (dneska mi prisel consult, tak ho odpoledne otestuju). Palivovy filtr to nebude, to zkouseli. Diky za rady

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 10:40
od Mirek
Jeste jsem vynechal jednu vec, kdyz pridam plyn jeste nez to vyleze na tech 1200, chcipne to okamzite

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 11:10
od blázen
toledo gti nebo jak se označovala ta silnější verze mi blblo podobně.. po té co jsem rozebral rozdělovač a pořádně nastavil šlapalo bez problému

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 11:46
od Mirek
Ted jsem zkousel odpojit AFM a FPR..zadna zmena...tady video toho jak se to chova

http://www.netboxhub.net/200sx/MOV01362.3GP

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 11:56
od Mirek
blázen píše:toledo gti nebo jak se označovala ta silnější verze mi blblo podobně.. po té co jsem rozebral rozdělovač a pořádně nastavil šlapalo bez problému
to by nestartovalo vubec kdyby byl rozdelovac spatnej ne?

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 17:43
od blázen
kdyby byl špatně nastavenej asi jo

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 18:06
od Fire
a co špatná benzínová pumpa , za ty roky už může být KO a nestačí dávat potřebné palivo. Nebo škrtící klapka ..

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 18:22
od Mirek
Ted jsem mluvil s puvodnim majitelem, pumpa je uz davana jina, tlak paliva byl ok. Rozdelovace zkouseli 3, i ten snimac kontrolovali. ECU zkouseli taky z GTcka...tak nevim..prej se to snazil mesic dat do provozu a pak to radsi prodal :-)

Edit: Vahu prej taky testovali jinou.

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 18:25
od Mirek
Napadaji me teda vstriky? ucpane, nedokazi dat dostatek paliva?

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 26.03.2009, 19:18
od Marian
Co komprese?

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 27.03.2009, 14:41
od Mirek
chyta pekne, kompresi to nebude...na 90% zavada v elektrice. SR20DE ma v ECU cervenou diodu, nevite nekdo prosim jestli ta dioda ma svitit i za behu motoru?
U me sviti, jak chytne tak zhasne a rozsviti se zase az se motor zastavi? bezne?

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 29.03.2009, 13:20
od slik85
moze to byt FPR alebo slabo ukostreny motor ale vyskusal by som aj kontakt teplotneho cidla

video som nevidel mam pomaly net v praci

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 29.03.2009, 21:14
od Mirek
FPR jsem odpojoval, zadna zmena....Sem to tady pred predchozim majitelem vychvalil ze na to prijdeme a ono koukam prdlajs :)

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 30.03.2009, 15:44
od Mirek
Tak dneska jsem vyzkousel jine AFM, a zadna zmena :/

Re: OT: Problem se SR20DE

Napsal: 30.03.2009, 18:54
od doublejay
napadla me takova kravina - neni tam jako u dvoukila nejake rizeni palivove pumpy? Aby netlacila 5 vterin po zapnuti klicku a pak uz treba vubec... Napojil bych na draty k pumpe voltmetr a podival se, co se deje pri toceni starterem. Jinak porad tvrdim - svata trojice:
- jiskra (zapaluji spravne svicky na spravnych valcich? - vysroubovat, uzemnit, otocit klikou, sledovat, jestli pali a v jake poloze pistu)
- vzduch
- benzin (ma to nejakou obdobu CASu - spinaji vstriky?)