Stránka 1 z 1

K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 29.03.2009, 20:04
od váša
Koupím za rozumnou cenu ECU s orig. kabeláží a k tomu váhu vzduchu... Kdyžtak nabídněte... Je to na Almeru Turbo, nedávno jsme přepracovali motor z T15 na T25 ale řídící jednotka si pořád dělá svoje a ochuzuje mi směs, nejde ji přeprogramovat, takže zkusím předělat řídící jednotky a uvidíme jak se to pak bude chovat. (Almera N15 1.6 73Kw???Turbo)

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 29.03.2009, 20:09
od slik85
ak to ma byt na s13 tak napis kentoyovi ma toho doma dost

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 29.03.2009, 20:20
od jagy
Jednotku nech seriovou a kup si SAFC2, do 200usd sezenes a postaci bohate.

Btw. jedes Kopr na jare? :)

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 30.03.2009, 09:45
od váša
jagy píše:Jednotku nech seriovou a kup si SAFC2, do 200usd sezenes a postaci bohate.

Btw. jedes Kopr na jare? :)
Ta jednotka je fakt nanic. Mám tam ten šidiventil (OBDOBA SAFC bez displeje) a směs to má, ale v určitých chvílích jsou cítit a slyšet detonace, jednotka to prostě škrtí... odpálil jsem takhle pístní kroužky....


Btw. Určo jedu, chci otestovat loňský rok s letošním, jaké jsou změny v chování a tahu....

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 30.03.2009, 15:56
od jagy
Nevim, co mas, ale SAFC2 funguje bez problemu. :wink:

Do kopru mozna taky pojedu, jestli to slozim do te doby, aspon na test.

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 30.03.2009, 18:29
od váša
jagy píše:Nevim, co mas, ale SAFC2 funguje bez problemu. :wink:

Do kopru mozna taky pojedu, jestli to slozim do te doby, aspon na test.
Proti SAFC nic nemám, jen se mi zdá, že jednotka, bude lepší..Naladěná na 179 kobyl v základu a když budu chtít sbírat ojnice po cestě tak tam dáme STAGE2 :D

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 30.03.2009, 19:00
od jagy
To nepojede s CA jednotkou.. je to jiny motor, uplne jina mapa... tohle je asi nejhorsi reseni, ktere chces udelat. Predelat CA kabelaz na GA motor bude peklo a budes s tim mit obrovske problemy.

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 31.03.2009, 18:57
od váša
jagy píše:To nepojede s CA jednotkou.. je to jiny motor, uplne jina mapa... tohle je asi nejhorsi reseni, ktere chces udelat. Predelat CA kabelaz na GA motor bude peklo a budes s tim mit obrovske problemy.
Já vidím rozdíl jen v obsahu, jinak mi to příjde docela stejný, jinak je kompres(ten už mám stejně změněný) a vrtání zdvih.. jinak je to stejný.... ??? Možná, že by SAFC stačilo, ale pořád se mi zdá, že to můj problém nevyřeší... pokud pořídím SAFC stejně budu muset použít jinou váhu vzduchu, a nejhorší to bude naladit.... a sladit....

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 31.03.2009, 21:53
od jagy
Ale nebude.. SAFC2 je to nejjednodussi na naladeni. Jeste jednodussi, nez Emanage. Ladis jen full trottle a half-trottle. Nekdo v okoli ma urcite Wideband, ne? To jsi pujcis a naladis to sam.

Ten JP z chile co mel GA16DE+T (350whp cca), tak mel taky SAFC2, i na nekolika SR20DE+T (300+whp), takze to funguje a staci. Muzu mu napsat, jakou MAF pouzil, protoze v serii je MAF nekde v klapce, ze?

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 02.04.2009, 20:13
od váša
jagy píše:Ale nebude.. SAFC2 je to nejjednodussi na naladeni. Jeste jednodussi, nez Emanage. Ladis jen full trottle a half-trottle. Nekdo v okoli ma urcite Wideband, ne? To jsi pujcis a naladis to sam.

Ten JP z chile co mel GA16DE+T (350whp cca), tak mel taky SAFC2, i na nekolika SR20DE+T (300+whp), takze to funguje a staci. Muzu mu napsat, jakou MAF pouzil, protoze v serii je MAF nekde v klapce, ze?
Tak se ho zkus zeptat, jestli má i origo ECU, ještě mě napadlo použít americkou verzi ECU...

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 02.04.2009, 21:22
od jagy
US GA je jine, nez nase nebo to z Chile.. vykonove ma samo o sobe 120ps, variabilni casovani vacek, komplet jine saci svody, atd. Takze to reseni nebude. Zeptam se toho Chilana, ti maji stejne GA motory, jako my.

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 03.04.2009, 18:22
od váša
HM, jsem myslel, že jen změnili mapy na těch 120ps.... No když už se ho budeš ptát zeptej se na více podrobností...změna kompres, jiné písty, těsnění pod hlavou, váha vzduchu atd.... Jo a jak se zapojuje to SAFC??? Na netu jsem viděl nějaký konektor, který od toho vedl pro zapojení...

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 13.04.2009, 20:38
od váša
Nějaké novinky??? 8)

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 17.04.2009, 15:32
od jagy
Psal, ze on jezdil s RB25 MAF, ale on mel pres 300whp, takze rikal, ze i GTI je ok. Jako Fuel Managment mel SAFC2.

Jeste jsem mu psal, jak tam dat tu MAF, protoze serie u 1.6 ma vahu primo v klapce, co?

Re: K: ECU + Kabeláž + MAF vše S13

Napsal: 17.04.2009, 16:35
od jagy
Tak mi jeste odepsal, ze staci ten konektor vydelat ze stare vahy a dat ji na novou. Zkus si sehnat GTi vahu (vim, kdo ma) a SAFC2 (muzu sehnat) a pak doladit smes s nekym, kdo ti pujci siroko-pasmovou lambdu.