tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

Příspěvek od raziel »

Caute

mam dotaz, vcera jsem byl zbrousit hlavu, udelali 0.1 - je to 0.1mm ?
a taky potrebuju vedet jakou tloustku Multi layer plechace mam svolit - jestli od Apexu 1.3mm nebo 1.9mm....? ono z toho nebylo zbrousene moc na to abych potreboval vyssi nez 1.3, neni tak? a jakou vyhodu ma tak vysoke tesneni (dava se jen kdyz se zbrousi moc z hlavy nebo i aby to zmenilo kompresni pomer??


dik moc
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

Příspěvek od Kentoya »

hlavně nechej orovnat i blok
1,3
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

Příspěvek od raziel »

je to fakt nutnost??? nestaci jak se to fakt dobre vycisti? ten blok nemuze byt pohnuty ani o mm je to kus zeleza ne jak hlava , ne?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

Příspěvek od Kentoya »

stačí 0,1mm na bloku a už ti poteče olej či voda u kovového těsnění
pokud použiješ papírové, tak ti sice nepoteče, ale jak zvedneš tlak tak foukne
tak si vyber, já osobně bych to nerisknul a to nemám problémy s vytažením motoru a výměnou těsnění za jiné, jen se mi zdá že skrz 3 hodiny můžeš ztratit dva dny
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: tloustka plechoveho Head gasket 1,3 / 1.9 ???

Příspěvek od blázen »

u kovu je nutnost nechat orovnat obojí...taky bych volil 1,3 nebo 1,6..1,9mi přijde moc
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět