Stránka 1 z 4
elektricky vetrak
Napsal: 24.05.2009, 22:51
od raziel
caute
jen me zajma jaky je v nasich koncicnach nazor na to mit misto puvodniho vetraku, mit elektricky pro chladic..??
Re: elektricky vetrak
Napsal: 24.05.2009, 22:56
od Kentoya
názor jen ten nejlepší a kdo tomu rozumí, jedině doporučí
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 18:29
od raziel
super
a jeste by me zajimalo jaka velikost - 11 palcu nebo radsi 14? nebo to spis zalezi na tom jak daleko od chladice se to uchyti... uvazuju o apex 11 palcu nebo ebay 14 palcu ... co myslite mr kentoya?
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 18:59
od pablo
ja bych byl pro oba vetraky ten puvodny bych neodstranoval
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 19:52
od raziel
no jo je to nejlepsi resenio, ale chci to do haje kvuli te sahary a designu toho viskozniho (mam cely predek motoru teda cely motor proste naadherny a remenice, pumpa, altik... a ten vetrak by kazil dojem ... a nemluve o sahare, by neslo pres ni nic videt...
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 20:14
od kenivruh
raziel píše:no jo je to nejlepsi resenio, ale chci to do haje kvuli te sahary a designu toho viskozniho (mam cely predek motoru teda cely motor proste naadherny a remenice, pumpa, altik... a ten vetrak by kazil dojem ... a nemluve o sahare, by neslo pres ni nic videt...
Akurat ze ta sahara ma dost velky vyznam aj ked sa mozno ozvu ludia co napisu ze je zbytocna.
A ele. ventilator dat najvacsi aky sa na ten chladic vojde (plus aj najvykonnejsi na aky mas penazenku
).
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 20:15
od Kentoya
největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 20:16
od milonovo
Já mám v plánu tam dát nějakej větší chladič i s větrákama,např ze sierry,ten mám asi i doma.Ten původní je hodně mrňavej.Ohřívat by se to mělo relativně rychle,protože tam nebude pořád ofukovat ta vrtule a chladit to potom bude snad taky líp.Ale ještě se možná mrknu po nějakým,kde by seděli vývody.
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 20:17
od kenivruh
Kentoya píše: největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí
To asi kazdemu a aj visko ventilator tiez zavadzia
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 20:20
od Kentoya
kenivruh píše:Kentoya píše: největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí
To asi kazdemu a aj visko ventilator tiez zavadzia
přesně a proto bez sahary a bez visca
Re: elektricky vetrak
Napsal: 25.05.2009, 23:02
od pablo
ja osobne bych bez visca nevyjel a kdyby se mi tam stala sahara tak ji tam nacpu spat
Re: elektricky vetrak
Napsal: 26.05.2009, 22:39
od raziel
souhlas s kentoyou... tady v UK to kluci tez cpou do pr*ele jen co koupi s13 - sahara je sice dobra vec pro usmerneni vzduchu, nekdo tvrdi ze jak to sunda a necha viskozni tak to chlazeni pri extremni nalozi je horsi nez se saharou (to bych i chapal... ale jak se nacpe elektricky (ktery urcite nebude mit takove otacky jako treba viskozni pri 6000RPM ale zase urcite vetsi vykon na volnobeh...
pujdu do tech 14 palcu... z ebay (tech 11 z apexu je asi malinke...
edit: hmm, pujdu do revotec
))
Re: elektricky vetrak
Napsal: 27.05.2009, 06:52
od Mirek
nic proti, ale visco vrtule nema pri 6 tis otackach vetsinou zadny vyznam...vrtule je potreba pouze kdyz auto nejede, a pokud nekdo drzi stojici auto v 6tis RPM, tak klobouk dolu
Vsechny auta s vodnim chlazenim maji naporovy chladic.....naporovy proto, protoze je chlazen naporem vzduchu. Nikoliv vrtuli, ta nastupuje kdyz napor vzduchu neni dostatecny k ochlazeni kapaliny. Elektricka vrtule je mnohem lepsi nez originalni visco se saharou.
U S13 bude nutne asi pouzit na vrtule dodatecny spinac se snimacem teploty aby to fungovalo trosku efektivne, staci treba ten ze skodovek (cidlo nasroubovane do chladice nebo nekde pobliz, sepne vrtule pri dosazeni urcite teploty). Na mem SX (mam S14 elektriku) byla ele. vrtule seriove. Byla dvourychlostni, ted mam obycejne jednorychlostni, takze na prvni stupen se bude motat jedna, na druhy obe.
Re: elektricky vetrak
Napsal: 28.05.2009, 19:52
od raziel
nic proti Mirek, ale ja to fakt myslel jakoze chlazeni kdyz to drtis na miste a ne kdyz valis 180 po dalnici pri 6000 otackach.. (opravdu neni treba vysvetlovat naporovy chladic a vztah vrtule k nemu
jinak dik za info, zajimal me nazor cechu na tohle;)
Re: elektricky vetrak
Napsal: 24.06.2009, 16:45
od pablo
v pohode mirku ale vyskousej si to pak s visco a pak bez a porovnej to neco to do sebe ma. jinak visco co je na aute vtahuje a posila ten vzdchu pod auto a taky kolem motoru dozadu aby pri chladicove stenee nestal zbytecne teplej vzduch a nehralo vsechono naokolo.nic kazdej dle sveho gusta nekdo da visco pric nekdo si ji necha nikomu nic nenutim,ja ji tam mam sem spokojene a ty dva kone ji obetuju.