Stránka 1 z 1
					
				Variable geometry turbocharger
				Napsal: 10.07.2009, 10:54
				od Pelek
				Řešil někdo jak by se tohle dalo nacpat do našich aut.Bylo by to hodně zajímavé vidět tu křivku na brzdě jak to jde od spoda do výkonu.
			 
			
					
				Re: Variable geometry turbocharger
				Napsal: 10.07.2009, 12:39
				od blázen
				neřeší..používalo to jen porsche ne? Je tam problém s EGT
			 
			
					
				Re: Variable geometry turbocharger
				Napsal: 10.07.2009, 13:13
				od Pelek
				To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.
			 
			
					
				Re: Variable geometry turbocharger
				Napsal: 11.07.2009, 16:40
				od kenivruh
				Pelek píše:To jako že se to moc hřeje na výfuku?Tědka jsem to videl na GT3 a ty turba a celej výfuk je z titanu a když se tam namontovali svody se zavodníma katama tak se skroutili asi na tom něco bude.
GT3 je atmosfera 

 Problem je v tom ze turbobenzin ma ovela horucejsie plyny ako turbodiesel, takze ten mechanizmus ma problemy so zivotnostou. Preto sa do benzinou nedaval (myslim ze porsche bolo prve co to dava seriovo).
No a davat to na nase auto sa urcite neoplati, pokial teda nema niekto nazvys peniaze na experimentovanie.