Stránka 1 z 2
chveni motoru na volnobeh
Napsal: 22.07.2009, 18:52
od raziel
caute
jake jsou priciny chveni motoru na volnobeh? ne hodne ale proste nejde to uplne plynule, zlehka sebu cuka - mam kkomprese od 10.5 do 10.8 na vsechn, hlava zgeneralkovana - nove intake "51" ventily, olejove ventil. tesneni, original Nissan tesneni vsude, jede nadherne, HKS aktuator na t25 nyni okolo 0.9 baru, vstriky standard, intercooler kit napredku, proste vsechno zrobene ale stale cuka... jo a NGK NBCP7ES neb tak nejak...
jo a raddyho chip stage 1
nemuzou to byt engine mounts - uchyceni unavene? a nebo civky?
jinak otacky jako neklesaji ci podobne, hezky stabilne, jen se ten motor proste chveje trochu...
dik predem
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 22.07.2009, 19:18
od buky300zx
To mas asi v haji silentbloky na motory ked ti neklesaju otacky a motor nevinechava.
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 22.07.2009, 23:55
od mauglie
Tak tak, zastávám stejného názoru. Budou už pravděpodobně dosti za zenitem.
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 10.08.2009, 17:02
od J3tb0Y
moze to robit aj predzapal
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 10.08.2009, 18:03
od blázen
jaký máš podtlak na volnoběh?
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 10.08.2009, 19:46
od Iwan
Mne take nieco robil konektor na afm ku,dobre nedoliehali ty male kontakty
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 11:45
od raziel
blázen píše:jaký máš podtlak na volnoběh?
na volnobeh -8 az -9
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 12:58
od kenivruh
raziel píše:blázen píše:jaký máš podtlak na volnoběh?
na volnobeh -8 az -9
V akych jednotkach?
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 14:59
od raziel
v barech
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 15:07
od Lefa
raziel píše:v barech
a urcite si to chtel jeste opravit na -0,8 az -0,9 baru
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 15:34
od raziel
muhehe
jo presne = vsak si rozumime
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 20:24
od blázen
to je v poho..odpovídá to špinavému motoru ..to není příčina špatného chodu...= OK problém není v přísávání falešného vzduchu ...správná hodnota má být tak -0,6 - -0,7
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 11.08.2009, 20:35
od Mirek
blázen píše:to je v poho..odpovídá to špinavému motoru ..to není příčina špatného chodu...= OK problém není v přísávání falešného vzduchu ...správná hodnota má být tak -0,6 - -0,7
neznamena to nahodou pouze to, ze si to neprisava za klapkou? Pokud vim tak pred klapkou neni -0.7?
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 12.08.2009, 03:21
od raziel
blázen píše:to je v poho..odpovídá to špinavému motoru ..to není příčina špatného chodu...= OK problém není v přísávání falešného vzduchu ...správná hodnota má být tak -0,6 - -0,7
spinavemu motoru? promin, ale mrkni na muj projekt - myslim ze tvoje teorie o spinavem motoru je trochu vedle jak ta jedle (to co ma vliv na vakuum jsou snad
* Rings
* Valves
* Leaking intake manifold gaskets
* Exhaust blockages
* Wrong ignition timing
* Valve timing
a spina v motoru tam zrovnaq neni (mrkni na
http://autospeed.com/cms/A_2393/article.html ...
a vse co je vyse popsane mam zrobene nove vcetne vsech original intake ventilu od nissana, original tesneni atd... to vacuum je do 15 psi jeste normal na vakuum co ja vim...
Re: chveni motoru na volnobeh
Napsal: 12.08.2009, 08:38
od blázen
může být.. se nečerti.. psal sem,že to je OK