Stránka 1 z 1

bily kour po zvednuti tlaku turba a FMIC

Napsal: 24.07.2009, 17:00
od raziel
caute

mam dotaz:
nedavno jsem po generalce hlavy (nove tjesneni vsude, ventily, vsechno original NIssan,) nainstaloval HKS aktuator na T25ku (150 000km ma najeto:D
turbo tedka tlaci jakoze perfektne, leti to k 0.9barum, mam ted nove predni intercooler velky cely kit z ebay, a proste zatah je suprovy... jenze po dvou dnech co jsem trochu blbnul a cekoval jak to jede tak jsem si vsiml ze pri seslapnuti plynu a pak pusteni to dymi vic nez predtim (bily kour ) pred tim jako tez dymil jak se klapka zavrela ale ne tak moc jak ted :D jinak play na turbine je okolo tak 3mm ... jinak vsechno ciste - PCV hadice ciste, intercooler uvnitr,. sani... zadny olej nikde nic... komprese na motoru okolo 10,5 k 10.8 ... turbo nabiha furt hladce zadny problem... jen ten smoke je vetsi... to budou asi olejove tesneni, co? (i kdyz to je bily kour??

dik moc (jo jinak dalsi veci : walbro, chip stage 1, volny vyfuk kompletne a KN filter (nova lambda, z motoroveho prostoru se nic nepali, nekype netece (mam diruy ve firewallu takze citim a slysim vse co se deje...

Re: bily kour po zvednuti tlaku turba a FMIC

Napsal: 24.07.2009, 17:09
od Design
Taky mi to huli jak lokomotiva ale mam olej v IC k turbu a bili kour takže tipuju že budeš mit asi podobny problem.