Prepaleny zotrvak a spojka

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od kenivruh »

JUN cr-mo zotrvak a australska Extreme spojka. Najazdenych par tisic km a zotrvak a pritlacak prepaleny od tepla, trecie plochy vydrate a lamela skoro uplne zodrata. Auto nebolo vobec zatazovane takze poradte kde nastala chyba aby som ju nezopakoval.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Peca »

To si delas pr.... :?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Mirek »

dodam foto :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Mirek »

In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Gerox »

moj typ je australska spojka... 8)

kdyz byla z australie vzal bych k ni i setvrak...ty materialy muzou byt uplne jine a klidne se mohlo stat ze rozdilne teploty stervaku a pritlacaku znicili lamelu a ta znicila je...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od pablo »

Gerox píše:moj typ je australska spojka... 8)

kdyz byla z australie vzal bych k ni i setvrak...ty materialy muzou byt uplne jine a klidne se mohlo stat ze rozdilne teploty stervaku a pritlacaku znicili lamelu a ta znicila je...
mozne to je ale ja na tom ujezdil okolo 1000km bez problemu s tym ze to dostalo na prdel.pri prodeji to bylo jako nove vsechno sam majitel to videl
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od pablo »

pablo píše:
Gerox píše:moj typ je australska spojka... 8)

kdyz byla z australie vzal bych k ni i setvrak...ty materialy muzou byt uplne jine a klidne se mohlo stat ze rozdilne teploty stervaku a pritlacaku znicili lamelu a ta znicila je...
mozne to je ale ja na tom ujezdil okolo 1000km bez problemu s tym ze to dostalo na prdel.pri prodeji to bylo jako nove vsechno sam majitel to videl
aby tu nevznikl nejaky problem vsechno sem zajel nez se na tom zacalo litat
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Mirek »

muj tip uz keni zna, a tim je spatne odvzdusnena spojka, popripade spatne nastaveny spojkovy valec. Nemusela prokluzovat ma vetsi pritlak a pri bezne jizde by se to neprojevilo, ale lamela klouzala po setrvaku..... Poznal by to az kdyby tomu nalozil.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Martin_534 »

tipuju jako mirek, na druhou stranu je klidně možná i geroxova varianta a to že se to prostě přehřálo
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Peca »

Mám stejnou kombinaci, zatím nepozoruji problém, tak uvidíme co přinese zítřek :blackeye:

edit: pokud by u mě nastala stejná situace jako u keniho, jak bych to poznal při jízdě, prokluzováním spojky?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Gerox »

pablo píše:
Gerox píše:moj typ je australska spojka... 8)

kdyz byla z australie vzal bych k ni i setvrak...ty materialy muzou byt uplne jine a klidne se mohlo stat ze rozdilne teploty stervaku a pritlacaku znicili lamelu a ta znicila je...
mozne to je ale ja na tom ujezdil okolo 1000km bez problemu s tym ze to dostalo na prdel.pri prodeji to bylo jako nove vsechno sam majitel to videl
jo aha....jsi to nekomu prodal a ten se vratil ze to je v p...?

tak to muze byt klidne blba leva noha...co stala nonstop zcasti na spojce... :roll: anebo jeho tvrzeni nedaval jsem mu vypadalo v realu jako ukazka hrabani kde se jen dalo...ale samozrejme tohle jsou uz jen spekulace... :wink:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Mirek »

keni to funkcne taky nepocitil...az kdyz se to rozebralo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od kenivruh »

Gerox píše:
pablo píše:
Gerox píše:moj typ je australska spojka... 8)

kdyz byla z australie vzal bych k ni i setvrak...ty materialy muzou byt uplne jine a klidne se mohlo stat ze rozdilne teploty stervaku a pritlacaku znicili lamelu a ta znicila je...
mozne to je ale ja na tom ujezdil okolo 1000km bez problemu s tym ze to dostalo na prdel.pri prodeji to bylo jako nove vsechno sam majitel to videl
jo aha....jsi to nekomu prodal a ten se vratil ze to je v p...?

tak to muze byt klidne blba leva noha...co stala nonstop zcasti na spojce... :roll: anebo jeho tvrzeni nedaval jsem mu vypadalo v realu jako ukazka hrabani kde se jen dalo...ale samozrejme tohle jsou uz jen spekulace... :wink:
NENE s pablom sa moc dobre pozname, takze ziadne vratenie ani reklamacia. A to ze som tomu nedaval je fakt. Nebolo ani kedy, kedze po nahodeni to jazdilo mesiac a potom to rok a pol stalo v garazi az doteraz. Ide mi len cisto o pricinu problemu, na nikoho sa nestazujem ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od Fire »

mám celej kit i se setrvákem od extreme naježděno cca 10 tis a zatím to pořád drží, jenže je pravda že těch ostrejch je z toho jen zlomek. Dost by mě zajímala příčina proč se ti to stalo.
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Prepaleny zotrvak a spojka

Příspěvek od buky300zx »

Ked je to az takto spalene,tak to muselo riadne presmykovat a musel si to citit.Ked nie,tak to mohlo vzniknut len zlym pohinanim a pustanim spojky v meste.
Keramiky sa nesmie dlho drzat na spojke(co urcite vies) a toto mohla byt pricina.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Odpovědět