Stránka 1 z 2
					
				nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 28.09.2009, 21:23
				od slik85
				mam nissan silvia s14 
podvozek: 
TEIN super drift 10-8 
komplet polyuretany 
nastavitelne ramena s unibaly: 
tension rods 
toe rods 
camber arms 
WHITE line 27mm predny stabik nastaveny na strednu dierku(medium) 
kola18" 
zavareny dif 
inerier zachovany,vyprazdneny kufor 
poradte aku sirku pneu popripade konkretnu znacku a to predok zadok 
aku tuhost podvozku 
aku tuhost predneho stabiku 
a ake odklony ci zbiehavost 
volbu difu zavareny ci serie VLSD 
dajme do uvahy konkretnu trat PADOCK PEZINSKA BABA (SR) 
http://www.drifting.sk/kalendar/akcia3.html 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 30.09.2009, 07:36
				od Heini
				Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 30.09.2009, 08:19
				od chosecz
				Yes, presne jak jsem psal i drift foru ke stejne otazce 

 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 30.09.2009, 19:47
				od slik85
				Heini píše:Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.
zavareny pouzivam uz druhy rok  vpredu mam odklony -3stupne a zadek na -0,15 
chcel som len poradit v nastaveni lebo dasa ladit stbik, podvozek (tuhost)
a pak mam ramena a tym  myslim zaklon napredu a jak na zbiehavosti 
chcel by som skusit predok mierne rozbiehavy a  zvetcsit zaklony prednych kolies potom sa volat  vracia uplne nadherne
 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 30.09.2009, 20:22
				od chosecz
				Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?
Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 30.09.2009, 20:25
				od slik85
				chosecz píše:Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?
Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.
ked das predok  do mierneho rozbehu tak zamedzis nedotacavosti 
a zvysis citlivost volantu auto rychlajsie reaguej 
otazka znela setup  mojho auta  na konkretnu trat a to pezinska baba
 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:09
				od pablo
				no co dodat akurat se vyjadrim k tem slikum je to zbytecny nazouvat zrovna na tu trat nic ti to nepomuze jenom nastane vice problem sam dobre vis jak to dopadlo v minule sezone z nazouvanym sliku,jezdim obyc pneu a nemam problem zadna znacka nic proste sezenu si pouzitelny pneuse do predu a jezdim.neni zadnej problem. 
na zadek obuvam uz len 17 a 18 nejlepe se mi jezdi 18,nizky profil a pjekna rychlost se da s nima dosahnout.:-)
diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:19
				od Heini
				diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)
No tak tady máš radu.
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:20
				od Heini
				Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)
No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.
 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:24
				od slik85
				ja som chcel poradit od niekoho kto si pozrie trat  aby napisal co je na tuto danu trat najlepsie a to ohladom geometrie a  na aku tuhost treba nastavit tlmice (ak by niekto napisal ze ak ma ten podvozok 20moznosti volil by som 18hard ...)
a ten stabik sa da nastavit  tiez  na ako tuho by ho kto dal  teraz je na medium (oproti serii je to ku... rozdiel
a kto ma aku skusenost  so zbiehavostami
proste chci tu napsat neco  aby si tu mohl kazdej precist a neco pochopit
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:32
				od pablo
				Heini píše:Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)
No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.
 
jo heiny klidne pisny do japanu ale rekli mi to taky kluci co jezdej v australii a kdyz sme se bavili za diff tak mi takhle taky odpovedeli.
no co dodat pokial si tu trat nekdo neprejde tak ti tu moc toho neporadi.
k pneu sem se snad jasne vyjadril co je na te traty na tve auto nejlepsi 
k podvozku bohuzel az budu mit to co ty tak ty reknu jake priblizne nastaveny by sem  volil
nebo to v nedelu kludne muzem skusit.
 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 01.10.2009, 15:34
				od slik85
				pridam este raz svoje zistenia 
PREDNA NAPRAVA
Zaklony cim vecsie tym lepsie sa sam vracia volant
Odklony jednoznacne Ačka odporucaju 2-3stupne niekde som nasiel aj viac 
Zbiehavost robi predok nedotacavym pouziva sa u aut s motorom uprostred ci vzadu 
Rozbiehavost robi citlivejsi volant lepsie to reaguje na zmenu smeru a moc to poslucha a zabranuje  nedotacavosti      dobre pre auta s motorom vpredu
ZADNA NAPRAVA
Odklony cim rovnejsie tym lepsie odporucaju od -0,5 az 0stupnou (vyhoda pneu sa pečie rovnomerne a lachsie sa to utrne
Zbiehavost robi zadok ovladatelnejsim  a dobre drzi stopu dobre na vysie rychlosti auto je ovladatelnejsie
Rozbiehavost  lachsie sa to da utrhnut a je to dobre na pomalsie trate a prudsie zmeni smeru
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 07.11.2009, 10:08
				od Conrad
				Jaké tlaky do pneu ?
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 07.11.2009, 12:00
				od vrtas
				Já dávám předek 2.6bar a zadek 3bar ( s13 )
			 
			
					
				Re: nastavenie podvozku s14 drif car
				Napsal: 07.11.2009, 13:57
				od slik85
				zalezi aj od typu pneu  nektery jezdi vpredu ze sliky