Stránka 1 z 2
					
				Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 12.10.2009, 16:37
				od 935Baby
				Měřil jsem tlak paliva s Walbrem při volnoběhu a výsledky následující:
- 2,5bar se zapojeným podtlakem FPR
- 3bar s odpojeným podtlakem do FPR
Hodnoty jsou o 0,5bar vyšší v porovnání s hodnotama v servisním manuálu. Je to v pořádku? Taky máte s Walbrem takový tlak paliva?
Vracečku do nádrže určitě poškozenou (zmáčlou) nemám. A ucpat se nemá čím...takže tu vylučuji.
			 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 12.10.2009, 20:20
				od blázen
				ne..měřil sem a byli dle manuálu..ale můžem mít oba blbé měřáky  

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 08:22
				od kenivruh
				Dam to sem ako cistu spekulaciu. Walbro ma vacsi prietok ako seriova pumpa. Seriovy FPR nedokaze prepustat tolko paliva a preto narasta tlak v liste na vyssiu hodnotu ako so seriovou pumpou.
			 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 10:15
				od 935Baby
				kenivruh píše:Dam to sem ako cistu spekulaciu. Walbro ma vacsi prietok ako seriova pumpa. Seriovy FPR nedokaze prepustat tolko paliva a preto narasta tlak v liste na vyssiu hodnotu ako so seriovou pumpou.
Raddy kdysi něco v tom smyslu zmiňoval. Že by to mohlo být ok, ale píše jen že ten tlak je mírně vyšší. Ale kolik barů je mírně vyšší?
forum/viewtopic.php?f=146&t=6994&p=4859 ... bro#p48596
Otázka je zda ten vyšší tlak může způsobovat nějaké problémy? Předpokládám že asi příliš bohatou směs?
Po montáži Walbra auto pod plným plynem a ve vysokých otáčkách jede znatelně líp a taky znatelně víc žere  

  Se sériovou pumpou jsem měl chudou směs (podle vzhledu svíček)
Paraelně to řeším také na UK foru a tam mám zatím reakci takovou že je asi FPR špatný, viz.:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=430504
Nejvíc mě sere to, že měnit FPR je nehoráznej voser. Bez sundání palivový lišty to asi není proveditelný...(lištu už jsem dole měl tak vím jaká je to prdel)
 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 13:41
				od blázen
				to máš pravdu..cokoliv měnit v té palivové soustavě na motoru je oser jak svině  

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 13:48
				od Design
				Pravdepodobnepo montaži walbra taky mam bohatou smes ale jisty si tim opravdu nejsem.Ale myslim až mi to raddy naladi že to bude ok.
			 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 14:11
				od kenivruh
				Menit FPR by nemal byt taky problem. Lista nemusi ist dole. Staci odsrobovat dva sroby na FPR a vytiahnut von. Aj ked na motore v aute sa to robi tazsie ako ked je motor vonku 

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 14:57
				od 935Baby
				kenivruh píše:Menit FPR by nemal byt taky problem. Lista nemusi ist dole. Staci odsrobovat dva sroby na FPR a vytiahnut von. Aj ked na motore v aute sa to robi tazsie ako ked je motor vonku 

 
Právě na motoru v autě je to problém. Japončíci tam dali šroubky s hlavou na křížák a jedinej způsob jak se tam dostat je snad křížový bit+oříšek s vnitřním šestihranem (pravděpodobně nutné svařit, protože bit vs oříšek bude s vůlí nebot to není dělané aby pasovali na nějaký standardizovaný šestihran) a pak to nasadit na malou ráčnu, ale i tak to nebude jednoduchý. Navíc ještě povolit palivový sponky co jsou celkem nepřístupný  

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 15:42
				od MYSAK
				Malou golou se tam mozna dostanes, ja u ni mam i nastavce s krizakama takze neni potreba naky samodomo ale kdyz na ty sroubky poradne nezatlacis a neudrzis racnu rovne tak je vysoka sance ze sroub zvejknes. asi fajkr lepsi vytahnout listu. Taky sem si to uzil az az, znova by se mi do toho taky nechtelo  

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 17:09
				od blázen
				jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák  

 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 17:10
				od blázen
				Design píše:Pravdepodobnepo montaži walbra taky mam bohatou smes ale jisty si tim opravdu nejsem.Ale myslim až mi to raddy naladi že to bude ok.
tvoje bohatá směs bude způsobena tím velkým turbem
 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 13.10.2009, 17:33
				od Design
				Okey doufam že si stim raddy poradi
			 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 14.10.2009, 05:23
				od MaxX
				blázen píše:jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák  

 
Já to dělal 2x je to oser,ale jde to hlavně klid a trpělivost to chce!
 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 14.10.2009, 06:25
				od Myo
				ja mam tiez walbro a tiez som si vsimol narast spotreby ... a ked to ides budes jake FPR budes davat?
			 
			
					
				Re: Tlak paliva s Walbrem?
				Napsal: 14.10.2009, 06:44
				od MaxX
				MaxX píše:blázen píše:jednu zkušenost s výměnou FPR mám..a to takovou,že jeden z těch dvou posraných křížových šroubků nešel povoli (japončícké šrobky jsou měkké) a tak sem ho zničil.. a měnil celou lištu.. tak opatrně..je to fakt oser a je tam místo na malej čínskej šroubovák  

 
Já to dělal 3x je to oser,ale jde to hlavně klid a trpělivost to chce!