kontakt na marata + dotaz na GT28RS

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od Mirek »

nemate prosim nekdo kontakt na marata?

Edit a jeste jedna otazecka....na SR20DET kluci co mate turbo GT28RS....v kolika zacina plnit? dikec
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od buky300zx »

Mas sz.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od Mirek »

kluci za kontakt diky, ted jeste jak ta turbina nabiha?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od Peca »

Sice nemam dvoulitra, ale 2860RS s 0.86 AR tlaci od cca 1900rpm, u 2l to bude urcite nize.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od slik85 »

Peca píše:Sice nemam dvoulitra, ale 2860RS s 0.86 AR tlaci od cca 1900rpm, u 2l to bude urcite nize.

pri 2000 tlaci ?????
a kdy nafoukne? pozadovanej tlak vim ze je to skoro okamzite ale rozdiel tam je
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontakt na marata + dotaz na GT28RS

Příspěvek od Peca »

slik85 píše:
Peca píše:Sice nemam dvoulitra, ale 2860RS s 0.86 AR tlaci od cca 1900rpm, u 2l to bude urcite nize.

pri 2000 tlaci ?????
a kdy nafoukne? pozadovanej tlak vim ze je to skoro okamzite ale rozdiel tam je
1 bar tam je samozrejme podle rychlosti a nastavení EBC, ale na ctverku kolem 3800rpm
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Odpovědět