Stránka 1 z 2
Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 10:18
od Qvale
Ahoj, koupil jsem 200sx S14 a mam problem se kterym si nevim rady. Pri jizde mi auto nejede uplne tak jak ma. Turbo tahne tak jak se mu zachce. Zrychlovani neni linearni, jake by melo byt, ale tlaci ruzne. Kolem 3tis. otacek vyleti rychle nahoru do 4tis., potom chvili na tech 4.tis je a zrychluje pomalu, dal je to zase dobre a kolem 5tis. a vys tlaci nejvic. Mam nasazene seriove turbo po repasi. Se starym turbem, ktere propoustelo olej a melo celkem velke vule to bylo vše více markantní. S novým turbem se držely otáčky hodně vysoko kolem 1200ot., když se potom snížili otáčky stávalo se, že po vytočení motoru motor "chcípl". Chci se tedy zeptat, jestli nemáte někdo náhodou nějaké nápady, co by to mohlo dělat. Mne zatím napadlo, že by to mohlo být způsobeno nějakou netěsností na vedení k intercooleru, či na něm. Dál zanesenou klapkou, či špatným AAC ventilem. Ještě dodám, že je zaslepený ERG ventil, což by teoreticky mohlo také způsobovat takové problémy. Prosím vás tedy o nějaké rady.
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 10:28
od kenivruh
Daj si do popisu odkial si. Mozno sa najde niekto, kto ti nato kukne.
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 11:27
od Fire
co váha vzduchu .. ?
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 11:48
od Qvale
Ta by měla bejt v pořádku, kdyby tam šel špatně vzduch, tak předpokládám, že by to mohlo kouřit, při špatnym poměru vzuch/palivo a nebo by měl motor nerovnoměrnej chod. A taky se tyhle problémy projevujou pouze při zatížení za jízdy. Jsem ale víceméně "laik", takže jsou to všechno moje dohady. Jsem rád za radu od každého.
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 18:42
od Petr.S14
zkus váhu vyčistit.. mě to před časem občas pocukávalo a pak mi to vystřelilo.. no a bylo to tím, že byla pěkně zanesená ta váha, ten odporovej drátek.. chvíle hraní s ředidlem a bylo to ok:)
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 20:36
od Qvale
Dik, určitě to vyzkoušim... Jenom mě napadlo jestli by nemohla bejt taky zanesená klapka, tím pádem by nemohla dovírat a vůbec dělat neplechu. Pravděpodobně to bude nějaká elaborace a poměřně malej problém, protože auto jinak jede relativně dobře. Nevíte, jestli jde rozebrat AAC ventil..? Myslim si, že by to mohla bejt i zanesená membrána v něm, ale mam takovej pocit, že mi někdo řikal že nejde a budu asi muset případně koupit novej... No a asi pro jistotu zkontroluju i komplet vedeni k IC.
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 20:53
od slik85
Qvale píše:Dik, určitě to vyzkoušim... Jenom mě napadlo jestli by nemohla bejt taky zanesená klapka, tím pádem by nemohla dovírat a vůbec dělat neplechu. Pravděpodobně to bude nějaká elaborace a poměřně malej problém, protože auto jinak jede relativně dobře. Nevíte, jestli jde rozebrat AAC ventil..? Myslim si, že by to mohla bejt i zanesená membrána v něm, ale mam takovej pocit, že mi někdo řikal že nejde a budu asi muset případně koupit novej... No a asi pro jistotu zkontroluju i komplet vedeni k IC.
ACC vnetil stym, nema nic spolecniho to by ti delalo kraviny za volnobiehu a tak zamrdanou kalbku mit nemuzes aby nedovierala
videl bych to taky na AFM nebo mas nahovno (tedy pokud tam je seriovy BOV)a prepousti ti tlak do sani a tym padem nejdes do boostu
dira v sani medzi turbem a klabkou seprojevuje cukanim mototu nekdy to az skube
neni naskodu kdys vymnenis svicky
a kdys ti stare turbo zralo olej oplatilo by sa vycistit intercooler urco bude plny oleja
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 21:13
od Qvale
Diky za rady, budu pravdepodobne resit FMIC... Mel by tam bejt porad seriovej BOV, tak ho bude potreba asi taky zkouknout... Zkusim hlavne vycistit AFM...
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 21:21
od slik85
Qvale píše:Diky za rady, budu pravdepodobne resit FMIC... Mel by tam bejt porad seriovej BOV, tak ho bude potreba asi taky zkouknout... Zkusim hlavne vycistit AFM...
po montazi intercooleru sus zaslepit bov kdys tak kup hks azapojho jak recyklacni (tak jak byl origo)
anebo to poustej ven
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 21:39
od Design
Když sem mel KO origo bov tak auto moc nechtelo jet zkus doneho spodem fouknout když bude propouštet je KO
Re: Prosím o radu!
Napsal: 19.10.2009, 21:50
od Qvale
Musim vyzkouset vsechny moznosti, poradne vsechno vycistit a uvidime,jestli se to srovna... Dalsi upgrade bude az kdyz bude vsechno fungovat tak jak ma... Kdyz se bavime o bov, tak mate nekdo zkusenosti s greddym?
Re: Prosím o radu!
Napsal: 20.10.2009, 22:01
od vmille
Design píše:Když sem mel KO origo bov tak auto moc nechtelo jet zkus doneho spodem fouknout když bude propouštet je KO
Seriovy BOV castecne propousti, je to dano konstrukci.
Re: Prosím o radu!
Napsal: 20.10.2009, 22:07
od Kentoya
a pro jistotu si zkontroluj vačky, jestli nejsou ojebané
Re: Prosím o radu!
Napsal: 21.10.2009, 10:14
od Fire
když by jsi měl cestu do Prahy tak jedna váha vzduchu se mi válí ve sklepě, můžem to vyzkoušet .
Re: Prosím o radu!
Napsal: 21.10.2009, 12:43
od Qvale
Vacky, ty me vubec nenapadly... To bych myslel, ze kdyby byly jety vacky, tak by se to projevovalo i kdyz by nebyl motor pri zatezi a delalo by to neplechu i na volnobeh... Budu muset zkusit vycistit vahu a zkontrolovat BOV... Jeste asi zkusim ty svicky, jaky svicky doporucujete?
To Fire: v Praze jsem každý týden, ale auto sebou nemam, tak někdy ho vezmu a ozvu se... Uvidim, jestli se to nejak zmeni po vycisteni a asi rovnou vymenim ty svice...