Stránka 1 z 7

rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 16:21
od slik85
zalozim novu temu a prosim ludi ktory tomu rozumeju aby napisali svoj nazor pripadne klady ci zapory a co by odporucali a do akeho vykonu by stym isly

jedna sa o motor SR20det a auto na drift

motor:
CP piesty
APEX H" ojnice
acl RACE saly
ARP stefty kluky a hlavy
COMETIC tesnenie pod hlavou
a samozrejme i ty dalsi vieci co sou ktomu potreba jako WALBRO ,kvalitny IC kit,3" vyfuk pak se rozdeluje na 2x2,5" (APEXi dual cat back)
555vstreky ,z32 AFM

seriova ecu+NISTUNE

a mal by som otazky na vacky,vserii ma sr20det 248°
aku volbu by ste volili 256 ci 264 a aky zdvych 10, 10,5 11, 11,5
a popripade napiste konkretny typ a ake su coho klady ci zapory



dalsia vec je turbo ake by ste volili mam na mysli GT28RS 0,86AR alebo 2871r
a kolko by ste stoho tlacili max vykon popripade iny navrh turba

viem ze tato tema je dost rosiahla ale rad si pred zacatim ladenia vypocujem nazor ludi ktory tomu aj rozumeju

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 19:06
od Fire
když auto na drift proč vačky ? posunou ti přece výkon dál .. Tomita tam má tuším 256 a to auto vůbec nejede odspoda :(

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 19:32
od blázen
a jake ma tomita turbo a jake ma AR turbiny?

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 19:36
od Design
Tomita ma podobny turbo jako je garrett Gt2871r a je to turbo Apexi mrkni k nemu do členu.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 19:47
od blázen
tam k turbu moc nepíše

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 20:07
od Fire
píše že má : AX53B70

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 22:20
od tomita
Tady je spec v tabulce, je to AX53B70 P25
http://www.sr20tuning.com/japturbos.html

Jinak velikosti je to srovnatelny s 2871r. Co se tyce toho ze to nejde odspodu, rek bych ze pokud to srovnavas s 28rs (a jeste se seriovyma vackama) tak to samozrejme nebude mit takovy nabeh. :) Pocitove bude mit 28RS mocnejsi zatah z nizsich otacek, ale ve vyssich to bude o necem jinem. A hlavne, s vetsim turbem+vackama dosahnes stejnyho vykonu pri nizsim tlaku, jelikoz se zvysi efektivita z duvodu vetsiho prutoku hlavy.
Nebudu objahovat vacky, kazdy si musi zvolit co vlastne chce, vysoky vykon a rychly nastup proste nejdou dohormady. Pokud ti staci 300-320 a chces co nejlepsi reakce v nizkych otackach, tak jdi do 28R (S15 turbo)..pokud v budoucnu planujes vys, tak bych zvolil neco vetsiho.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 22:38
od Peca
A co kombinace GT28RS a 256 vačky? :) Chci vyšší mid- a hig- range výkon, pomůžou ty vačky?

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 22:45
od slik85
prave koli tomuto som zvolil tuto temu lebo ti vacky otevrou hlavu ale je navyber aj s niekolkych zdvyhov napr 10 10,5 11 11,5 12 a podobne adalsia variacia je 256 alebo 264

ja by som siel bud do serie teda seria vacky a turbo gt28rs disco pottato s 0,86ar vykona max 340-350hp

alebo asi 256°zdvych max 10,5 ale ktomu by som volil turbo 2871r a vtedy sa da hovotit o vykone 38- 390hp


vsetko dolady RADDY na nistune takze skuste inu kombinaciu

aa uz ked bysom to riesil chcel bysom posunut obmedzovac 8000ot

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 27.11.2009, 22:59
od tomita
Peca píše:A co kombinace GT28RS a 256 vačky? :) Chci vyšší mid- a hig- range výkon, pomůžou ty vačky?
Urcite. Je to ale vsechno o tom to zkusit. Ja taky nevedel pred tim jak se to bude chovat :).

Ja mam vacky in-256, ex-264 se zdvihem 10,5mm. Vykon 340k pri 1.0bar..pri 1.3 bych to videl nekde u 380-400.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 28.11.2009, 14:13
od Kentoya
na drift potřebuješ téměř konstantní krouták, téměř kdekoliv

takže bych nevolil nic z toho co tu píšeš

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 28.11.2009, 15:53
od Martin_534
no já bych začal od jednotky a místo nistune a z32 afm koupil apexi power fc d-jetro, budeš mít map senzor a při zničenym ic alespoň dojedeš :)

a jak píše kentoya, potřebuješ konstantní krouťák, i když podle mě ne kdekoliv, ale podle toho jak ti bude vycházet 2 - 3 rychlost v závislosti na trati, vačky bych nechal serii a turbo 2871r s co nejmenšim ar

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 28.11.2009, 19:06
od tomita
Kentoya píše:na drift potřebuješ téměř konstantní krouták, téměř kdekoliv

takže bych nevolil nic z toho co tu píšeš
Konstantni kroutak temer kdekoliv je docela utopie.
A jaky turbo teda? Myslim ze disco potato je jedno z nejlepsich turb na sr20det co se tyce kompromisu mezi vykonem a nabehem/reakci..kor kdyz to bylo vyvinuto primo na sr20det. Treba Spispi ho ma na seriovem motoru a myslim ze si nestezuje :) a ani by nemenil za jiny. Jakykoliv turbo tam budes mit, pokud ho budes honit na vysoky tlaky, tak nikdy nebudes mit konstantni kroutak. Ubrat a spokojit se s nizsim vykonem/kroutakem ale s vyrovnanejsim prubehem.

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 28.11.2009, 20:36
od Kentoya
nemám ten pocit o utopii, je to jen o naladění, a pokud to umíš tak je to brnkačka (tím netvrdím že to umím), a např ne mém motoru byl krouták v rozmezí 310 až 340 Nm od cca 3500 toček až po redline, takže to utopie zdaleka není

Re: rada pri konfiguracii motora

Napsal: 28.11.2009, 20:51
od slik85
neviete nieko ci ma NISTUNE vstup pre MAP senzor?