Stage 3 horsham
Stage 3 horsham
v potrebnejch modifikacich je uvedeny jen "T28 hybrid turbo" nevi nekdo co si pod tim mam rpedstavit? hybrid je celkem sirokej pojem
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stage 3 horsham
Nějaké gt28..:-))MYSAK píše:v potrebnejch modifikacich je uvedeny jen "T28 hybrid turbo" nevi nekdo co si pod tim mam rpedstavit? hybrid je celkem sirokej pojem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Stage 3 horsham
Ja mam totiz problem s boostem ve vyssich otackach, ted mam stage2 a s mym turbem ma problemy tak nevim jestli by stage3 bylo reseni
Re: Stage 3 horsham
Jakym turbem a jake problemy?MYSAK píše:Ja mam totiz problem s boostem ve vyssich otackach, ted mam stage2 a s mym turbem ma problemy tak nevim jestli by stage3 bylo reseni
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Stage 3 horsham
T28 z GTiR a problem je ze ve vyssich otackach to cuka a poradne netahne, kdyz sem ted omylem fouknul 1,4bar tak to bylo este horsi tak soudim ze je to tim ze sem mimo mapy, vim ze ta stage2 je pro T28 z S14ky coz ma trochu jinej prubeh
Re: Stage 3 horsham
Kup si Nistune, nez to znicis.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Stage 3 horsham
to ze to cuka isto nie je tym zeby turbo nestihalo a uz vobec nie pri takom tlaku ako pises. . a len na okraj Stage2 od HD je stavany na 1 bar. koledujes si o pruserMYSAK píše:T28 z GTiR a problem je ze ve vyssich otackach to cuka a poradne netahne, kdyz sem ted omylem fouknul 1,4bar tak to bylo este horsi tak soudim ze je to tim ze sem mimo mapy, vim ze ta stage2 je pro T28 z S14ky coz ma trochu jinej prubeh
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stage 3 horsham
Kup si nistune a WB. To by si mal kupit kazdy predtym, nez sa vobec zacne vrtat v aute.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Stage 3 horsham
Jo nistune je v planu, na tu stage2 jezdim protoze nic jinyho zatim nemam
BTW playdude, nemyslel sem ze nestiha turbo ale ze sem mimo mapy toho s2 chipu
BTW playdude, nemyslel sem ze nestiha turbo ale ze sem mimo mapy toho s2 chipu
Re: Stage 3 horsham
v pohode .. ja som si to len spojil s tym, ze padla otakza ako si zistil ze nestiha turbo (aspon ja som to tak pochopil )...MYSAK píše:Jo nistune je v planu, na tu stage2 jezdim protoze nic jinyho zatim nemam
BTW playdude, nemyslel sem ze nestiha turbo ale ze sem mimo mapy toho s2 chipu
Re: Stage 3 horsham
pochopil si spatne jinak abych este upresnil, samozrejme sem jezdil na 1 baru, tech 1,4 mi tam vlitlo omylem po instalaci MBC
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stage 3 horsham
ale to ze to cuka nebude ani tym ze si mimo mapy ci ako to pises tam bude iny problem ....sviecky .....netesnost v sani...popripade ked si tam namontoval uz tu z32 maf ktora je pre stage 3 kde zase navyse potrebujes uz aj 444 vstreky...tie stage su neni lego kde si to skladas ako chces bud mas vsetko a das to tam naraz aj s cipom alebo si tam davas veci postupne a treba si to doladovat s nistune
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Re: Stage 3 horsham
mam stage2, upravenou pro 444 vstriky a z32 vahu, v tom problem neni, dokud nefoukam bar pri nakejch 6000RPM tak jede jak ma, chyba bude vazne jen v tom ze ta s2 pocita s jinym turbem, kazdopadne neresim, objednavam nistune
Naposledy upravil(a) MYSAK dne 04.12.2009, 11:03, celkem upraveno 1 x.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stage 3 horsham
mě by docela zajímalo jak to tedy je se Stage 3 a GT28 protože mám GT2871R ale všichni mi říkají že to na Stage 3 nepošlape. Tady zase píšete že nějaké GT28 ???
Re: Stage 3 horsham
Řek bych že Stage 3 bude spíš pro turba srovnatelná s T28, čili 2560, možná 2860, ale u druhého jmenovaného a větších už bych určitě kupoval wideband a jednotku doladilVladislav Bureš píše:mě by docela zajímalo jak to tedy je se Stage 3 a GT28 protože mám GT2871R ale všichni mi říkají že to na Stage 3 nepošlape. Tady zase píšete že nějaké GT28 ???
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart