Ostre vacky a volnobeh

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Mirek »

Chtel jsem se zeptat zda nemate nekdo zkusenosti s ostrejma vackama na CA18DET (260 stupnu a zvih 9.25/10.25). Zdvih upresnim zitra. Jak je to s volnobehem pri pouziti takovych vacek? Predpokladam ze musi byt vyssi, utahne to seriovy AAC valve?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od jagy »

Muzu rict jen zkusenost z nekolika SRek. Nebyl problem ani s ostrejsima vackama a vetsim zdvihem, nez pises. Ja mel pak volnobeh lehce zvyseny pres ECU (asi o 100rpm), ale bylo to ok i na normal volnobehu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Mirek »

tak se jedna o zdvih 10.25
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Mirek »

jagy píše:Muzu rict jen zkusenost z nekolika SRek. Nebyl problem ani s ostrejsima vackama a vetsim zdvihem, nez pises. Ja mel pak volnobeh lehce zvyseny pres ECU (asi o 100rpm), ale bylo to ok i na normal volnobehu.
nebude to u SR jiny kvuli VCT?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od jagy »

VCT ma jen S14. Tohle bylo vse atmo SRka.

Podle me seriovy volnobeh bude v pohode a kdyby nahodou ne, tak urcite dotycny ma upravenou ECU. V .binu upravit hodnoty volnobehu na trosku vyssi je otazka 5min.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od pablo »

mirku zadnej problem nemam na volnobeh mam tam 272 hks a casovany vacek sem vyhodil,problem nastavva az od 284 a vyse
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Mirek »

Problem stale pretrvava, napada nekoho neco?

Motor CA18DET
kovany
vacky 270 s vetsim zdvihem 10.25
Turbo T28
walbro
Tlak benzinu je ok
vstriky puvodne 444 ze GTR, momentalne seriove
seriova AFM


Problem:
Motor chytne na neuveritelne bohatou smes (WB sonda ukazuje mene nez 9), za chodu proteka benzin z vyfuku ven za doprovodu husteho bileho dymu. Po 1 dni startovani je olej plnej benzinu. I pres takove mnozstvi paliva motor normalne chytne a bezi (chod neni tak jak ma byt, ale pali vsechny 4 valce) Dela to jak na seriovou jednotku se stage 2 chipem, tak s programovatelnou jednotkou aem. Puvodne tam byly 444 vstriky z GTR, vymenili jsme je za seriove se kteryma to auto prijelo na starem motoru a zadna zmena, stale moc paliva. Pokud se v AEM pokousime ochudit smes v mape, motor chcipne, prestoze nespaleny benzin stale i po ochuzeni proteka skrz vyfuk ven.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Design »

Hoši mam podobnej problem bavil sem se s mirkem po icq a zjistil na nejakem foru že podobnej problem mel borec na fiatu coupe a zmenil odtrh na svičkach z 0,6 na 0,8 a ma po problemu chci se zeptat mam svičky BKR7EIX čili iridiove NGK (0.8mm, kedze seria je 0.9mm) mam to zmenit na 0,9?Diky za radu myslim že když to pomohlo mu mohlo by to pomoct i me.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Kentoya »

miro prosím tě jak jsou na tom komprese
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Mirek »

o vikendu zmerim, ale jen za studena...neni sance ten motor zahrat :-)
motor by to mel byt poskladany a zanovni, takze s kompresi by problem byt nemel....radeji na to mrknu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Ostre vacky a volnobeh

Příspěvek od Kentoya »

kua miluju když mi to neodešle zprávu, jde mi o to, jestli se v otáčkách dovírají ventily když je tam zdvih o 1,5 vyšší
Odpovědět