Jak na ventily?
Jak na ventily?
Ahoj,chcem sa spytat ako dostanem ventily ven z hlavy a potom dam spatky? Musim mat na to pripravok alebo to ide aj bez?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na ventily?
musíš mít přípravek..ven jdou bez,ale při skládání je třeba ztlačit pružinu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Jak na ventily?
bez pripravku se ti podari je dostat ven, ale donitr uz hoooodne tezko... vyrabet bych nedoporcoval - je to dost prace na to kolikrat to uzijes, radsi si to nekde puc od lidi co s tim delaj casteji....
my si to taky vyrabeli a akorat sme se u toho navztekali, pac to malinko blblo...
my si to taky vyrabeli a akorat sme se u toho navztekali, pac to malinko blblo...
S12. NISSAN SILVIA S12
Re: Jak na ventily?
Jak vypada? Kde sa da zehnat?
Re: Jak na ventily?
Ja ho delal a nestezuju si, nestalo me to nic jen par minut prace a jak mi to pomohlo. A vypada uplne stejne jako v manualu
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na ventily?
jj vyrobit to půjde v poho..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Jak na ventily?
oh jeeezus vyrábět valve remover... česko...
podívej, na ebay seženeš vyhcytávku s magnetickým vnitřkem - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Valve-Ke ... veQ5fTools - je to otazka 15 sekund ventil vytahnout (nic ti nikam neodstřelí - ty "keepers" ti zustanou uvnitř na magnetu a instalace (v tom setu máš installer ktery hodis na tu rucku) s tímhle trvá as 25-35 sekund ...
moje video - jak to vypada s tim to vytahnout http://www.youtube.com/watch?v=eBvTc82VXxg (omluv muj rozsireny xicht - pouzil jsem spatne picture ratio..
podívej, na ebay seženeš vyhcytávku s magnetickým vnitřkem - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Valve-Ke ... veQ5fTools - je to otazka 15 sekund ventil vytahnout (nic ti nikam neodstřelí - ty "keepers" ti zustanou uvnitř na magnetu a instalace (v tom setu máš installer ktery hodis na tu rucku) s tímhle trvá as 25-35 sekund ...
moje video - jak to vypada s tim to vytahnout http://www.youtube.com/watch?v=eBvTc82VXxg (omluv muj rozsireny xicht - pouzil jsem spatne picture ratio..
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: Jak na ventily?
Spravne si poznal ze sme v cesku tak bys taky moh cesky psat Ty si klidne kupuj treba i specialni klacek abys moh zamichat barvu, nevim proc si tohle nevyrobit kdyz je to jednoduchy a nestoji me to nic
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na ventily?
Jo Razi, ted uz jsi v cesku Nevim co vam na tom komu vadi, aspon se clovek nauci, jak se cemu rika v anglictine. Vcera jsem hledal novy vicko chladice a musel jsem laborovat s nazvy nez jsem na to na ebay konecne narazil. Ja si myslim ze je to v poradku.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Jak na ventily?
ehm, MYSAK já to nemyslel úplně tak (já tež někdy píšu ...
já to psal ve smyslu že ten kluk nismors13 co se ptá na to jak vůbec ventily vytáhnout, a vy mu poradíte "jo to jde v pohodě vyrobit - já si to vyrobil sám zadarmo skoro" či jak to bylo přesně -> mu asi moc nepomůže...
a speciální klacek na barvu? on takvý je?:D jak jo, posílej odkaz, beru ho
PS a psát všechno česky - sorry, můj tatík je rodilý kanaďan a english je jako můj druhý mateřský jazyk - to že tu napíšu věci in english se všem může jen hodit (jak se vůbec říká česky těm keepers či collets (ty dva plíšky co drží ventil uvnitř ...?
já to psal ve smyslu že ten kluk nismors13 co se ptá na to jak vůbec ventily vytáhnout, a vy mu poradíte "jo to jde v pohodě vyrobit - já si to vyrobil sám zadarmo skoro" či jak to bylo přesně -> mu asi moc nepomůže...
a speciální klacek na barvu? on takvý je?:D jak jo, posílej odkaz, beru ho
PS a psát všechno česky - sorry, můj tatík je rodilý kanaďan a english je jako můj druhý mateřský jazyk - to že tu napíšu věci in english se všem může jen hodit (jak se vůbec říká česky těm keepers či collets (ty dva plíšky co drží ventil uvnitř ...?
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na ventily?
je zajímavé,že mosty po kanadě staví zrovna češi z vítkovic a hutních motnáží vyrobit tuhle blbinu je na pár chvil..raziel píše:ehm, MYSAK já to nemyslel úplně tak (já tež někdy píšu ...
já to psal ve smyslu že ten kluk nismors13 co se ptá na to jak vůbec ventily vytáhnout, a vy mu poradíte "jo to jde v pohodě vyrobit - já si to vyrobil sám zadarmo skoro" či jak to bylo přesně -> mu asi moc nepomůže...
a speciální klacek na barvu? on takvý je?:D jak jo, posílej odkaz, beru ho
PS a psát všechno česky - sorry, můj tatík je rodilý kanaďan a english je jako můj druhý mateřský jazyk - to že tu napíšu věci in english se všem může jen hodit (jak se vůbec říká česky těm keepers či collets (ty dva plíšky co drží ventil uvnitř ...?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Jak na ventily?
Na vyndání stačí kladivo a ořech od goly nebo trubka.Párkrát do toho majzneš a je to. Já to nandaval zpátky akorát pomocí pásoviny s podložkou a taky to jde v pohodě
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Re: Jak na ventily?
haha jo ale pokud se tam nenarodíš (to ty hutní montáže moc neznáš...blázen píše:
je zajímavé,že mosty po kanadě staví zrovna češi z vítkovic a hutních motnáží vyrobit tuhle blbinu je na pár chvil..
já netvrdil že vyrobit to nejde, ale sorry, klepat do toho kladivem s golou je krapet "profi" práce ... (navíc CA hlava má ventily uvnitř v "dutinách" a lovit tam ty keepers pak uvnitř... zatímco s tím krámem co jsem ja postnul vytáhneš všech 16 ventilů za 3-4 minuty krásným plynulým pohybem jen zatlačíš ( i míň pokud to máš v ruce:D.. dalších 5 minut ti zabere to naskládat zpět (a to už i s časem potřebným pro napití se Mirindy.. fakt by se mi chtělo jebat s nějakým pásovcem při skládání zpět... (a při vytahování - kolik těch keepers poztrácíš s golovkou a kladívkem bo to odstřeluje.. jéééj...
ale ať si autor výše vybere čí metoda se mu zamlouvá více...
konec konců majzlík a kladívko už přece používali i naši dávní předkové tak přoč JÍT S DOBOU a práci si usnadnit že...
PS tohle si neodpustím: ale chtěl bych vidět jak měříte tady třeba předstih - místo xenonové pistole moderní vezmete nějakou žárovku z kůlny, zrcadlovku z lampy na ryby a pick-up na první cívku uděláte hi tension kablem z byvaleho auta co zbyl a wo-a-lá už blikáte na řemenici a náklady za materiál: 0kč - jen to co dům dal... NA CO KUPOVAŤ
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Re: Jak na ventily?
No dobre ty si napul kanadan tak se to da pochopit ale sou tu i cesi kteri v cechac, na ceskym foru bud nedokazou pojmenovat veci ceskym vyrazem a nebo si myslej ze budou vypadat vic cool kdyz budou psat kazdy treti slovo in english
A k tomu predstihu, jelikoz CA ma na testpointu vystup s 12V urovni tak nepotrebuju zadnej pickup na kabel, ani xenonovou vybojku, staci mi luxeon LED, Cree LED nebo podobnej modul kterej udela svetla stejne jako ta vybojka akorat ze nepotrebuje 300V "provozni" + 4kV zapalovaci napeti tak je to o to levnejsi. Naky tvoje zarovky to trochu prehanis. Ono ze si clovek neco udela sam neznamena ze je vidlak z vesnice kterej o tom vii hovno a jen mu nekdo u piva poradil nakou kravinu. Rekni mi co o ty stroboskopicky lampe vis ty? mimo to ze se da koupit na e-bay?
A k tomu predstihu, jelikoz CA ma na testpointu vystup s 12V urovni tak nepotrebuju zadnej pickup na kabel, ani xenonovou vybojku, staci mi luxeon LED, Cree LED nebo podobnej modul kterej udela svetla stejne jako ta vybojka akorat ze nepotrebuje 300V "provozni" + 4kV zapalovaci napeti tak je to o to levnejsi. Naky tvoje zarovky to trochu prehanis. Ono ze si clovek neco udela sam neznamena ze je vidlak z vesnice kterej o tom vii hovno a jen mu nekdo u piva poradil nakou kravinu. Rekni mi co o ty stroboskopicky lampe vis ty? mimo to ze se da koupit na e-bay?
Re: Jak na ventily?
hmm, ono upřímně i na tom, když čech použije anglickou terminologii pro japonské auto, nevidím nic zlého > kdybychom byli na Ochcavia foru je to věc jiná...
Navíc jak vás tu tak pozoruju tak nikdo nepoužije český název pro Tension Rods (pročpak ne, jsme na českým foru, ne?), nikdo neřekne česky BlowOff valve (no přece upouštěcí ventil či jak, ni?), Air regulator pak nikdo neuměl pojmenovat česky a konec konců jsem se ptal i na Valve Keepers (collets - český ekvivalent a nikdo nic... z čehož mi vyplývá, co bylo špatně na mým Valve Keepers Remover? já moc cool vypadat nechtěl upřímně, ale používám to proto, jednak některé věci česky neznám (já se auta učil od táty a to převážně anglicky) a taky proto, že anglická terminologie je za
a) přesnější (auta bohužel nikdy nebyly český vynález tudíž terminologie oněch částí dílů atd je holt v english promakanější (co třeba CoilOvers - jedním slovem v češtině? no čekám ... (stejně tu normálně některé věci v english používate nonstop-ale jakmile tu někdo hodí něco co neznáte nebo není tak zaběhnuté tady, tak už je oheň na české střeše... a za
b) pro majitelé lepší - stejně většina půjde většinou objednávat díly na ebay, H-Dev, Apex etc... tam to česky moc nebude ... nebo budou koukat do anglického manuálu... (kde nebudou napsané cívky a ani volnoběžný ventil...)
a druhá věc-tu se nejedná o stroboskop, ani to nebylo o tom že jsem chtěl urazit DIY zlaté české ručičky, ale o tom, že by taky mohl někdo říct na odkaz co jsem tu hodil třeba "Díky" nebo "wow, to může fungovat dobře" atd.. místo toho se dočkám stěru a slov : "ono jak si to vyrobíš sám taky to funguje..." navíc s přihlédnutím k otázce autora diskuze - nevypadalo že by zrovna měl šajnu o tom jak se má aspon clamp-style valve remover (ten svěrákový typ) vyrobit... (už jste tu aspon mohli hodit pro něj fotky nebo z čeho jste to vyrobili pro inspiraci - tohle forum je tež někdy hrozně "nápomocné" ...
Navíc jak vás tu tak pozoruju tak nikdo nepoužije český název pro Tension Rods (pročpak ne, jsme na českým foru, ne?), nikdo neřekne česky BlowOff valve (no přece upouštěcí ventil či jak, ni?), Air regulator pak nikdo neuměl pojmenovat česky a konec konců jsem se ptal i na Valve Keepers (collets - český ekvivalent a nikdo nic... z čehož mi vyplývá, co bylo špatně na mým Valve Keepers Remover? já moc cool vypadat nechtěl upřímně, ale používám to proto, jednak některé věci česky neznám (já se auta učil od táty a to převážně anglicky) a taky proto, že anglická terminologie je za
a) přesnější (auta bohužel nikdy nebyly český vynález tudíž terminologie oněch částí dílů atd je holt v english promakanější (co třeba CoilOvers - jedním slovem v češtině? no čekám ... (stejně tu normálně některé věci v english používate nonstop-ale jakmile tu někdo hodí něco co neznáte nebo není tak zaběhnuté tady, tak už je oheň na české střeše... a za
b) pro majitelé lepší - stejně většina půjde většinou objednávat díly na ebay, H-Dev, Apex etc... tam to česky moc nebude ... nebo budou koukat do anglického manuálu... (kde nebudou napsané cívky a ani volnoběžný ventil...)
a druhá věc-tu se nejedná o stroboskop, ani to nebylo o tom že jsem chtěl urazit DIY zlaté české ručičky, ale o tom, že by taky mohl někdo říct na odkaz co jsem tu hodil třeba "Díky" nebo "wow, to může fungovat dobře" atd.. místo toho se dočkám stěru a slov : "ono jak si to vyrobíš sám taky to funguje..." navíc s přihlédnutím k otázce autora diskuze - nevypadalo že by zrovna měl šajnu o tom jak se má aspon clamp-style valve remover (ten svěrákový typ) vyrobit... (už jste tu aspon mohli hodit pro něj fotky nebo z čeho jste to vyrobili pro inspiraci - tohle forum je tež někdy hrozně "nápomocné" ...
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...