Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Nejradši bych se neviděl
Vypouštěcí zátku jsem utahoval momenťákem. Ale zátka pro kontrolu hladiny oleje ne protože nemám nástavec na vnější čtyřhran. Tak si vesele utahuju takovou běžnou silou (v domění že utahuju závit o průměru cca 27mm) a najednou se ozvalo prasknutí jj podařilo se mi naprasknout blok u té zátky. Cirka 10mm dlouhá prasklina, po zašroubování zátky to tam trochu "rosí". Jsem zvědavej jak to poteče s ohřátým olejem, nebo snad ani radší zvědavej nejsem. Jediný co mě napadá je tu zátku vyšroubovat, pořádně odmastit závit a dát na závit Loctite lepidlo které by to mohlo utěsnit (za předpokladu že mi to prasklo pouze 1/2 stěny z vnějšku a teče to tam kolem závitu)
Takže doporučuju kontrolní zátky si vůbec při výměně oleje nevšímat, prostě tam frknout 2,5 litru oleje a srát na to, nekontrolovat hladinu (proč já vždycky musím mít potřebu něco ověřovat...kurva)
Vypouštěcí zátku jsem utahoval momenťákem. Ale zátka pro kontrolu hladiny oleje ne protože nemám nástavec na vnější čtyřhran. Tak si vesele utahuju takovou běžnou silou (v domění že utahuju závit o průměru cca 27mm) a najednou se ozvalo prasknutí jj podařilo se mi naprasknout blok u té zátky. Cirka 10mm dlouhá prasklina, po zašroubování zátky to tam trochu "rosí". Jsem zvědavej jak to poteče s ohřátým olejem, nebo snad ani radší zvědavej nejsem. Jediný co mě napadá je tu zátku vyšroubovat, pořádně odmastit závit a dát na závit Loctite lepidlo které by to mohlo utěsnit (za předpokladu že mi to prasklo pouze 1/2 stěny z vnějšku a teče to tam kolem závitu)
Takže doporučuju kontrolní zátky si vůbec při výměně oleje nevšímat, prostě tam frknout 2,5 litru oleje a srát na to, nekontrolovat hladinu (proč já vždycky musím mít potřebu něco ověřovat...kurva)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
No ja ji taky nepovoloval protoze mi to neslo tak sem vylil vsechno a nalil mnozstvi podle manualu. On tam bude asi zavit na zpusob NPT takze to chce utahnout na doraz a vic ani chlup protoze tim "roztahujes diru"
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
jj je tam kuželovej závit. Na doraz utahnout nejde protože tam konec závitu není, maximálně jde dotáhnout tak "na praskuntí" V manuálu udávaj utahovací moment 2,5-3,5kg(Nm).
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Sem to spatne napsal.. na doraz myslim jako az si sedne a nebude se mu moc lehce chtit
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
To je jeste dobry kamos oddelal vypustak prevodovky ,ale na kamionu . Nastesti to zavarili.
A ja jednou dotahoval zhavicku trochu zacala tahnout a konec (ale normal golou )a treti zhavicka mi prdla kremikova takze problem no :-)
Proste dejou se takovy chujoviny a pak si rikaj ja kokot a nechapes treba jak si to mohl udelat..
A ja jednou dotahoval zhavicku trochu zacala tahnout a konec (ale normal golou )a treti zhavicka mi prdla kremikova takze problem no :-)
Proste dejou se takovy chujoviny a pak si rikaj ja kokot a nechapes treba jak si to mohl udelat..
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Tak si říkám jestli to neprasklo kvůli tomu že jsem na závit dal teflonovou pásku? Může se vůbec dávat na kuželovej závit? Jestli to tam nezpůsobilo nějaký "divný tlaky"
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
v praci tesnime NPT zavity pouze teflonovou paskou..jinak to snad ani neutesnis kdyz to necim neomotas....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Nejsou ty zavity nahodou konicky prave kuli tomu aby tesnily samy o sobe?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
přesně, měli by. Nicméně i v servisním manuálu doporučují aplikovat lepidlo na závity. Takže s tou těsností to zas tak dobrý asi nebude. Ale při minulé výměně jsem na diferáku na výpušťák nedával žádně těsnění a neteklo to.MYSAK píše:Nejsou ty zavity nahodou konicky prave kuli tomu aby tesnily samy o sobe?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Jo diff sem taky nicim netesnil a netece mi
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
mel jsem spis opacny problem na prevodovce, s povolenim toho sroubu, byl tak utazeny ze se sroub zvejknul a klic protocil, musel jsem na nej navarit kus trubky a velkou pakou povolit... dotahnul jsem ho s citem, bez lepidla a tesni
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
delam 5 let v hydraulice...ver mi o NPT zavitech vim celkem dost...je lepsi na nej neco dat...MYSAK píše:Nejsou ty zavity nahodou konicky prave kuli tomu aby tesnily samy o sobe?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
Tak ono v hydraulice sou "trochu" tlaky tak to mozna pritesnit chce.. tady to podle me tak zhavy nebude
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
taky cpu teflon,ten závit těsný není..pro horký olej zejména
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Idiot měsíce-aneb jak při výměně oleje zkurvit blok převody
tu skříň rozeber a nech to zavařit zvenku i zevnitř, není to nic složitého..dotáhl jsem na autech x výpuštáků s kónickym závitem rukou a nikdy mi nic neteklo a ani jednou tam nebyl teflon..tak nevim asi mám dobrou ráčnu