Stránka 1 z 1
					
				HICAS out
				Napsal: 03.06.2010, 16:28
				od A.C.A.B.
				Nikde jsem to tu uspokojivě napsané nenašel,takže jak odpojit HICAS?Vyrobil jsem si místo něj náhradu a jak dál,pokud nechci měnit servopumpu,nebo jí půlit a zaslepovat?
			 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 03.06.2010, 19:50
				od A.C.A.B.
				Jde mi tedy o to,jestli stačí(na R32)propojit olejové vedení ještě před selenoidem rovnou zpět do zásobníku.Okruh by tedy místo:servopumpa-chladič-selenoid-cutoff ventil-hicas-zásobník byl:servopumpa-chladič-zásobník.Zbytek by se mohl teoreticky vyhodit,ale co elektrika?Zatím mám elektriku hicasu zapojenou a olej jsem vyřešil prozatím tak,že jsem propojil vzadu u hicasu přívodní trubky.
			 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 06.06.2010, 00:43
				od adner
				tak jak píšeš.elegantnější je vyndat kosti z pumpy,nic složitého..řídící jednotka hicas musí zůstat zapojená-ovládá výkon posilovače.pokud to oželíš,můžeš vyhodit úplně vše..
			 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 06.06.2010, 19:14
				od A.C.A.B.
				Dík.Asi oželím regulaci posilovače-přecijen se mi zdá zbytečné ssebou vozit přes 4 metry trubek 

 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 06.06.2010, 21:36
				od adner
				trubky můžeš vyhodit normálně,tím se nic nemění,tady jde o řídící jednotku a hlavně o její svazek,ten je možná větší,než ty roury..
			 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 07.06.2010, 15:06
				od A.C.A.B.
				Ty kosti z pumpy-pokud se nepletu,tak od bandasky je pouze jeden přívod a dvě kosti(jedna předek,jedna zadek).Koukal jsem někde na forech,že pokud odpojují banjo na zadek,tak zaslepují propojení mezi pumpami.
			 
			
					
				Re: HICAS out
				Napsal: 08.06.2010, 09:12
				od adner
				buď,anebo pumpu rozebereš a vyndáš z ní vrtuli,ještě lepší je použít jednokomorovou pumpu z jakéhokoliv starého Nissana