Polyurethanove silentbloky - nedostatky

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

Pisu si s panem, ktery zastupuje firmu silentbloky.cz. Kontaktoval jsem ho z duvodu vyroby excentrickych polyurethanovych silentbloku do zadni napravnice. Prisla mi celkem zajimava odpoved, ze polyurethan neni zase az tak dobra volba...
Dobrý den,
nechci Vám polyuretan vymlouvat,
jen Vám v krátkosti vysvětlím, proč jej nedoporučuji pro podobné aplikace.
PUR silentbloky jsou skládané vložky a jejich výhodou je ve většině případů bezesporu snadná montáž...
Co se týká kvality a trvanlivosti uložení, je to následovně.
Jedná se sice převážně o kvalitní materiály, ale vzhledem ke koncepci vložek, jsou namáhané cca o 100% více,
než vulkanizované pouzdrové silentbloky.
Pouzdrový silentblok, kde je guma pevně spojena s pláštěm a vložkou, je schopen zachytit sílu na tlak i tah.
Kdežto skládaná PUR vložka s vloženou trubičkou, pouze na tlak.
Na jedné straně se PUR stlačuje a na straně druhé vzniká mezera, která se cyklickým namáháním zvětšuje.

Jako přílohu zasílám foto silentbloků, které vyrábíme pro rallye a naši zákazníci jimi úspěšně nahrazují díly originální a tuningové PUR vložky.

S pozdravem

Kmoníček
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Bart34 »

Hod sem ty fotky. By me celkem zajimalo. A material toho co teda delaj pro rally je jakej? To uz nenapsal?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

Citroen C2.JPG
Citroen C2.JPG (137.65 KiB) Zobrazeno 4258 x
EVO1.JPG
EVO1.JPG (349.27 KiB) Zobrazeno 4261 x
Impreza.JPG
Impreza.JPG (101.28 KiB) Zobrazeno 4259 x
Impreza 2.JPG
Impreza 2.JPG (140.74 KiB) Zobrazeno 4259 x
Renault Mégane.jpg
Renault Mégane.jpg (540.82 KiB) Zobrazeno 4263 x
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

material jako origo - guma...ale nejaka tvrzena nejspis....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Bart34 »

Hm, myslim ze podle toho jak to vypada(alespon to eloxovany a vyryvanej napis), to bude na nase pomery dosti drahy. Alespon pro 95% z nas, co tu jsme. Jak to je cenove? Vime?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Svobda »

Na jejich strankach pisou ze klasicky co delaj jsou levnejsi nez origo tak kdo vi.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Woyta »

Schvalne za kolik by vyrobili komplet sadu na S13?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

zatim mi bylo receno ze za ten napravnicovej by to bylo max 750kc kus (4ks), ale kdyby se jich bralo vic, udelaji cenu. Ted zjistuju ty do ramen...je to jen podle prumeru, delek....

Za ten hlavni je to ale super cena, nismacky stoji 1000kc/ks a je to prakticky to stejny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Svobda »

Mirek a ten za 750 kč to je nejaky ten lepsi sportovni ?
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od blázen »

celá sada na podvozek by stála patrně balík
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Svobda »

Tak cena by sla dolu dost si myslim kdyby se jich obednalo treba na 20 aut coz je ,ale nerealny
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od blázen »

chtělo by se ho zeptat,kolik stojí sada na celý podvozek.. případně poslat fotku toho polyurethan setu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Peca »

To mě zajímá, minimálně ty 4 hlavní. Chtělo by to víc info o materiálu a pevnosti a případně hromadné slevě :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

pan Kmoníček se nejak odmlcel, zkusil jsem mu napsat znova a poslal jsem mu link na toto tema. Mozna se osobne vyjadri primo k vznesenym dotazum....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Polyurethanove silentbloky - nedostatky

Příspěvek od Mirek »

Dobrý den,
omlouvám se za opožděnou odpověď.
Silentbloky o průměru 60,70 mm jsou cenově 600-750 Kč.
Menší silentbloky, průměr cca 40 mm, délka cca 40mm, by stály také 500 Kč/ks.
U ještě menších by byla sleva symbolická.
Hlavní položkou ceny není cena materiálu, ale práce.
Pokud by se vyrábělo více sad, dle počtu bych Vám udělal cenu.

Na fórum jsem koukal, fotky ani příspěvky mi samozřejmě nevadí.
Co se týká našeho webu, je zastaralý, pracujeme na novém.
Snažíme se být levní a konkurenceschopní i sériovým dílům, vyráběným velkosériově...
Vždy se to nepovede, kvalitativně, troufám si tvrdit, jsme na tom lépe.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět