Stránka 1 z 3
Opet brzdy.
Napsal: 21.08.2010, 21:45
od Woyta
Vzhledem, k tomu, ze jsem dnes zjistil, ze prakticky nemam predni brzdy tak premyslim kam dal.
Misto 280mm kotocu predchozi majitel nainstaloval 260mm a vysledek se dostavil.
Zkousel jsem trochu hledat ale moc se mi nedari.
Na okruhy moc nejezdim. Pouzivam auto spise jako daylinu a kdyz se chci projet tak nejake ty klikatejsi silnice. Takze zadne brzdeni z moc vysokych rychlosti.
Varianta 1: Lepsi kotouce a desticky serioveho rozmeru. Kotouce Zimmerman, ATE ci Brembo. treba drazkovane ATE vypadaji zajimave. Desticky ATE ci Feredo. Asi nejmene problemova varianta. Cca 6 000kc.
Varianta 2: Brzdy z S14. Co vim, tak potreba konverzni hadicka, podlozka pod kolo 0,5-1cm. Coz znamena sehnat i delsi zavity. Prevrtat kotouce nebo koupit nove se spravnymi otvory. Delsi chod brzdoveho pedalu pokud se nevymeni brzdovy valec. Ocekavane naklady cca 10 000kc.
Osobne se spise priklanim k variante 1.
Obe varianty by meli brzdit dobre. Jen V2 bude lepe slouzit na okruhu.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 21.08.2010, 21:48
od Svobda
K variente 1 nakup to v Anglii ja budu kupovat drazkovany kotouce a OMP desticky (kotouce mame myslim i stejny) a vyjde mi to na 4400kč
Re: Opet brzdy.
Napsal: 21.08.2010, 22:00
od Woyta
Kdy a hlavne kde budes nakupovat?
Re: Opet brzdy.
Napsal: 22.08.2010, 23:23
od Mirek
jednoznacne 4 pisty...brzdi to nesrovnatelne.....
jen si neodpustim otazecku, kdyz se tady bavite o tech drazkovanych kotoucich, co si od toho slibujete mimo to ze to bude zrat vice desticky? Kvalitni hladky pro vas budou dle meho lepsi volba.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 22.08.2010, 23:35
od Woyta
Trosku mensi vadnuti?
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 00:24
od jagy
Nejsou drazkovane kotouce jako drazkovane kotouce... urcite bych nekupoval nic levneho, ale investoval do toho, co je kvalitni a funguje (napr. EBC Turbo Groove). Nez nekvalitni drazkovane (nebo vrtane), tak radsi hladke... ja treba jezdim hladke s Ferodo DS2500 deskama, pletenyma hadicema a poradnou brzdovkou a nemam problemy i po delsi dobe jezdeni ani na vrchach.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 08:41
od Mirek
No pokud vim, drazky na kotouci nejsou kvuli vadnuti, ale kvuli odvadeni necistot z plochy mezi deskou a kotoucem. Pokud to nejaky dopad na vadnuti mit bude, tak neznatelny, ktery bude vice zpusoben materialem kotouce a desticky, nez samotnym drazkovanim....Nebo se pletu?
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 20:58
od Svobda
Me spis prijde ze to derovani je k nicemu akorad to tam praska a turbo groove kotouce to mi prijde jak saskarna oboje tam dali aby to vypadalo nejvic tuningove .
Nevim vzal jsem ty drazky uvidime uz mam obednano nejak jsem semka nekoukal . Jinak OMP desky budu mit dve sady ,ale nevim zda jdou i na S13. Jinak sorry woyta nekoukal jsem semka jsme se mohli sabnout o postu a obednat neco od stejnych lidi.
Jinak od drazek si slibuju odvod vody,a takove stale ,,ocistovani" desek.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 21:02
od Woyta
ATE PowerDisk s multifunkční drážkou
Nový brzdový kotouč ATE PowerDisk byl vyvinut ITT Automotive, jedním z největších nezávislých dodavatelů automobilových komponentů na světě a jedničkou na poli vývoje brzdových kotoučů. PowerDisk byl intenzivně testován na závodech po celém Německu. V porovnání s konvenčním brzdovým kotoučem nabízí zřetelně větší rozsah bezpečí, komfortu a také mnohem plynulejší opotřebení kotouče i obložení. Jak u vozidel s ABS tak bez ABS. Nerovně sjeté brzdové kotouče mají tendenci drhnout při intenzivním brždění, což se při rychlostech mezi 90 až 130 km/h projevuje vibracemi.
Redukované slábnutí brzdného účinku ( vadnutí brzd ). Při extrémním brždění dochází k zahřátí brzdového kotouče na teplotu nad 800 �C a mezi kotoučem a obložením se při tak vysoké teplotě uvolňují plyny, které způsobují " gas planing effect "- vadnutí. PowerDisk tyto plyny odvádí drážkamy mimo třecí plochu
Multifunkční spojitá drážka odvádí také jakoukoli vlhkost, která jinak omezuje nástup brzdného účinku a prodlužuje chod brzdového pedálu.
Svobda: Nevadi. Ponekud me tu zlomili a uvazuju o S14 brzdach nebo necem lepsim.
Ale odkud jsi bral by se mi asi taky hodilo vedet.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 21:07
od Svobda
Normal anglickej ebay
http://cgi.ebay.co.uk/OMP-Front-Brake-P ... 562d376d39 posta - 25
http://cgi.ebay.co.uk/Primera-02-2-0-P1 ... 25588f7d07 -tady posta za 20
Dej tam ty 296 ze skyline mit S13 tak tam urcite davam 4 pistky na primera daily mi to bude stacit prece jen ten vykon neni takovej
Re: Opet brzdy.
Napsal: 23.08.2010, 21:41
od Woyta
Pokud vlezou do disku. Spise asi ne. Takze asi 4pist z S14.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 24.08.2010, 07:58
od mauglie
Hm, 25Ł i při více párech. Jestli 100% sedí, stejně jako kotouče, šel bych do nich, kdyby je též někdo bral.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 25.08.2010, 23:38
od jagy
Svobda píše:Me spis prijde ze to derovani je k nicemu akorad to tam praska a turbo groove kotouce to mi prijde jak saskarna oboje tam dali aby to vypadalo nejvic tuningove .
Co to placas prosimte? Mas s nema zkusenost? Jestli ne, tak nepis hlouposti.
Neni to derovane, ale jen "navrtane", cili se zadne praskani nekona jako u vrtanych. Ty kotouce - narozdil od prumernych EBC desek - funguji skvele.
Re: Opet brzdy.
Napsal: 26.08.2010, 14:17
od Kentoya
mě osobně vrtání kotoučů vyhovuje, a s destičkama měním i kotouče a v tento okamžik opravdu nejsou prasklé a to kupuji nejlevnější měkčí kotouče a tvrdší destičky, značky si nechám pro sebe a jelikož jsem nejezdil na okruhy ale pouze běžný street tak sice občas už chtěly povadnout, ale vždy to ubrzdily, nikdy nepraskly, a je to stále levnější jak profi brzdy které většina z vfás neužije
víc nemám co dodat
Re: Opet brzdy.
Napsal: 26.08.2010, 21:20
od Svobda
Neboj se jagysku opravdu vim ze EBC je nema provrtane a ze to jsou dobre kotouce ,ale ja myslel celkove derovany kotouce nerikam ze jsou spatny jen jsem zminil to praskani . Zatim kazde co jsem menil tak byli popraskany a byl to kotouc co ma 30 mm ojetej.
Jinak souhlasim to co napsal kentoya proste si taky radsi koupim levnejsi kotouc protoze pri tyhle siri kotouce ho nema cenu ojizdet na minimu pak se moc prehrejva.