montáž turba
montáž turba
Prosím pomoc. Jsem bezadnej, vím že se to tu už řešilo mockrát ale nikde jsem nanašel žádný inteligentí téma. Problém je v tom že už minimálně 5 hodin tady bojuju s přiděláním tuba na svody. Svody jsou laděný ( XS power a turbo originál ) a za boha nemůžu promotat ruce abych tam nasadil natož dotáh ty 4 dementní matky. Jaký řešení je nejednouduší ??? dík moc
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
pristi tyden budu resit stejnej problem, posledne jsem to taky chtel sundat abych zkontroloval lopatky a nakonec jsem to vzdal. Tedka je tesneni v haji, takze to musi jit dolu. Ale taky nevim jak.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: montáž turba
No me tu poradili, povolit jeden silentblok a prizvednout motor.
Zatim jsem se k praxi nedostal a asi to vidim na nove svody a turbo.
Zatim jsem se k praxi nedostal a asi to vidim na nove svody a turbo.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: montáž turba
Ale tam jsou taky nedostupny 2 srouby.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
jsou dostupny kdyz jsi sikovnej a poupravis naradi Ale jde o oddelani turba od svodu. Taky se mi to tehdy zdalo jako neresitelny problem
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
dejte si top-mount svody a turbo bude jako na dlani
jinak asi nejschudnejsi varianta (pokud nepocitam vytazeny motor) je shodit ho aj s tema svodama.
jinak asi nejschudnejsi varianta (pokud nepocitam vytazeny motor) je shodit ho aj s tema svodama.
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
Taky pokud bych sundával turbo tak i se svodama ...
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
vecna tema, ajk to nejde, jake je to narocne a podobne.
max 2 hod roboty a je pekne von aj dnu...chce to len trpezlivost a ani naradie netreba upravovat...
max 2 hod roboty a je pekne von aj dnu...chce to len trpezlivost a ani naradie netreba upravovat...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
Zhodit aj zvody. Ak su XS power predpokladam ze je k tym dvom srobom lepsi pristup.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: montáž turba
remo píše:vecna tema, ajk to nejde, jake je to narocne a podobne.
max 2 hod roboty a je pekne von aj dnu...chce to len trpezlivost a ani naradie netreba upravovat...
za predpokladu ze je vse v poradku, vim o cem mluvim. Navic kdyz to nikdy nedelal tak na tu jednu matku bude mit co delat se dostat. Taky bych to resil sundanim svodu a pak to tam jebnout v celku
Dobry je si sehnat na svody ve Faborech pomedeny matky na vyfuky, sou o fous mensi(tim nemyslim zavit) a lepe se tam dostanes s mensim kiícem + sou pojistny, ze se ti nepovoli
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
jasny stejne tak si to dva dny dopredu striknout WDčkem a jak to povolis muzes to sesmrdlat prstem...
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: montáž turba
ano zo zvodami je to naj riesenie...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: montáž turba
ad REMO
to je nádhera, za dvě hod, já například sundávám výfuk 10 minut a jednou jsem se s ním sral 7 hodin a pak jsem ho raději vytáhnul i s motorem předem
motor mívám složený do 24 hodin, ale stačí když zalomíš jeden hlavový šroub a tři na domkách na vačkách a děláš to tři dny
všechno je jednoduché když víš jak na to, když se nic neposere, a máš odpovídající nářadí, stačí jedna maličkost a tvoje dvě hodiny jsou jen teorie,
a pokud tu někdo chce tvrdit jak je to jednoduché, a že je to brnkačka, já raději vytáhnu celý motor 1hod, přidělám turba 20 minut a vložím motor a zapojím 1,5 hod, takže to mám za tři hodiny bez kurev, ale i tak je to oser
howgh
to je nádhera, za dvě hod, já například sundávám výfuk 10 minut a jednou jsem se s ním sral 7 hodin a pak jsem ho raději vytáhnul i s motorem předem
motor mívám složený do 24 hodin, ale stačí když zalomíš jeden hlavový šroub a tři na domkách na vačkách a děláš to tři dny
všechno je jednoduché když víš jak na to, když se nic neposere, a máš odpovídající nářadí, stačí jedna maličkost a tvoje dvě hodiny jsou jen teorie,
a pokud tu někdo chce tvrdit jak je to jednoduché, a že je to brnkačka, já raději vytáhnu celý motor 1hod, přidělám turba 20 minut a vložím motor a zapojím 1,5 hod, takže to mám za tři hodiny bez kurev, ale i tak je to oser
howgh