Vybracie pri nizsich otackach

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Iwan »

Poslednu dobu sa mi zda ze auto silno vybruje pri nizsich otackach (od 1000 do 2000) na vyssich rychlostach (4,5) proste aceleruju z 1000 tocek na 2000 a v aute na 4,5 su citit nenormalne vybracie, to iste ked pustim plyn pri 3000 tockach na 5 rychlosti a necham ich padnut na 1000

Ze by kardan? je tam seriovy
Zotrvak ze spojku? su tam nejake XTD
Alebo nejake silentbloky?

Neco poradte nech to vyresim, zneprijemnuje mi to vozeni v aute :D
Dik
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Al3x »

měl jsem ten samý problém, nakonec jsem zjistil že se mi v jednom místě skoro opírá výfuk o kastli:) a při určitých otáčkách se asi rozrezonoval ta že o ní třískal a když bylo mokro tak skoro pořád:) taky to byl dost nepříjemný pocit a myslel jsem že kardan nebo něco, ale byl to jen ten výfuk:) a projevovalo se to uplně stejně
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Fizzbiker »

typl bych to na kardan, v zatzi to nebylo tak hrozne nicmene pri lehke noze nebo brzdeni motorem to bylo citit vic, vidítkem muze být ze by se to projevovalo v násobcích me o treba delalo ve 40 , 80, 120 a 160... puvodne jen v 80 protoze to delalo malo jak se ty vule zvetsovaly bylo to vic znatelne i v tech ostatnich rychlostech. zkoncilo to vylomením křížku z kardanu.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Iwan »

ten vyfuk skontroluju, dik za typ a ten kardan no chcelo by to uz ked tak jednodilny...
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Fizzbiker »

no nevim jestli si tim pomuzes,... jednodilny rezonuje mnohem vic a pokud pouzivas auto vicemene jako daily tak je rekl bych spis kontraproduktivní... :wink:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Iwan »

ale co pisali ostatny ze nespoznali rozdil ve vybracich medzi seriovym a dvojdilnym a seriovy asi tak lahko nezezenu
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Design »

Jak je možny že 350z jezdim vicemene denne a je tam jednodilny kardan a nerezonuje?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Fizzbiker »

rozhoduje delka kardanu jeho hmotnost vyváženost atd... prosta fyzika, proc myslis ze by to delali zbytecne slozitejsi? (dalsi kloub, stredove ulození, sváry navic, vetsi setrvacne hmoty)

mě je to celkem šumák, kazdej at si da co chce, ted resim AWD a "kardanista" mi to rozmlouval... at dam klasiku...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Design »

Jo je pravda naco to auto chceš.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Mirek »

Fizzbiker píše:no nevim jestli si tim pomuzes,... jednodilny rezonuje mnohem vic a pokud pouzivas auto vicemene jako daily tak je rekl bych spis kontraproduktivní... :wink:
nesmysl...kontraproduktivni v cem? tohle neni audi A8.....pokud ma nekdo sx, tak v 99% ke sportovnimu svezeni. Jednodilnej kardan snizi hmotnost rotacnich hmot a zanedbatelne odpor. Pokud bude mit v poradku uchyceni motoru, zadni napravy, diferencialu + vyvazeny kardan, tak nebude problem.

Vyhody vicedilneho kardanu jsou jednak mensi prenos vibraci, ale hlavne mensi pozadavky na pevnost motoru a napravy. Auta z linky musi byt stavena na urcity komfort. Je to uplne stejne jako sportovni podvozek...vzdy neco za neco...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybracie pri nizsich otackach

Příspěvek od Fizzbiker »

šak ano, ja sem to resil proto ze na moji konfiguraci je kardan v podstate nesehnatelny... navic je o dost delsi nez na SX, a myslim ze otazka výhod u soft-performance auta je diskutabilni a bude platit co clovek to nazor, ja si jen myslim ze je lepsi zvazit vse pro a proti a premyslet komplexně co to prinese a jaka sou rizika, stejne tak treba nemusim PUR siláče nebo super tvrdy podvozky na autech ktery treba okruh ani nevidí... netrpí tim jen ridic ale i kastle a dalsi veci... to ale tobe rikat nemusim... :)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět