Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od Mirek »

Kluci nemuzete mi nekdo zmerit trn na karoserii v tom sirsim miste a vnitrni prumer pouzdrav originalnim silentbloku zadni napravnice? Dle vseho by to melo byt 21.2 dira v silaci a 20.2 prumer trnu na karoserii. Ale nechce se mi nejak verit ze by tam dal nissan 1mm vuli :shock: Dekuju predem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od cornhollio »

Mirek píše:Kluci nemuzete mi nekdo zmerit trn na karoserii v tom sirsim miste a vnitrni prumer pouzdrav originalnim silentbloku zadni napravnice? Dle vseho by to melo byt 21.2 dira v silaci a 20.2 prumer trnu na karoserii. Ale nechce se mi nejak verit ze by tam dal nissan 1mm vuli :shock: Dekuju predem
dneska se ti podivam
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od Mirek »

moc dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od SilverFox »

s12ka to má taky s vůlí
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od Mirek »

SilverFox píše:s12ka to má taky s vůlí
tak vule tam musi byt kvuli nasazovani, ale 1mm? Me to prijde hodne...delam strojarinu, hydrauliku, takze vule 1mm mi prijde uplne nepredstavitelna :-D

Cekal jsem 0.5mm max. Jde mi o to ze budu nechavat ted delat ty excentricke stredy, puvodne jsem si omeril ten silentblok od Driftworks i s pouzdrem a tam jsem nameril dokonce 22.2mm. Ale ted me napadlo omerit trn a seriovy silentblok a mam rozdilne hodnoty. Tak se chci ujistit, popripade upravit vykres nez to zadam do vyroby.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od SilverFox »

Hodnoty mam podobný. Na origo milimetr, na poly víc. Silvie má na vlastním subframu jen dva siláče a když ho nasadim s poly tak čepy nejsou ve středu pozdra, ale opřený o stěnu směrem do středu subframu a poskytujou mu tak menší oporu proti vodorovnýmu pohybu než kdyby to bylo fest. Doufam že až pozdro stáhnu mezi držák a kysnu že se to ani nehne. Přijde mi to trochu zednický, ale když to bude fungovat tak na to snad zapomenu. :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od Mirek »

ted me jeste napada, muze nekdo zmerit jakou vuli maji hlinikove?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Prumer trnu a diry v subframe silaci SX

Příspěvek od Mirek »

vyreseno, nakonec jsem udelal vuli 0.8mm. Jednak kvuli montazi a take kvuli vyrobe. Na 21mm se pouzit vystruznik.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět