Stránka 1 z 3
					
				upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 00:36
				od adner
				pokud potřebujeme zvětšit zadní kotouče a zachovat ruční brzdu,musíme je vyrobit...seženem kotouče o potřebném rozměru a naklonujeme je na originály
další komentář asi netřeba - šrouby 6 mm, pevnost aspoň 10.9, stačí deset kusů na kotouč. Jedna řada děr by měla být o průměru 6,5 mm, šrouby matky na zelený Loctite dotaženo na 10-12 Nm aby jednotlivé části mohly pracovat
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 01:29
				od Bart34
				Asi jsem nechapavej...
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 11:12
				od SilverFox
				Bart34 píše:Asi jsem nechapavej...
Asi jo no
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 11:54
				od sejkora
				taky nechapu co tim chtel autor rict....jako ze se mi zachova naboj nebo?
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 12:00
				od Fizzbiker
				osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...
kdyz uz pišu...
adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení...   
 
   
  
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 12:09
				od sejkora
				Fizzbiker píše:osoustruzis puvodní funkčni plochu na potrebny prumer pro aplikaci noveho kotouce nechas ten prostredek a sesroubuujes to dle navodu, rucka je resena dvouma paknama uvnitr te valcovite casti (obdoba bubnu) ktera zůstává zachovaná... nevim co na tym nechapete...
kdyz uz pišu...
adner:
opět pěkna a čista práce mas muj obdiv navic proste a elegantni řešení...   
 
   
  
 
jo tak ja nevedel ze je buben v kotouci, akorat me to prijde dalsi kurvitko navic takze radsi dam prednost trmenu s ruckou nebo uz hydraulickou rucku
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 12:59
				od adner
				jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..
Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 13:36
				od sejkora
				adner píše:jde o to ze když potřebuju zvětšit zadní kotouč tězko seženu model se stejným průměrem bubnu na ručku,takže tenhle způsob je asi nejjednodušší a funkční.V tomhle případě to bylo snadné,protože jsem použil obruč z D2 kotouče,ale to samé se dá vyrobit z jakéhokoliv standardu,vyberu radši velký a široký abych předešel problémům s přehříváním a kroucením,tím pádem můžu použít i levnější destičky z nižší řady brzdící už za studena bez nebezpečí že shoří..
Sejkoro,máš pravdu,problém nastane v okamžiku,když potřebuješ použít čtyřpístky,tam jaksi příprava na ruční brzdu chybí a hydraulika má smysl pouze pro driftery,pro normální parkovací brzdu je nevhodná - není bezpečná.Vlastní účinnost kotoučové brzdy jako parkovací je velmi nízká,proto se dodnes používají bubny..Audi používá na ruční brzdu třmeny se servomotorem,což se zdá jako elegantní řešení,bohužel je příliš pomalá a bez zpětné vazby,takže opravdu jen ON/OFF na parkovišti..
Jo to mas pravdu kdyz zatahnu buben tak auto brzdi lip nez s kotoucovou ruckou ty sou k hovnu. Proc neni bezpecna hydraulicka brzda na parkovani? Ja treba u baraku zatahl rucku u fabie a taky me ta svine odjela do stromu :-D Myslis tento pripad kdy vychladne kotouc a desky, zmensi se a prestane to brzdit?
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 13:41
				od Woyta
				Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 13:42
				od sejkora
				Woyta píše:Takove trmeny se spatne shani ale neco takoveho jsem uz nekde videl.
4pistek + 2 mechanicke pistky.
Myslim Wilwood neco takoveho nabizel?
wilwood nabizi i system s bubnovou ruckou, jen to asi nedelaj zrovna pro dvoukilo
 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 13:42
				od Design
				Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 13:45
				od sejkora
				Design píše:Proto je nejlepši nechavat zařazeny rychlostni stupeň aspon ti auto neujede.
nj ja nechaval vychladnout turbo 
 
zde je ten system od wilwood

 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 14:11
				od adner
				a)z každého systému jednou tlak uteče
b)nikdy nevíš kdy umře manžeta v pumpě
c)jsou kopce,kde k zařazené rychlosti ručku prostě nutně potřebuješ
parkovací brzda musí být stoprocentní,jinak ztrácí smysl,protože nevíš,kdy ti auto vezme kramle..myslím,že každý už si to vyzkoušel
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 16:20
				od Trinom
				vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.
			 
			
					
				Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou
				Napsal: 30.01.2011, 16:25
				od _petrS13_
				Trinom píše:vy nemáte nic, jako má ford, kterej v jednom třmenu (jednopístku) kombinuje oboje? Nebylo by něco takového řešení? Ručka je pořád řešená lankem.
Ty myslis tohle? To ma kdejaky koncernovy povoz 
