P: S13/S14 díly - altík, starter, svody a další
P: S13/S14 díly - altík, starter, svody a další
Aktuální věci v posledním postu - Motor, turbo, převodovka je fuč.
Mám v autě motor kterej je škoda aby stál... Komprese jsou 10.0/10.5/10.0/10.0
Jediný vady co měl, tak mu klepe jedno nebo dvě hydra. A trochu se dusil, při prudším sešlápnutí plynu a nešel přes 3000ot/min, což by měla dělat buď AFMko nebo palivovka, ale spíš bych to tipoval na palivovku, protože už s ní byly problémy dřív. Vždycky startoval na drc, kromě zmíněnýho problému s pumpou kdy za tepla nechtěl startovat. To je ale vyřešeno, je furt v autě, a nehodlám ho vytahovat do tý doby než si pro to někdo přijede. Takže je možnost to slyšet a vidět. Motor nebyl trápenej na driftech, jen občasný předjíždění a trochu svižnější projíždky, ale málo kdy se dostal vubec nad 5000 otáček. Olej tam byl 10W40 MoS2.
Cena 12.000,- komplet s turbem i se sadou 16 ks repasovaných hydroštelů.
Cena 10.000 za motor bez turba
Cena 2.000 za turbo
Cena 2.000 za repas hydra
Dál tu je převodovka, řadila perfektně v jakýchkoliv otáčkách. Jediný co dělalo bordel byla zpátečka, kdy občas nechtěla zapadnout, ale to vyřešilo trochu popojet do předu a pak šla řadit dobře.
Cena 3.000,-
Komplet facelift přední brzdy - kotouče, třmeny, a desky (najeto cca 12.000 km)
Cena 2.500,-
Komplet zadní brzdy - kotouče (zralý na stočení) desky nemám tušení jak vypadaj, a třmeny sou dobrý tak na náhradní díly.
+ další třmeny který by měli fungovat dobře.
Cena: 1.500,-
Dál tu je hromada dílů z interieru, co nebudu potřebovat.
Palubka jak nová - 500,-
Origo kaple - 200,-
Sedačka spolujezdce facelift - 300,-
Tapecírunky - na dotaz
Koberec - za odvoz
Nismo hlavice černá ("žárovka") - 600,-
Mám v autě motor kterej je škoda aby stál... Komprese jsou 10.0/10.5/10.0/10.0
Jediný vady co měl, tak mu klepe jedno nebo dvě hydra. A trochu se dusil, při prudším sešlápnutí plynu a nešel přes 3000ot/min, což by měla dělat buď AFMko nebo palivovka, ale spíš bych to tipoval na palivovku, protože už s ní byly problémy dřív. Vždycky startoval na drc, kromě zmíněnýho problému s pumpou kdy za tepla nechtěl startovat. To je ale vyřešeno, je furt v autě, a nehodlám ho vytahovat do tý doby než si pro to někdo přijede. Takže je možnost to slyšet a vidět. Motor nebyl trápenej na driftech, jen občasný předjíždění a trochu svižnější projíždky, ale málo kdy se dostal vubec nad 5000 otáček. Olej tam byl 10W40 MoS2.
Cena 12.000,- komplet s turbem i se sadou 16 ks repasovaných hydroštelů.
Cena 10.000 za motor bez turba
Cena 2.000 za turbo
Cena 2.000 za repas hydra
Dál tu je převodovka, řadila perfektně v jakýchkoliv otáčkách. Jediný co dělalo bordel byla zpátečka, kdy občas nechtěla zapadnout, ale to vyřešilo trochu popojet do předu a pak šla řadit dobře.
Cena 3.000,-
Komplet facelift přední brzdy - kotouče, třmeny, a desky (najeto cca 12.000 km)
Cena 2.500,-
Komplet zadní brzdy - kotouče (zralý na stočení) desky nemám tušení jak vypadaj, a třmeny sou dobrý tak na náhradní díly.
+ další třmeny který by měli fungovat dobře.
Cena: 1.500,-
Dál tu je hromada dílů z interieru, co nebudu potřebovat.
Palubka jak nová - 500,-
Origo kaple - 200,-
Sedačka spolujezdce facelift - 300,-
Tapecírunky - na dotaz
Koberec - za odvoz
Nismo hlavice černá ("žárovka") - 600,-
Naposledy upravil(a) DragonART dne 29.04.2016, 12:34, celkem upraveno 3 x.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
hodilo by sa mi foto tých tapacír...
Re: P: CA18DET, tranny + další
Kterých přesně? Některý si budu pravdepodobně nechávat, to jsem tam zapoměl dopsat.AdianSK píše:hodilo by sa mi foto tých tapacír...
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
Zdravim... V jakým stavu je to turbo? Díky
Re: P: CA18DET, tranny + další
Turbo má minimální vůle (necelý mm) do stran, nekouřilo, má prasklinky kolem WG (jako 98% ostatních) A tlačilo cca 0.5 - 0.6 baru podle budíku Prosport. Jenom rád bych to prodal prozatím po kupě..
EDIT: tak motor je pryč, turbo nafotím hned jak bude venku. ALe první projevil zájem na icq Mauglie, a hned po něm SZ Mortex.
EDIT: tak motor je pryč, turbo nafotím hned jak bude venku. ALe první projevil zájem na icq Mauglie, a hned po něm SZ Mortex.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
Ok... Tak to nafoť a kdyby odřekli, tak mi dej vědět... Díky
Re: P: CA18DET, tranny + další
wow, konečně jsem v něčem první
Re: P: CA18DET, tranny + další
Me by zajimala ta radicka. Akorat cenu bych zkusil stahnout o neco dolu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: P: CA18DET, tranny + další
Náhodou pěkná cena.
Re: P: CA18DET, tranny + další
Novou sezenes za 700 vcetne posty. (Klon do 400)
500 vcetne posty platba na ucet?
500 vcetne posty platba na ucet?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: P: CA18DET, tranny + další
Tak si kup novou za 700... Je fakt že dolar teď spadnul dolu... Tak toho využij.. já s touhle cenou hejbat nehodlám, nebo alespoň ne teď.
A jinak na ebayi jsem furt našel nejlevnější okolo tisícovky s poštou i dph
A jinak na ebayi jsem furt našel nejlevnější okolo tisícovky s poštou i dph
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
Tak spatne hledas.
42usd = 705kc vcetne dopravy.
A jelikoz je posta ted ucpana tak mi dost veci prochazi bez cla a DPH.
42usd = 705kc vcetne dopravy.
A jelikoz je posta ted ucpana tak mi dost veci prochazi bez cla a DPH.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: P: CA18DET, tranny + další
Origo nismo?? ukaž mi link.
Tak bez cla ti tohle projde vždycky to se platí až nad těch 200 dolarů
Tak bez cla ti tohle projde vždycky to se platí až nad těch 200 dolarů
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
Foto Up:
Prozatím sem stihnul jen turbo, zbytek pofotím pozdějš.
http://i56.tinypic.com/282e50.jpg
http://i54.tinypic.com/347k02d.jpg
http://i56.tinypic.com/nq625v.jpg
http://i55.tinypic.com/2iswroo.jpg
http://i55.tinypic.com/2uzfs03.jpg
Má drobný vůle do stran, ale ne takový aby žralo olej a kouřilo, tlačilo pěkně tak jak má. A tradiční prasklina okolo klapky WG.
EDIT: turbo - odesláno
Prozatím sem stihnul jen turbo, zbytek pofotím pozdějš.
http://i56.tinypic.com/282e50.jpg
http://i54.tinypic.com/347k02d.jpg
http://i56.tinypic.com/nq625v.jpg
http://i55.tinypic.com/2iswroo.jpg
http://i55.tinypic.com/2uzfs03.jpg
Má drobný vůle do stran, ale ne takový aby žralo olej a kouřilo, tlačilo pěkně tak jak má. A tradiční prasklina okolo klapky WG.
EDIT: turbo - odesláno
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: P: CA18DET, tranny + další
Takže pár dílů co už nebudu potřebovat.
Zrcátka
Palubka, bez rejpanců, pouze trochu špinavá, půjde umejt
Budíky - ta šmouha pujde umejt.
Startér
Komplet sání včetně termostatu, ale otvíral jak se mu líbilo.
Alternátor
Vrtule + sahara + chladič
Setrvák, vypadá nově jak lamela.
Spojková lamela, najeto asi 20 000, piánko, žádný gumování a podobný
Přítlačák, "trochu" vyhoblovanej, dřív na spojku asi někdo zapoměl..
Svody - prasklý ve směšovači
Elbow, upravená na průchozí šrouby, včetně lambdy
A převodovka.
- Hadice a trubky na dotaz, ale mám tady (snad) všechno, z motorvýho prostoru.
+ během dvou měsíců budou k dispozici i facelift přední brzdy (najeto 15 000km/ komplet - kotouče, třmeny, desky) a zadní třmeny (druhý třmeny, jsou zralý na repas a desky a kotouče na výhoz, nebo stočení)
Zrcátka
Palubka, bez rejpanců, pouze trochu špinavá, půjde umejt
Budíky - ta šmouha pujde umejt.
Startér
Komplet sání včetně termostatu, ale otvíral jak se mu líbilo.
Alternátor
Vrtule + sahara + chladič
Setrvák, vypadá nově jak lamela.
Spojková lamela, najeto asi 20 000, piánko, žádný gumování a podobný
Přítlačák, "trochu" vyhoblovanej, dřív na spojku asi někdo zapoměl..
Svody - prasklý ve směšovači
Elbow, upravená na průchozí šrouby, včetně lambdy
A převodovka.
- Hadice a trubky na dotaz, ale mám tady (snad) všechno, z motorvýho prostoru.
+ během dvou měsíců budou k dispozici i facelift přední brzdy (najeto 15 000km/ komplet - kotouče, třmeny, desky) a zadní třmeny (druhý třmeny, jsou zralý na repas a desky a kotouče na výhoz, nebo stočení)
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build