Chevrolet Camaro Berlineta
Napsal: 13.04.2011, 11:47
Vim ze se to sem moc asi nehodi, kazdopadne me jeden clen pozadal ze ho zajima tato auta a jestli zde neudelam neco jako serial.
Jedna se o Chevrolet Camaro Berlineta rocnik 1979 s original motorem 5.7 V8 ( kterej uz je prodanej ). Auto sem kupoval pred rokem a vzdycky kdyz je cas tak na nem neco udelam a zase ho uklidim... Motor tam bude bigblock 7.4 V8 s planovanejma 550hp ( mimojine motor je stavenej na 1500hp respektive jeho klika, ale ojnice snesou bohuzel jen 1200hp, navic pri zmene zdvihu, ojnic a prevrtani bloku ziskame krasnych 9.4 litru ) Auto je ted ve stadiu "Na Spalkach" :-D mam opiskovanej a nastrikanej spodek karoserie, v sobotu bych si mel jet pro dalsi dily co mi prisli kontejnerem z USA. Kde mam napr listove pera na zadni napravu, brzdy, valecky, trubicky, hadicky, loziska, predni pruziny, nadrz, zadni kridlo a dalsi.... Takze se hned pustim do podvozku aby karoserie byla jiz na kolech a hned po vymene pistu kvuli vyssimu kompresnimu pomeru a doobjednani hydrodynamickeho menice kterej bude zamykat ve vyssich OT/min pujde motor do poloramu na podvozek.
Foto dodam vecer. jestli to nekoho zajima klidne to s nim zde proberu.
Kdyz sem ho privezl domu
Ilustracni foto jak bude vypadat....
Jedna se o Chevrolet Camaro Berlineta rocnik 1979 s original motorem 5.7 V8 ( kterej uz je prodanej ). Auto sem kupoval pred rokem a vzdycky kdyz je cas tak na nem neco udelam a zase ho uklidim... Motor tam bude bigblock 7.4 V8 s planovanejma 550hp ( mimojine motor je stavenej na 1500hp respektive jeho klika, ale ojnice snesou bohuzel jen 1200hp, navic pri zmene zdvihu, ojnic a prevrtani bloku ziskame krasnych 9.4 litru ) Auto je ted ve stadiu "Na Spalkach" :-D mam opiskovanej a nastrikanej spodek karoserie, v sobotu bych si mel jet pro dalsi dily co mi prisli kontejnerem z USA. Kde mam napr listove pera na zadni napravu, brzdy, valecky, trubicky, hadicky, loziska, predni pruziny, nadrz, zadni kridlo a dalsi.... Takze se hned pustim do podvozku aby karoserie byla jiz na kolech a hned po vymene pistu kvuli vyssimu kompresnimu pomeru a doobjednani hydrodynamickeho menice kterej bude zamykat ve vyssich OT/min pujde motor do poloramu na podvozek.
Foto dodam vecer. jestli to nekoho zajima klidne to s nim zde proberu.
Kdyz sem ho privezl domu
Ilustracni foto jak bude vypadat....