CA18DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty origo nissan, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, repasi olej cerpadlo, novej rozvodak, vsechno TOP stav, motor jeste nejel. 248°vačky, blok je CA16 vrtanej na 83mm takze nulty vybrus CA18 takze vlastně fabricky nový motor, klika nebrousena v tovarnich tolerancich, ojnicni sady vyvazene na 0,5g, zvetsena vana, atd... bližsi info prez SZ. vykon cca 205kW v aktualni setupu pri 0,8bar.
prodáno
P: CA18DET po GO
Re: P: CA18DET po GO
měřila se klika, jestli je rovná? Co vodní pumpa? Co je pužito za rozvody? Dáš na ten motor záruku, že je dobře složenej?
S15 - JDM
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: CA18DET po GO
skladal franta. to myslim stači. k motoru dam jeste novou vodni pumpu tehdy se zasekla kdesi tak se tam dala pouzita nicmene v ok stavu. rozvodak z hlavy nevim musel bych se mrknout do faktur. motor sem skladal pro sebe takze ojebanej není jestli to myslis takto.