Z32 houpe na volnoběh-kompletní oprava
Z32 houpe na volnoběh-kompletní oprava
Čau. Mám 300 zatim chvilku (2dny) než se do něčeho pustím sám nejdřív se zeptám: Studené OK,vysoké otáčky OK,ale jak se zahřeje na volnoběh kolísaj otáčky jako blázen div že nezdechne,za plynem jde bez problémů?????? PS výfuk je ve pi...,ale to snad nemá vliv.
Naposledy upravil(a) fi.lip dne 13.05.2013, 19:48, celkem upraveno 1 x.
Re: Z32 houpe na volnoběh
vyčisti klapky a nastav jejich dorazy tak aby skutečně těsnily,rozeber volnoběžný ventil a vyčisti ho,odstraň EGR,vyhřívání sání,ventil studeného startu,turba připoj paralelně k topení,zruš stávající systém odvětrání motoru a napoj ho rovnou před turba,zkontroluj jestli máš funkční sondy,nebo je odpoj ... máš origo air filtr?
Re: Z32 houpe na volnoběh
Vše je původní,seš na mě moc rychlej Dneska sem půl dne sundaval sání,na tom něco dělat je fakt vomrd,ale už se rozkoukávám,podtlaků je tam jak nasráno. Egr zrušim určitě,ty trubky co z něj vedou do sání jsou totálně zasr...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z32 houpe na volnoběh
sry za OT ale presne tak si predstavuju prispevek jak ted napsal adner...
jen se ted zeptam mozna trocju jak pako ale kam do topeni ? na "IN" nebo "OUT"...???
jen se ted zeptam mozna trocju jak pako ale kam do topeni ? na "IN" nebo "OUT"...???
Re: Z32 houpe na volnoběh
zruš všechny podtlaky co tam jsou,zachovej pouze vedení do regulátoru paliva a tlumiče, boost budíku a blow off bypas,karbon kanistr taky out ale přívod z něj do nádrže nech otevřený,wastegate zapoj přes regulační ventil (můžeš nastavit 0,7b at to trochu jede,víc bez měření neriskuj),hadice mezi odvětráním kliky a sáním absolutně bez restriktoru, všechny elektroventily můžeš odstranit,řj je nepotřebuje...
pokud chceš aby tě motor přežil,vyměn všechny,tím myslím úplně všechny vodní hadice,včetně těch superkrátkých mezi hlavami a hliníkovým kolektorem s čidlem teploty,víčko chladiče za nové s tlakem 1,2b a vyhoď ten hnusný sežraný chladič klimatizace,pokud tam ještě je...na olej typu 5Wxx,0Wxx zapomeň...
toto jsou instrukce pro všechny nové majitele aby se vyhli zbytečným problémům,přece jen je to starej krám a potřebuje trochu péče a úprav
Fizzi: mezi in a out
pokud chceš aby tě motor přežil,vyměn všechny,tím myslím úplně všechny vodní hadice,včetně těch superkrátkých mezi hlavami a hliníkovým kolektorem s čidlem teploty,víčko chladiče za nové s tlakem 1,2b a vyhoď ten hnusný sežraný chladič klimatizace,pokud tam ještě je...na olej typu 5Wxx,0Wxx zapomeň...
toto jsou instrukce pro všechny nové majitele aby se vyhli zbytečným problémům,přece jen je to starej krám a potřebuje trochu péče a úprav
Fizzi: mezi in a out
Re: Z32 houpe na volnoběh
No sice auta chvilku dělám,ale tohle je na mě trochu moc EGR,vyhřívání,nastavení klapek,sondy,odvětrání,ventil stud.startu,topení na turba,to bude bez problémů,ale ta druhá zpráva je na mě zatím moc,ještě sem ten chaos trubiček ani neidentifikoval,natož něco rušit ale beru vše na vědomí a pokusím se to tak udělat a moc dík.Každopádně bude práce i s elektrikou všechny konektory se mi rozpadaly pod rukou.
Re: Z32 houpe na volnoběh
není to tak složité,jak to vypadá..
především si z netu stáhni manuál,tak identifikuješ komponenty a pak se ptej na všechno,co nebudeš vědět
konektory jsou samostatná kapitola
především si z netu stáhni manuál,tak identifikuješ komponenty a pak se ptej na všechno,co nebudeš vědět
konektory jsou samostatná kapitola
Re: Z32 houpe na volnoběh
Manuál mám,vpodstatě vim co je co,jen nevim kde to u tříkila hledat a jak to vypadá. určitě budu otravovat
Re: Z32 houpe na volnoběh
Kdyz jsem poridil 300zx tak jsem tyhle operace taky udelal, vpodstate tam nemas co zkazit, poprve je to tezke, na dalsich autech to jde samo.
Jedine z ceho mas strach je sahat na odvetrani. Rikas vyhodit ty restriktory za rozvodama vcetne tech štětek? A ty zadni restriktory nechat.
Jeste by me zajimalo jestli nevis proc zacne kourit drive prave turbo, uz se mi to stalo na trech autech nema to spojitost s odvetranim nebo PCV valve?
Jedine z ceho mas strach je sahat na odvetrani. Rikas vyhodit ty restriktory za rozvodama vcetne tech štětek? A ty zadni restriktory nechat.
Jeste by me zajimalo jestli nevis proc zacne kourit drive prave turbo, uz se mi to stalo na trech autech nema to spojitost s odvetranim nebo PCV valve?
Re: Z32 houpe na volnoběh
Jo také mi přijde že na pravé straně turbo hází víc oleje!!!?? Levé je uplně suché. (sání)
Re: Z32 houpe na volnoběh
PCV valve a zadní odvětrání zrušit,zaslepit,nechat jen přední ovšem bez restriktorů.V motoru nesmí vznikat absolutně žádný přetlak,jinak je olej vytlačován přes výfukové těsnění turba,tam karbonuje,vydře ho a turbo kouří.To je alfa omega životnosti turbíny a pokud se postaráš o dobré odvětrání (tlusté krátké hadice),prodloužíš její životnost klidně na dvojnásobek.S přibývajícím počtem najetých kilometrů motoru se tento efekt stupňuje.Proto nepoužívám oil catch tank,funguje jako restrikce, oddech připojuji přímo do sání,kde je aspoň minimální podtlak.
Pravé turbo odejde dřív pravděpodobně kvůli jeho horšímu odvětrání.Klika vytváří intenzivní masu rotujícího vzduchu s olejem a pravá strana je proti směru,kdežto levá po...funguje to podobně jako Venturiho trubice
Pravé turbo odejde dřív pravděpodobně kvůli jeho horšímu odvětrání.Klika vytváří intenzivní masu rotujícího vzduchu s olejem a pravá strana je proti směru,kdežto levá po...funguje to podobně jako Venturiho trubice
Re: Z32 houpe na volnoběh
to dava smysl, nevim proc to nissan lepe nevyresil. Nebylo by lepsi udelat odtah do vyfuku? Po montazi sportovnich filtru podtlak pred turbem klesne. Nemeril jsem to ale ted jsem si to overil na primere, malinko mi tece gufero na klice, vcera jsem tam dal APEXI power intake a pod autem je kaluz oleje po par km.
Re: Z32 houpe na volnoběh
Tak jsem to po pár letech vzal z gruntu Mám venku motor,stejně sem musel,ta kabeláž motoru nejde snad jinak vyměnit,sundané hlavy,válce OK na kroužky a lágry mrknu v sobotu,ale stejně dám nové. Co mi zarazilo,že uplně levá výfuková vačka byla vpředu hodně zakarbonovaná,vyloženě obalená karbonem,žádná jiná taková nebyla,co to muže být:?: .Pak se chci zeptat už jsem tu četl že HI-CAS pryč,že je to zbytečná váha.Já ho mám celkem zachovalý a při výměne za elim.si asi hmotnostně moc nepomužu,ale proč to píšu.Co ta dvě čerpadla oleje(diferák,převodovka) to jsou megery jak kráva,dá se to něčím nahradit,nebo i vyhodit? Závodit s tím nebudu tak by mi zajímalo jestli by to šlo bez chlazení?,Dále,mám shnilé zadní "uši" pod nárazníkem,věc také k hovnu,když tam nebudou a udělá se dno do roviny podlahy?Řešil to už někdo?
Re: Z32 houpe na volnoběh-kompletní oprava
to chlazeni tam nutne neni
hicas vyhod taky zbytecne tam zavazi a auto bez nej jezdi precizneji, pokud teda nemas vule v podvozku jako krava to by jsi pak bylo jedno
hicas vyhod taky zbytecne tam zavazi a auto bez nej jezdi precizneji, pokud teda nemas vule v podvozku jako krava to by jsi pak bylo jedno
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z32 houpe na volnoběh-kompletní oprava
ked som si precital co vsetko sa da vyhodit, tak nechapem na co to tam vobec je
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den