132=175 aneb jagyho počty
132=175 aneb jagyho počty
dnes na to nemám náladu, ale zítra tady začnu psát, jak jagy umí počítat
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Kentoya neni schopen prijmout obecne fakty a stale si musi neco dokazovat a delat ze sebe nejchytrejsiho cloveka, ktery byl na dynu jednou a hned je kral a vsechny poucuje, jak vi vse nejlip a nemuze se mylit.
Tady napr. clanek potvrzujici, ze mam pravdu http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=72571
Pro tebe specialne vytahnu jednu vetu: "One machine may give you measurements drastically higher than the next."
Dalsi napr. zde http://www.improvedtouring.com/forums/a ... 20884.html
Vytahnu opet nejakou zajimavou cast:
Ok lets make this point again to make sure it's clear. The SAME CAR on the DIFFERENT DYNOS. So our test vehicle output on the various dynos are as follows:
Dyno Dynamics 200hp
Superflow 206hp
Mustang 214hp
Dynojet 226hp
Dalsi zajimava diskuze: http://www.bmw-driver.net/forum/showthr ... 206&page=2
A neco duleziteho z ni: "First off, you can't compare dyno plots between 2 different machines. They will measure differently."
Kdyz si najdes grafy jakehokoliv serioveho auta z MAHA3000 a z jakekoliv jine brzdy, tak vzdycky na MAHA3000 budou o dost nizsi cisla. To je realita, kterou ty stale nejsi schopen pochopit a dokola porovnavas 1:1 cisla z MAHA3000 a napr. z brzdy v Brne (ktera je pro tebe ta nejlepsi na svete, protoze tam nekdo brzdil WRC). A to neni proto, ze by MAHA3000 byla nepresna, ale proto, ze se brzdi zatezove a taky je vetsi odpor vzduchu. To vse zapricini na pohled dost nizka cisla, ktere ale MAHA3000 presne dopocita dojezdovou zkouskou a realnou ztratou na kolech. Cislo, co vyhodi MAHA3000 na kolech je za aktualnich podminek, kdy maji valce, vetrak, atd. vetsi odpor a nemeri tudiz "cisty" vykon na kolech, ale vykon na kolech + externi protisily, ktere maji negativni vliv na dane cislo.
Tady napr. clanek potvrzujici, ze mam pravdu http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=72571
Pro tebe specialne vytahnu jednu vetu: "One machine may give you measurements drastically higher than the next."
Dalsi napr. zde http://www.improvedtouring.com/forums/a ... 20884.html
Vytahnu opet nejakou zajimavou cast:
Ok lets make this point again to make sure it's clear. The SAME CAR on the DIFFERENT DYNOS. So our test vehicle output on the various dynos are as follows:
Dyno Dynamics 200hp
Superflow 206hp
Mustang 214hp
Dynojet 226hp
Dalsi zajimava diskuze: http://www.bmw-driver.net/forum/showthr ... 206&page=2
A neco duleziteho z ni: "First off, you can't compare dyno plots between 2 different machines. They will measure differently."
Kdyz si najdes grafy jakehokoliv serioveho auta z MAHA3000 a z jakekoliv jine brzdy, tak vzdycky na MAHA3000 budou o dost nizsi cisla. To je realita, kterou ty stale nejsi schopen pochopit a dokola porovnavas 1:1 cisla z MAHA3000 a napr. z brzdy v Brne (ktera je pro tebe ta nejlepsi na svete, protoze tam nekdo brzdil WRC). A to neni proto, ze by MAHA3000 byla nepresna, ale proto, ze se brzdi zatezove a taky je vetsi odpor vzduchu. To vse zapricini na pohled dost nizka cisla, ktere ale MAHA3000 presne dopocita dojezdovou zkouskou a realnou ztratou na kolech. Cislo, co vyhodi MAHA3000 na kolech je za aktualnich podminek, kdy maji valce, vetrak, atd. vetsi odpor a nemeri tudiz "cisty" vykon na kolech, ale vykon na kolech + externi protisily, ktere maji negativni vliv na dane cislo.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Je nejlepsi v evrope a jedna z nejlepsich na svete. Software neni sice exceletne odladeny ale to nema na presnost vliv, spis je problem kdyz se je potreba delat ruzna zatizeni jednotlivych kole na 4x4 musi se upravovat milion parametru, je to ti ze je to otevzeny system. Nechci kecat ale myslim ze ve zkusebne bezi 1000 regulacnich smycek.jagy píše:brzdy v Brne (ktera je pro tebe ta nejlepsi na svete, protoze tam nekdo brzdil WRC)
Presnost rychlost 0,01 km/h
presnost sily 2,5N pri hmotnosti jednoho valce 700kg!!!!
jinak pro me neni dulezity vykon, je mi to jedno +- 20kw, brzu beru jako nastroj pro ladeni a ziskani krivek vykonu a tociveho momentu.
Ta nase meri oravdu presne, 40mega se nekde projevi, maha stoji 1-2mega
Naposledy upravil(a) vmille dne 24.04.2011, 09:02, celkem upraveno 1 x.
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Ale ja jsem netvrdil, ze ta brzda neni presna. Jedine co tvrdim je, ze nemuzes porovnavat cisla z rozdilnych brzd 1:1.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: 132=175 aneb jagyho počty
uz jsem to psal hodnekrat, obyc brzdy meri ztraty dobehem a to tam vznikaji chyby
dvovalcove brzdy deformuji neprirozene pneumatiku
v usa je hodne garaz brzd, hodne je jich takovych orientacnich
zalezi co kdo ocekava, rikam vubec bych neporovnaval vykony z brzd protoze to kazda zmeri jinak, mely by se porovnavat vykony na kolech ne na motoru, na motoru to nejlip zmeri motorova brzda, nase se tomu vysledku bude blizit
dvovalcove brzdy deformuji neprirozene pneumatiku
v usa je hodne garaz brzd, hodne je jich takovych orientacnich
zalezi co kdo ocekava, rikam vubec bych neporovnaval vykony z brzd protoze to kazda zmeri jinak, mely by se porovnavat vykony na kolech ne na motoru, na motoru to nejlip zmeri motorova brzda, nase se tomu vysledku bude blizit
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Ale ja tvrdim to same, ze nejde porovnavat cisla z rozdilnych brzd... to se snazim celou dobu Kentoyovi vysvetlit.
Zrovna MAHA3000 umi zmerit vykon na motoru velice presne. To bylo uz dokazano nekolikrat a neni duvod tomu neverit. Pokud tam je odchylka 0-5HP, tak v tom nevidim zadny problem a vim, ze to +/- odpovida. A pokud chodim stale na jednu brzdu, tak mam vzdycky moznost porovnani a vim, jestli je neco dobre nebo spatne.
Cele to je o tom, ze Kentoya tvrdi, ze v Brne namerim na kolech stejne hodnoty jako na MAHA3000. Kdyz mi nekdo zaridi brzdeni v Brne nebo zjisti kontakt, tak tam klidne muzu nekdy v lete zajet a budu mit cerne na bilem, ze se Kentoya myli.
Zrovna MAHA3000 umi zmerit vykon na motoru velice presne. To bylo uz dokazano nekolikrat a neni duvod tomu neverit. Pokud tam je odchylka 0-5HP, tak v tom nevidim zadny problem a vim, ze to +/- odpovida. A pokud chodim stale na jednu brzdu, tak mam vzdycky moznost porovnani a vim, jestli je neco dobre nebo spatne.
Cele to je o tom, ze Kentoya tvrdi, ze v Brne namerim na kolech stejne hodnoty jako na MAHA3000. Kdyz mi nekdo zaridi brzdeni v Brne nebo zjisti kontakt, tak tam klidne muzu nekdy v lete zajet a budu mit cerne na bilem, ze se Kentoya myli.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: 132=175 aneb jagyho počty
jagy na papíře máš 132HP a tvrdíš že je to 175HP, chováš se jak malé děcko, tři dny jsem ti s raddym vysvětloval že 132 na kolech co ti naměřily není 175 na kolech co tvrdíš ty, a aby nebylo vidět jaký jsi matematik, tak jsi všechny informace co ti postnul např raddy smazal, jen aby jsi na nissan klubu vypadal stále jako king, nauč se číst nauč se počítat na grafu máš 132hp na kolech, a že to tvoje hlava nechápe a že v americe na stejném setupu naměří 175hp, neznamená, že můžeš logicky inteligentní lidi krmit sračkama, sám tvrdíš že maha měří přesně, to samé tvrdí radyy, raddymu maha naměří cokoliv na kolech na bukyho autě a je to v pořádku, ovšem na tvém měření to v pořádku není, protože to nejsi schopen akceptovat, tím smazáním raddyho faktů, jsi klesl až na dno do těch největších sraček a cokoliv ode dneška napíšeš pro mě nebude fakt, ale tvůj nějaký výpočet a kentoya netvrdí že v brně naměříš to samé, kentoya tvrdí že momentálně máš na papíře 132HP a dokud nebudeš mít papír z jiné brzdy kde bude 175hp na kolech, tak nás nekrm, a kentoya netvrdí, že brzda v brně je nejlepší, kdyby jsi to nesmazal, ukázal bych co jsem napsal, ale znovu to kvůli tomu aby se ti zvětšil pindík psát nepotřebuji, bud mi matematicky ukaž že 132=175 nebo sklapni a nepiš tady o tom co jsem nenapsal bludy, nebo tě vybanuju
jen přiblížím jagyho výpočty jak to psal
na brzdě naměřily 132hp což je nějaké číslo, asi 25% vzdáleno pravdě a je nepodstatné
raddy tvrdí že ztráty se nikdy nedají přesně změřit s čímž souhlasím tudíž ztráty na tom grafu jsou nepřesné číslo
pokud jagy sečte nějaké nepodstatné nepřesné číslo s druhým nepřesným číslem, dostane přesný výsledek výkonu na motoru
a potom protože v americe počítájí na primerách ztráty 14%, tak jagy z přesného výkonu na motoru odečtě přesných amerických 14% a vyjde mu že má na kolech nejpřesnějších 175HP, udělejte si sami obrázek jeho matematiky, ale tohle byl závěr čtyřdenní diskuse, kterou raději smazal, jelikož v ní vypadal dosti špatně
a opravdu se nesnažím porovnávat čísla z rozdílných brzd, jediné co chci aby jsi přijmul fakt, že momentálně máš na kolech 132HP a né 175HP jenom proto že se ti to číslo líbí nelíbí
jen přiblížím jagyho výpočty jak to psal
na brzdě naměřily 132hp což je nějaké číslo, asi 25% vzdáleno pravdě a je nepodstatné
raddy tvrdí že ztráty se nikdy nedají přesně změřit s čímž souhlasím tudíž ztráty na tom grafu jsou nepřesné číslo
pokud jagy sečte nějaké nepodstatné nepřesné číslo s druhým nepřesným číslem, dostane přesný výsledek výkonu na motoru
a potom protože v americe počítájí na primerách ztráty 14%, tak jagy z přesného výkonu na motoru odečtě přesných amerických 14% a vyjde mu že má na kolech nejpřesnějších 175HP, udělejte si sami obrázek jeho matematiky, ale tohle byl závěr čtyřdenní diskuse, kterou raději smazal, jelikož v ní vypadal dosti špatně
a opravdu se nesnažím porovnávat čísla z rozdílných brzd, jediné co chci aby jsi přijmul fakt, že momentálně máš na kolech 132HP a né 175HP jenom proto že se ti to číslo líbí nelíbí
Re: 132=175 aneb jagyho počty
jo a koukám že už jsi smazal i graf na nissan klubu, můžeš ho postnout sem a ukázat těch 175hp, jinak naštěstí to jediné mi můj rychlý komp dokázal na dílně stáhnout, takže pokud ho sem nedáš ty, šoupnu ho sem já a všem ukážu jak vypadá číslo 175 červené na bílém
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Prekopiruji ti zde to, co jsem psal na klubu:
Jedine, co jsem celou dobu tvrdil, ze nejde srovnavat cisla na kolech z MAHA3000 a z te brzdy z Brna! Coz ti musi potvrdit kazdy clovek, ktery tomu aspon trosicku rozumi.
Nemuzes porovnavat jabka s hruskama. Ty cisla neodpovidaji 1:1. Odhadovany prepocet byl z MAHA3000 (132WHP) na cca 175WHP na brzde v Brne. Tento prepocet byl jednoduchy, protoze druhy Sunny GTi s obdobnym, ale o neco slabsim SR20VE na teto brzde v Brne nabrzdil cca 170WHP. Obe auta jsou +/- stejne rychla, +/- stejny setup, takze nevidim duvod, proc by to nemelo odhadem odpovidat.
Az budu mit sve auto hotove a budu mit moznost do Brna zajet, tak budu mit zmerene stejne auto, se stejnym setupem na dvou brzdach a dokazu to, co tvrdim celou dobu.
PS: Netusim, co tu tahas nejake Primery z USA se 14%... 14% ztraty byly namereny na tom druhem GTi s obdobnym VE setupem na brzde v Brne. Pokud ti ani tyto procenta nesedi, tak uz nevim, co ti k tomu rict.
Taky jsem nikde netvrdil, ze jsem nameril 175WHP, ale ze to +/- odpovida tomu, co by se namerilo v Brne. Vytahujes veci z kontextu a obracis je proti me.
Jedine, co jsem celou dobu tvrdil, ze nejde srovnavat cisla na kolech z MAHA3000 a z te brzdy z Brna! Coz ti musi potvrdit kazdy clovek, ktery tomu aspon trosicku rozumi.
Nemuzes porovnavat jabka s hruskama. Ty cisla neodpovidaji 1:1. Odhadovany prepocet byl z MAHA3000 (132WHP) na cca 175WHP na brzde v Brne. Tento prepocet byl jednoduchy, protoze druhy Sunny GTi s obdobnym, ale o neco slabsim SR20VE na teto brzde v Brne nabrzdil cca 170WHP. Obe auta jsou +/- stejne rychla, +/- stejny setup, takze nevidim duvod, proc by to nemelo odhadem odpovidat.
Az budu mit sve auto hotove a budu mit moznost do Brna zajet, tak budu mit zmerene stejne auto, se stejnym setupem na dvou brzdach a dokazu to, co tvrdim celou dobu.
PS: Netusim, co tu tahas nejake Primery z USA se 14%... 14% ztraty byly namereny na tom druhem GTi s obdobnym VE setupem na brzde v Brne. Pokud ti ani tyto procenta nesedi, tak uz nevim, co ti k tomu rict.
Taky jsem nikde netvrdil, ze jsem nameril 175WHP, ale ze to +/- odpovida tomu, co by se namerilo v Brne. Vytahujes veci z kontextu a obracis je proti me.
Naposledy upravil(a) jagy dne 24.04.2011, 10:45, celkem upraveno 1 x.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: 132=175 aneb jagyho počty
a o to tu celé jde, dokud nenaměříš na stejném autě 175, budeš se muset smířit s tím, že tam máš naměřeno 132hp, 8 stránek na nissan klubu jen o tom, že v podstatě máš na autě 175, viděl jsi je tam pouze ty masák a tofoj nebo jak, jinak nikdo a v podstatě se ti plno lidí za zády smálo, jak nás krmíš svýma argumentama a jak se snažíš udělat pravdivou rovnici 132=175jagy píše:Prekopiruji ti zde to, co jsem psal na klubu:
Jedine, co jsem celou dobu tvrdil, ze nejde srovnavat cisla na kolech z MAHA3000 a z te brzdy z Brna! Coz ti musi potvrdit kazdy clovek, ktery tomu aspon trosicku rozumi.
Nemuzes porovnavat jabka s hruskama. Ty cisla neodpovidaji 1:1. Odhadovany prepocet byl z MAHA3000 (132WHP) na cca 175WHP na brzde v Brne. Tento prepocet byl jednoduchy, protoze druhy Sunny GTi s obdobnym, ale o neco slabsim SR20VE na teto brzde v Brne nabrzdil cca 170WHP. Obe auta jsou +/- stejne rychla, +/- stejny setup, takze nevidim duvod, proc by to nemelo odhadem odpovidat.
Az budu mit sve auto hotove a budu mit moznost do Brna zajet, tak budu mit zmerene stejne auto, se stejnym setupem na dvou brzdach a dokazu to, co tvrdim celou dobu.
PS: Netusim, co tu tahas nejake Primery z USA se 14%... 14% ztraty byly namereny na tom druhem GTi s obdobnym VE setupem na brzde v Brne. Pokud ti ani tyto procenta nesedi, tak uz nevim, co ti k tomu rict.
Taky jsem nikde netvrdil, ze jsem nameril 175WHP, ale ze to +/- odpovida tomu, co by se namerilo v Brne. Vytahujes veci z kontextu a obracis je proti me.
tak a ted zapomen na brno, zapomen na ameriku a slušně mi odpověz na dvě otázky, poprvé chci vidět číslo, podruhé jestli rovnice platí
1) kolik ti naměřila brzda MAHA na kolech přesně kolik je na papíře napsáno že naměřila, (jako odpověd akceptuji jenom jedno třímístné číslo a dvě písmenka HP- ostatní jsou bláboly)
2) platí rovnice 132=175 ? a odpověd chci pouze platí - neplatí, víc tu psát nemusíš, jsou to jen tvoje odhady, dohady, záhady, šílenost
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Vetsina brzd zapocitava ony korekce do vysledneho grafu. Cili graf by mel +/- zobrazovat vykon motoru.
Pokud ona brzda je spojena s chiptuning garazi tak je ona korekce v horni mezi tolerance nepresnosti aby vysledek jejich ladeni vypadal lepe.
Pokud ona brzda je spojena s chiptuning garazi tak je ona korekce v horni mezi tolerance nepresnosti aby vysledek jejich ladeni vypadal lepe.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: 132=175 aneb jagyho počty
ad woyta ono je celkem jedno jaké použily tolerabce, na tom grafu z brzy je jasně uvedeno výkon na kolech 97KW výkon na kolech 132hp, výkon na motoru 148kw výkon na motoru 206hp a ztráty 52 kw (čísla jsem zaokrouhlil) a ačkoliv se mi to zdá jakkoliv divné nemúžu já osobně napsat nic jiného než že na té brzdě naměřily 132hp na kolech a s tím číslem po celou dobu argumentuji, zatím co jagy než to smazal, se stále odvolává ne vše možné i nemožné a tvrdí že to auto má nakolech 175hp +-, já mu to po celou dobu neberu a tvrdím že to možné je, ale at to doloží přesnýmy výpočty ne odhady, nebo přesným měřením na jiné brzdě a na základě toho se dá zjistit jak ta maha brzda měří, či jakou má obsluhu, ale do té doby pokud jagy bude tvrdit že tam má 175 koní, tak se podle mě chová jako malé děcko kterému se nelíbí jeho hračka, a upřímně mu přeji aby na brzdě v brně naměřily třeba 190koní na kolech, ovšem i to nezmění nic na tom, že někde je chyba u brzdy maha a že bych na tuto brzdu s touto obsluhou už nezajel, protože jejich výsledek je nereálný - prostě a jednoduše, každá brzda měří výkon na kolech a jestli se musím od čísla které maha vyplivne nějak dopracovat ke skutečnosti tak to měření je k ničemu, o tom bylo celých 8 stran na nissan clubu, o tom je to i tady
ale jagy po celou dobu tvrdí, že tam má prostě 175 hp a snaží se získat přízen egyptských bohů aby mu to posvětili a není schopen na 8mi stranách napsat ano momentálně mi naměřelili 132hp a přestože se mi to číslo nelíbí, nezbývá mi než momentálně souhlasit, a abych přesně věděl kolik tam mám, zajedu na jinou brzdu, třeba v brně a ta ukáže, a pokud brzda v brně ukáže 132 hp tak maha měří dobře na kolech, pokud brzda v brně ukáže 180, tak maha špatně měří na kolech, to je celé s čím se jagy nedokáže smířit, a jediné co 4 dny nedokáže pochopit
a když jsme u nissan clubu tak je tam ještě jedna partička zajímavá partička, stojí za to se na to mrknout, a ta se točí okolo vyvýječe vodíku v autě a snaze vytvořit perpetum mobile, nebo jinak ušetřit 30% benzínu na sto kilometrů, z jednoho litru vody a 30A měniče na rozklad vody na vodík a kyslík a tvrdí že to funguje a že já a raddy tomu nerozumíme, ale debata je tam, a sem to postovat nebudu, jen tak pro zajímavost, čemu všemu jsou lidi schopni věnovat svůj čas a věřit že to funguje
ale jagy po celou dobu tvrdí, že tam má prostě 175 hp a snaží se získat přízen egyptských bohů aby mu to posvětili a není schopen na 8mi stranách napsat ano momentálně mi naměřelili 132hp a přestože se mi to číslo nelíbí, nezbývá mi než momentálně souhlasit, a abych přesně věděl kolik tam mám, zajedu na jinou brzdu, třeba v brně a ta ukáže, a pokud brzda v brně ukáže 132 hp tak maha měří dobře na kolech, pokud brzda v brně ukáže 180, tak maha špatně měří na kolech, to je celé s čím se jagy nedokáže smířit, a jediné co 4 dny nedokáže pochopit
a když jsme u nissan clubu tak je tam ještě jedna partička zajímavá partička, stojí za to se na to mrknout, a ta se točí okolo vyvýječe vodíku v autě a snaze vytvořit perpetum mobile, nebo jinak ušetřit 30% benzínu na sto kilometrů, z jednoho litru vody a 30A měniče na rozklad vody na vodík a kyslík a tvrdí že to funguje a že já a raddy tomu nerozumíme, ale debata je tam, a sem to postovat nebudu, jen tak pro zajímavost, čemu všemu jsou lidi schopni věnovat svůj čas a věřit že to funguje
Re: 132=175 aneb jagyho počty
Tak ten vyvíječ vodíku už se probíral na hodně místech. Z jednoho tábora se ozývá, že se opravdu spotřeba snížila a z druhého, že platí zákon zachování energie, nebo tak něčeho a že když do toho narvu třeba 10 kW, tak dostanu nazpět míň, jak 10 kW, protože ztráty. Tohle první tábor nechce slyšet.
Zas na druhou stranu druhej tábor trošku zapomíná na rozdílné spalné teplo benzínu a vodíku.
Zas na druhou stranu druhej tábor trošku zapomíná na rozdílné spalné teplo benzínu a vodíku.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: 132=175 aneb jagyho počty
je tady hodne omacky ale jestli to chapu dobre tak jagy nameril na MAHA3000 132hp na kolech tvrdi ze ta brzda podmeruje o 40hp?
opravdu bylo SR20VE u nas na brzde, v brne je 5 mozna vice brzd
opravdu bylo SR20VE u nas na brzde, v brne je 5 mozna vice brzd