Tlak oleje.
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Tlak oleje.
Zakládám toto téma jelikož tlačítko hledej nepomáhalo.Mám v plánu kupovat budík na tlak oleje chtěl bych to řešit mezikusem pod filtr oleje a chtěl bych se zeptat:Jaký hodnoty má mít tlak oleje a kolik je minimum,kdy to rychle vyměnit olejové čerpadlo.díkas a ještě jeden dotaz jak se měří plnící tlak turba?Zní to blbě ale já to newím já se stydím.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: Tlak oleje.
Jestli si pamatuju dobre tak v manualu pisou max 3,5bar. Minimum ted nevim.
Tlak turba bud pred klapkou nebo za klapkou.
Obvykle se meri vetsinou za klapkou kdyz mas budik co ukazuje i podtlak.
Tlak turba bud pred klapkou nebo za klapkou.
Obvykle se meri vetsinou za klapkou kdyz mas budik co ukazuje i podtlak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
mezikus pod filtr je zbytedne problemovej bud dej Tčko pod čidlo na kontrolku pokud jichces zachovat nebo misto ní...
Re: Tlak oleje.
Cim je problemovej?
Mezikus tu mam pripravenej. Budu davat teplotu a tlak.
Mezikus tu mam pripravenej. Budu davat teplotu a tlak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
nektere filtry snim tečou,...
nevidim duvod proc davat nejaky kurvítko. tlak budu mit z puvodniho portu na čidlo, na teplotu mam port na vaně.
nevidim duvod proc davat nejaky kurvítko. tlak budu mit z puvodniho portu na čidlo, na teplotu mam port na vaně.
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
Jak se teda měří ten plnící tlak?jakou hodnotu má ukazovat ten budík na neutrálu.když jsem se teda dočetl že ho mám napojit na téčko z FPR
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: Tlak oleje.
Vyhod karbon kanistr a napoj to misto nej. K FPR bych to nenapojoval.
Pri volnobehu mas v sani podtlak.
Pri volnobehu mas v sani podtlak.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
to bylo na tlak oleje michas dohromady nekolik vecí. budik zapoj na nejaky prazdny vyvod z ECCS.
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Tlak oleje.
Já mam tlak oleje a teplotu oleje v mezikusu pod filtrem a bez problemu...tlak turba mam na tecku za šktkou na hadicče od FPR....a tlaky oleje pri 3000rpm jsou na strane LC-4 v manuálu( teda doufam , že je to ono)...mnoho zdaru
Re: Tlak oleje.
podle měření na několika dvoukilech tak max 4 bary, jak to padá pod bar je něco špatně, třeba jen přehřátej olej, minimum na dobře zahřátem oleji je cca 0,9bar podle měření
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
děkuji všem
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: Tlak oleje.
Vo vani je ale o niekolko stupnov teplota nizsia cize presne to urcite nemasFizzbiker píše:nektere filtry snim tečou,...
nevidim duvod proc davat nejaky kurvítko. tlak budu mit z puvodniho portu na čidlo, na teplotu mam port na vaně.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje.
porad nechapete o cem to je...
jde o to ze bezna pracovni teplota je treba 130° (je nepodstatná) vubec mi nevadi kdyz budik bude ukazovat treba 90° protoze vis kde se ta rafika bezne vyskytuje a kdyz se najednou zacne hybat nekam uplne do prdele vidis ze se blizi pruser.
navic teplota stejne kolísá a výkyvy na vaně nebudou tak extrémní a je to zroj odkus do motor bere takze kdyz se mi bude přehřivat olej ve vaně je jasny ze je nejaky problem a ne že tomu jen šlapu...
a s tou teplotou jak ty rikas si nejsem tak jistej protoze olej by se ti mel dochlazovat ve výměníku... takze ve vaně by mel byt spis teplejší...
ale jak rikam je to jedno jde o to mit referencni mereni udelat si bezny funkcni interval tebe totiž primarne nezajima hodnota teploty ale jeji narust a pokles. doufam ze sem to mapsal pochopitelne.
jde o to ze bezna pracovni teplota je treba 130° (je nepodstatná) vubec mi nevadi kdyz budik bude ukazovat treba 90° protoze vis kde se ta rafika bezne vyskytuje a kdyz se najednou zacne hybat nekam uplne do prdele vidis ze se blizi pruser.
navic teplota stejne kolísá a výkyvy na vaně nebudou tak extrémní a je to zroj odkus do motor bere takze kdyz se mi bude přehřivat olej ve vaně je jasny ze je nejaky problem a ne že tomu jen šlapu...
a s tou teplotou jak ty rikas si nejsem tak jistej protoze olej by se ti mel dochlazovat ve výměníku... takze ve vaně by mel byt spis teplejší...
ale jak rikam je to jedno jde o to mit referencni mereni udelat si bezny funkcni interval tebe totiž primarne nezajima hodnota teploty ale jeji narust a pokles. doufam ze sem to mapsal pochopitelne.