Stránka 1 z 3
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 10.05.2011, 22:36
od Mirek
Nejspis jsi to kontroloval, ale lepsi se optat a vyskrtavat. Co tesnost sani/BOV popripade nejaky podtlak?
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 10.05.2011, 23:18
od Trinom
jakým budíkem to kontroluješ? Je dost možný, že trošku kecá. -0,56 není moc odlišná hodnota od -0,60.
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 10.05.2011, 23:20
od Kentoya
tohle dělává a/r popř aac
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 07:48
od Steve
tak me to nakonec delal AAC ventil...
edit: myslim ze tenhle problem resil Peca co nahodil odlehcenej setrvak
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 08:51
od playdude
ja som mal odlahceny zotrvacnik a problem som s tym nikdy nemal (ani naznak)
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 12:56
od Heini
A na CHoseho 200SX jsem musel z odlehčenym setrvakem nastavovat 1400ot. na volnoběh jinak to dělalo tohle co pises. Zeptej se Kokosky ten vi ze jsem to serizoval porad aby to nechcipalo pri zavodech.
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 13:05
od remo
mne presne toto robilo ked mi prepustal BOV.
mam odlahceny zotrvak teraz a vsetko v pohode...
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 13:54
od Kentoya
já měl setrvák 6kg a bez nejmenšího problému, a přední řemenici cca 1kg
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 14:10
od remo
na remenice som aj zabudol.
odlahcenim tychto komponentov to nebude...
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 15:21
od Heini
Sory jsem uplne blbej!!! oDohadujte se tady.
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 11.05.2011, 15:41
od remo
ale no, len sme napisali nase skusenosti
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 12.05.2011, 07:37
od kenivruh
No tak to vidim na ten AAC. Kym nebudes mat aspon 700-800 s odpojenym konektorom, zbytocne nieco riesit.
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 13.05.2011, 07:10
od jetoboy
Mě to dělalo když sem ještě neměl odlehčenej setrvák,při vyřazení z otáček mi to chcípalo,prostě mi to spadlo na nízký otáčky a chcíplo to.Vyměnil sem aac a pak se to zlepšilo.Ted při odlehšeným setrvačníku mám na volnoběh cca 900-1000otáček a nic nechcípá,ani při vyřazení....
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 15.05.2011, 21:42
od Mirek
DRFTing. píše:.....nééé nezamykejte mi to tu, ješte nejsem hotovéééj
POKRAČOVÁNÍ : Tak jsem vyndal AAC ventil, kompletně jsem ho vyčistil, vydrátkoval, profoukal kompresorem, nepřipadalo mi tam nic divnýho, ono tam taky nic není jen díry :-)
tady jsou krásný obrázky ventilu :
forum/viewtopic.php?f=160&t=18744&hilit=aac+ventil
já mám ten v levo, ale ten šroubek v něm mám ten s tou gumičkou z pravého obrázku.
No další věc čeho si všimnul Pítrs kterej videl motor, byla ta, že jsem měl CAS úplně v pravo. Kontrolovalo se nastavení rozvodů jestli nebylo náhodou o zub špatně, ale to je v pořádku, takže cas blbě nastavenej, dali jsme ho zatím od oka na prostředek, auto jede lépe, volnoběh je určitě lepší, ale ješte měl trochu tendenci chcípnout při jízde, ale už ne tak hrozně jako před tím.
Co je ješte stále divný, že pořád mi nereaguje šroubek na AAC ventilu na to regulování volnoběhu, to musím vyřešit, ale jak KUA ???
Zkusit jiný AAC ?
jen pro formu, kdyz kroutis tim sroubkem, mas zahraty motor a vytazeny konektor z ovladani AAC?
Re: Nedrží volnoběh z vysokých otáček
Napsal: 15.05.2011, 22:24
od Mirek
DRFTing. píše:Mirek : jj motor je zahřátej a aac je odpojený a nic to nedělá
Tak ho zkus vymenit za nejaky uplne jiny, melo by to reagovat. Na tom sroubku je o-krouzek jako tesneni ze? To je v poradku?