Strata tlaku vo vyssich otackach

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

Pri vysokych otackach mi klesne tlak v sani pri plnom plyne z 0.5b na -0.5b. Robi to pravidelne na 2 aj 3 stupen. Rozdiel v otackach kedy to robi je par stoviek +/-. Juknite na obrazok kde je jasne vidno o co ide.

Obrázek

Obmedzovac to nie je, ani fuel cut, ani nic podobne co by ovladala ecu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od hajecek88 »

chladenie funguje jak ma ?
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

hajecek88 píše:chladenie funguje jak ma ?
Ano funguje. A na okraj, aku to ma suvislost?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od hajecek88 »

ked som par krat jel do kopca a nemal som v poradku chladeni tak mi to robilo nieco podobne akurat ne v takejto velkej miere :)
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od adner »

Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden :) Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.

Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od MaxX »

kenivruh píše:
adner píše:Keni,toho aby ti spadl tlak na -0,5 dosáhneš pouze zavřenou klapkou,nebo se ti někde totálně ucpe sání,nebo ti tlak neklesá...
Sak prave. To mi tiez zapina ze aby to slo do -0.5b musi sa nieco medzi valcami a filtrom upchat. Klapka to byt nemoze, kedze je na bowden :) Internu WG v turbe som tiez vylucil, kedze to by klesol tlak na 0 nie do -.

Nasiel som na googli co by to mohlo byt a pride mi to ako realne vysvetlenie. Vyskusam a uvidim.


Pak to sem napiš kdyby měl někdo stejný problém? :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

Bolo to tym co pisali. Hadica od filtra po turbo sa podtlakom splasla a zavrela privod vzduchu. Poriesene, setko ide jak ma :bounce:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od vmille »

:lol: to je drsna zavada, mas moc ziznive turbo nebo mekou hadici :)
hlavne ze jsi na to prisel
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od Trinom »

a nebo ucpanej filtr :wink:
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od adner »

začal bych se o ten filtr zajímat..
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

Makka hadica. Seriova skratena, zdeformovana, bez vnutornej pruziny :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od adner »

stejně bys měl mít podtlak minimální,je možné že je ten filtr malý..
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od Fizzbiker »

ta hadice je bez pruziny opravdu jak igelitka z tesca... takze se nedivim jinak pro porovnani mozno zmerit tlak pred turbem se šiškou a bez šišky...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata tlaku vo vyssich otackach

Příspěvek od kenivruh »

Jojo tlak pomeram. Kedze u serie je tam diera pre hadicku od hot start solenoidu tak tam pichnem budik na tlak a uvidime.

Filter tam mam apexi power intake, snad by nemal byt restriktivny. Podla mna skor ide o ten prietok ako je tam, ze vytvara podtlak na steny hadice (bernouliho efekt ci jak sa to vola).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět