Stránka 1 z 1

1UZFE

Napsal: 07.06.2011, 21:28
od A.C.A.B.
Nikde jinde mi nikdo nebyl schopen poradit,tak to zkusím tady.Sic nejde o Nissan,ale auto je to taky.
Zastavěl jsem 1UZFE do Celicy TA40.
Motor špatně chytá a když chytne,nejde přidat plyn(ihned chcípne)a do cca 10sec stejně chcípne.
Nastartovaný motor běží plynule na všech 8 válců,takže zapalování bych vyloučil.Palivové čerpadlo tlačí.Napadá mě volnoběžný ventil(po přiškrcení hadice co k němu vede běží o pár sekund déle),nebo AFM(po jejím odpojení žádná změna).Nebo něco jiného?

Re: 1UZFE

Napsal: 08.06.2011, 11:22
od blázen
ze zvědavosti bys mohl dát sem pár fotek.. jinak to může být problém s tím palivem..hlavně pokud máš čerpadlo v nádrži pro poloviční motor

Re: 1UZFE

Napsal: 08.06.2011, 19:11
od A.C.A.B.
Fotky...podívám se jestli to zvládnu nahrát.Jinak je mám na tom trapnym FB.Jsem tam jako Franta Flinta.Je nás tam mraky,ale snad já jedinej z Děčína.
S tím palivem-já vyměnil i nádrž včetně čerpadla.Chci to auto nejdřív zpojízdnit a pak budou následovat upgrády.Proto jsem vše potřebné přetahal z Lexuse a původní zůstala jen kastle.

Re: 1UZFE

Napsal: 21.06.2011, 16:57
od A.C.A.B.
Volnoběžnej ventil taky můžu vyloučit.I vstřiky.Auto s novým motorem ještě nejelo.Jen těch pár pokusných startů.A je suchá zpátečka do nádrže.Což by ale mohlo být normální ne?

Re: 1UZFE

Napsal: 21.06.2011, 20:52
od Trinom
To určitě normál není.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 07:10
od blázen
Zpátečka suchá být nemůže

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 09:51
od A.C.A.B.
Amatérská teorie vyučeného kuchaře je,že zpátečka zatím být suchá může :D Jelikož čerpadlo natlačí potřebný tlak a vypne(tedy pokud motor neběží).Jelikož je čerpadlo regulované,tak neběží neustále naplno.U závodních aut,kde se čerpadla zapínají ručně a běží pořád naplno bych to chápal.Jestli se mýlím,tak jedině dobře,protože se výběr možností zúží.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 09:56
od Fizzbiker
nevim jak je to u Lexe ale Nissany to maji tak ze od talku je na liště FPR coz je v podstate tlakový přepouštěcí ventil, a pri zapnutí klíčku pustí jednotka čerpadlo na 3s bez ohledu na tlak,... zpátečka v tomto pripade byt suchá nemůže...

jestli je to jak tvrdíš tak si změř tlak v liště. pokud bude moc velky budes mit problem právě s FPR že nepouští pokud bude malý bud mas mrtve cerpadlo nebo ti chcijou striky a nebo mas nekde netesnost a tece to pod auto nebo nekde do auta.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 11:56
od blázen
zkontroluj případně i potrubí zpátečky,zda není deformací neprůchozí

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 19:29
od A.C.A.B.
Tlak paliva zatím nemám čím změřit.Toyota potažmo Lexus má ten ventil na palivové liště ovládaný podtlakem ze sání ještě přes el.spínaný vzduchový ventil.Nissan(aspoň ten můj)to má rovnou ze sání.Zkusil jsem to zapojit taky rovnou ze sání,ale beze změny.U Lexe nenabíhá čerpadlo hned,ale až při startování.Vlastně mi to dělá i Sky.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 19:34
od Fizzbiker
u nissanu to mas do sání protoze mas vyhozený solenoid který delá jen to ze v prvnich 30s po startu pousti jen atmo tlak. proto se přepojuje napřímo...

kdyz zapojis cerpadlo na přímo proste by melo tlacit porát dokola (do listy a prez zpatecku zpatky do tanku) tim si oveřís ze mas ve ok zapllavene a nezavzdušněné... vetsinou to trvá 10-20 vterin nez se vsecko naplni zaplavi a vybehou vetsi bubliny a pak zkusit nastartovat. pokud ti to hazi jiskru a fakči striky musi to zablafat.

jinak kdyz mas sucho jak ses na tom s imobilizerem? ten by mohl mít fuel stop.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 19:47
od A.C.A.B.
Imobilizer to nemá.Dnes jsem vrátil zpátka vstřiky a vše zapojil.Žádná změna-Musím kleštěma skřípnout hadici k volnoběžnému ventilu(jinak ani nechytne)a pak na volnoběh jakžtakž běží i když to kolísá až k chcípnutí.Jakmile přidám chcípe hned.Běží krásně všech 8 válců,takže zapalování ani vstřiky problémem nebudou.

Re: 1UZFE

Napsal: 22.06.2011, 19:48
od A.C.A.B.
Ještě teda zkusím to čerpadlo napřímo.

Re: 1UZFE

Napsal: 23.06.2011, 19:34
od A.C.A.B.
Takže VELKÝ DÍKY FIZZI !!! :D :D :D Zapojil jsem čerpadlo na stálo a zpátečkou nešlo pořád nic.Akorát z nádrže divný vířivý zvuky.Otevřu teda víčko od čerpadla a benzín proudil okolo trubky na vývodu zpět do nádrže.Já blb zvenku na průchod'ák dal obě měděné podložky na jednu stranu banja... tím pádem šel k motoru malý tlak a ani tu zpátečku to nemělo sílu otevřít. Takže už jsem teda dnes vyjel.Ještě jednou díky za tip

Re: 1UZFE

Napsal: 23.06.2011, 19:43
od Fizzbiker
když můžu pomůžu. nemaš zač.