S13 1990
S13 1990
Hoši mám problém,uvedu to tu znovu celé,dvoukilo rv.1990 preface,před opravou jezdilo parádně,ale žralo to vodu na 20Km to vyházelo expanzkou a sežralo všechnu vodu,po výměně těsnění a srovnání hlavy to nechce startovat,respektive když to mechanik poprvé nastartoval,tak na neutrál to vytočil klidně na 5000 ot. a při jízdě max 2500ot,pak už to nechtělo táhnout,po pár dnech už to nechtělo ani startovat,teď poslední 2 dny u toho trávim 4 hodiny denně,takže je tam vyměněný afm,cas a škrtící klapka se snímačem,zkoušel jsem pojistky,vyndal jsem svíčky vyčistil jsem je(samozřejmě byly uchcaný),kouknul na cívky a ty uhlíky na cívkách(ty jsou vpohodě),zkoušel jsem přepojit jinam kostru,taky nic,ovšem když to startuju tak to ne a ne chytit občas se to chytne na jeden válec ale to tak na 1-2 sekundy,pak to chcípne ikdyž přidám trošku plyn,nebo na plyn ani nešlápnu,už ztoho mám nervy v pejru...jo ještě abych dodal,tak když ktomu mechanik přišel po měsíci,tak to natočil bezproblému,ale jak vyjel,tak už to zas netáhlo,byly přehozený kontakty mezi 2 a 3 vstřikem,ty jsem dal teď správně,benzin z válců jsem vyházel...prostě už si stim nevim rady,tak poraďte,víc hlav víc ví )
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 1990
Takze myslis ze pal, pumpa je ok?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 1990
Zmerat tlak paliva, pozriet predzapal (predzapal pozriet pri startovani s odpojenym cerpadlom, pri starte by tam malo byt 10).
Napojit osciloskop a pozriet dlzku vstreku a ci je signal ako ma byt. Pozriet osciloskopom zapalovaci signal do power tranzistora a signal od powertranzistora ku cievkam.
Napojit osciloskop a pozriet dlzku vstreku a ci je signal ako ma byt. Pozriet osciloskopom zapalovaci signal do power tranzistora a signal od powertranzistora ku cievkam.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 1990
Palivová pumpa tlačí,nevim jestli dost,ale tlačí ptž když startuju,tak to smrdí benzinem jak sviň a i kdyby tlačila málo,tak podle mě by to chytlo i na N,svíčky jsem kontroloval(nečekaně byly uchcaný,tak sem je vyčistil)cívky ok,já myslel že rozvody maj bejt nastaveny na 15 a ne na 10 ne?
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 1990
10 stupnov pri startovani, ked len toci starter. 15 ked bezi na vonobeh.Igor píše:Palivová pumpa tlačí,nevim jestli dost,ale tlačí ptž když startuju,tak to smrdí benzinem jak sviň a i kdyby tlačila málo,tak podle mě by to chytlo i na N,svíčky jsem kontroloval(nečekaně byly uchcaný,tak sem je vyčistil)cívky ok,já myslel že rozvody maj bejt nastaveny na 15 a ne na 10 ne?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: S13 1990
Pwt vyměněný a nenastartuje....už sem ztoho na prášky....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: S13 1990
Tkže, abych to shrnul, palivo tam jde, jiskru hází, pojistky OK, předstih +- veprostřed drážky na CAS, imobilizér asi nic... Co ty komprese? Zkontroluj nejlépe jestli sedí značky na klice a vačkách a počet zubů mezi nimi a pro jistotu koukni ještě do pojistek v motorovém prostoru na ty kvádrovité s průhledem shora, rády se přepalují zboku.
CO ECU, vyblikal jsi chybové kódy?
CO ECU, vyblikal jsi chybové kódy?
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 1990
ze by byl komolet pwt asi ne spis to jede jen na tri nebo dva....Igor píše:Pwt vyměněný a nenastartuje....už sem ztoho na prášky....
kostra motor a kostra ecu...
hele jeste idea zkus novy svice nevim co tam mas ale pokud byly zechcaný a nemas platiny nebo pulstary muže byt po nich.
Re: S13 1990
NNMám tam nějaký od bosche,samozřejmě jiskru to nehází,zkusim ECU Jestli něco vybliká
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: S13 1990
mozno si prave vyriesil problem zahod ti svice bosch a dej tam obyc ngk kdyz to nepomuze skontroluj ukostreni power tranzistora
Re: S13 1990
Myslíš,že by to mohlo být těmi svíčkami?Že by to nechytlo ani na 3 válce???To mi je divný že by vypadly všecky 3 svíce,spíš si myslim,že to bude kostra,znova přejedu všecky,kostry,koupim na zkoušku nový svíce......... a když to nepojede tak to spraví 20litrů benzinu a jedny zápalky
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: S13 1990
možne to je, jak sem ti psal jednou se mi to stalo... svičky tam byly nejaky šumky daly se platiny a chytlo to na prvý raz... ovsem pokud ti nejde vubec jiskra na svicach ani venku krpa bude jinde...
Re: S13 1990
Musim se dostat k autu,ale už teď vidím že to bude s prominutím nějaká totální píčovina....
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....