Otázka za 2 bludišťáky
Otázka za 2 bludišťáky
Tak,auto mi už jezdí,odešly svíčky(byly tam 2 měsíce,byly uchcaný),ale řešim jinej problém,hulí mi to,auto je po opravě motoru(výměna těsnění pod hlavou,srovnání hlavy,výměna simerinků,srovnání sedel ventilů,atp.),ale hulí mi to jak sviň pořád,teda hulilo jak sviň,ono totiž mechanik u kterýho jsem to nechával dělat,mi tam místo 3,5 litru nalil 4 litry oleje(asi se mu zdálo že je to málo),tak mi to hulilo takovým stylem,že sem musel pouštět mlhovky a ani ty nepomohly,z výfuku byl cítit spálený olej....upustil jsem tedy 0,5 litru oleje,hulí to míň,ale když nastartuju,tak cca 4 sekundy trvá než se vyšplhají otáčky ze 600 na 800 plus minus 50 a po chvíli se mi zdá že se chytne sytič a zvedne se to na 1100 ot. už to na neutrál skoro nehulí,ale jakmile to sešlápnu třeba na 2500 ot.(jen tak orientačně,bývá to už od 2000 ot. tak se ztoho vyvalí dým,ale už není cítit skoro vůbec spálenej olej,nepsal bych sem,kdyby mě to neštvalo a neměl strach že mi odchází turbo,ale olej mi nemizí,sleduju to 3 dny a pište si,že sem najezdil už 500Km,abych to zjistil,pučil sem si doma praachy abych natankoval,abych zjistil čím to je...ale k tématu,voda mi též nemizí,tak jestli to není třeba jen tím že bude olej v IC(pro ty co nevědí-intercooler) a v hadicích,je pravda že z toho plastovýho vedení vzduchu když jsem sundal hadici ke klapce,tak jsem tam nahmatal olej i v tý gumový,hadici byl olej,vytřel jsem to kam jsem dosáhl(protože nemám doma nářadí nato abych to rozebral-jestli máme doma kladivo tak je to hodně....jestli mě chápete),tudíž jsem to dal dohromady projel jsem to kouřilo to jen minimálně,ale olej už cítit nebyl,když jsem to zase sešlápl,tak z toho vyletěl zas dým a černý částečky jakéhosi bordelu,chvíli trvalo,než to přestalo hulit,cca 30 sec. až 1min.,když jsem pustil plyn,tak se otáčky srovnaly a po chvíli začaly zase kolísat mezi 800 a 850 níže ani více ne,připadá mi to že to má takový nepravidelný chod,motor táhne perfektně,když startuju,tak bez plynu chytí hned jakmile otočím klíčkem v zapalování,voda nemizí,olej těž ne,nemůže to být zasraným vedením vzduch a třeba by bylo potřeba seřídit předstih?Ptž když jedu třeba na jedničku na 1500-2000 ot. a pustim plyn,tak to začne bublat do výfuku(jestli víte co tim myslim(jeslti to není závada,tak cajk)...jen bych chtěl radu a názor,protože každý má zkušenosti jiný...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázka za 2 bludišťáky
tak ten mechanik je asi uplně super určitě tam davej auto častěj,
z toho elaboratu ktery sem cetl trikrat sem jen pochopil ze ti to hulí, co huli poznas podle barvy:
cernej nebo namodralej dým je olej
bílej až šedej je voda
auto se stratuje bez plynu vždy, jedina vyjimka je kdyz ho budeš mít takové vlažné dejme tomu 75°C to se pak stává že to dlouho točí a i kdyz se to snazi nechce naskočit tam se pak přidá trochu plynu.
pokud ti teda hulí olej což předpokládám, možností je taky víc krom turba třeba gufirka na ventilech, kroužky...
že ti za 500km neubyl olej? viš kolik by to muselo žrát aby jsi to poznal? hodně hadice od IC (vím co to je) jsou zvlast na starsich turbech mastné vždy. pokud se ti to nelíbí popripade si myslis ze mas vetsi problem dovez to k frantovi. nicmene predpokladam ze na nove turbo nemas tak jezdi a jen si kontroluj aby jsi mel v aute dostatek oleje.
z toho elaboratu ktery sem cetl trikrat sem jen pochopil ze ti to hulí, co huli poznas podle barvy:
cernej nebo namodralej dým je olej
bílej až šedej je voda
auto se stratuje bez plynu vždy, jedina vyjimka je kdyz ho budeš mít takové vlažné dejme tomu 75°C to se pak stává že to dlouho točí a i kdyz se to snazi nechce naskočit tam se pak přidá trochu plynu.
pokud ti teda hulí olej což předpokládám, možností je taky víc krom turba třeba gufirka na ventilech, kroužky...
že ti za 500km neubyl olej? viš kolik by to muselo žrát aby jsi to poznal? hodně hadice od IC (vím co to je) jsou zvlast na starsich turbech mastné vždy. pokud se ti to nelíbí popripade si myslis ze mas vetsi problem dovez to k frantovi. nicmene predpokladam ze na nove turbo nemas tak jezdi a jen si kontroluj aby jsi mel v aute dostatek oleje.
Re: Otázka za 2 bludišťáky
Tak jinak...kdyby poustelo turbo,tak bych to za 500km poznal na ubytku oleje v motoru,nebo myslis ze ne?Kdyz olej ubyva na merce tak to este poznam,ale tady se drzi hladina na horni risce celejch 500km
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Otázka za 2 bludišťáky
noo ja mam momentalne tiez v motore skoro 4 litre oleja a v pohode, startujem na supu, otacky su vzdy pevne nic mi nelieta. Z vyfuku ziadny dym ani smrad, turbo pekne tlaci.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: Otázka za 2 bludišťáky
Není divný že i když se dělala nějaká go hlavy,že si měl pak olej v sání za klapkou.Typuju turbo,ale může to bejt dalších milion věcí,ještě jak si to napsal.To se ani nedá snad přečíst celé....To není u Pardubic někdo s dvoukilem kdo by se ti na to koukl?
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Otázka za 2 bludišťáky
Me jeste napada,ze by to mohly byt vstriky,ze zrejme tecou,ale jak jsem psal kontroloval jsem olej povypusteni kdyz jsem najel 500km a proste nemizi,po odpusteni oleje to prestalo na neutral kourit,ale jakmile tomu pridam tak to kourit zacne a pote zas kdyz zastavim na krizvatce a stojim na neutral,tak to jakoby dokuruje a pak uz to zas nehuli nez se rozjedu..
proto mi to pripada dicny ze by to bylo turbo ptz ten olej proste nemizi,muzu je doufat,ze t je olej v ic kdyz to bylo prelity tak ho to tam naazelo,omluvte me kdyz budou v nejsky my vete jiny pismena nebo budou chybet pisu z mobilu
proto mi to pripada dicny ze by to bylo turbo ptz ten olej proste nemizi,muzu je doufat,ze t je olej v ic kdyz to bylo prelity tak ho to tam naazelo,omluvte me kdyz budou v nejsky my vete jiny pismena nebo budou chybet pisu z mobilu
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Otázka za 2 bludišťáky
zkus vykydat IC a pak uvidíš, jestli tam přbývá oleje.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."