spotřeba versus úpravy
spotřeba versus úpravy
Milí Dvoukilleři jelikož jsem novým členem a dvoukilo vlastním cca 3 týdny, chtěl bych se vás zeptat na pár věcí. až svého mazlíčka dám do perfektního stavu, chtěl bych udělat pár úprav. Ovšem jelikož je to prozatím auto na denní ježdění ( než dostavím pracovní vůz) nerad bych aby mě sežralo i s botama Proto se chci zeptat jak rapidně se zvýší spotřeba např vykucháním výfuku a úpravou sání? Určitě je vás tu spousta profíků co s tím má zkušenosti
za všechny názory a připomínky předem děkuji
za všechny názory a připomínky předem děkuji
Re: spotřeba versus úpravy
Nejvic spotrebu ovlivnuje prava noha.
Se stage 1 jde jezdit za 9-12. Bezne na nadrz ujedu 400-450km
Na dalnici az 550km
Se stage 1 jde jezdit za 9-12. Bezne na nadrz ujedu 400-450km
Na dalnici az 550km
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: spotřeba versus úpravy
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
;-)
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... t=spotreba
;-)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: spotřeba versus úpravy
Tak to je naprosto vklidu, když jsem to udělal u svého BMW spotřeba mi okamžitě vylítla z nějakých cca 10l na krásných skoro 15l a to úplně normální jízdou při ostřejší jízdě byl 20l standart což je dost děsivý! chci se jen zeptat stage 1 je myšleno úpravy bez zásahu do turba a střev motoru rozumím-li tomu dobře ? jak říkám jsem čerstvým členem a pomalu objevuji taje dvoukílek a jeho úprav
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba versus úpravy
když jsi čerstvý tak neptej na veci co se tu už minimalne 100x řešily opět použij tačítko "HLEDAT"...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba versus úpravy
stage2 10-14 možná 15 .. podle toho ,jak často tomu přitlačíš na plynový pedál
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: spotřeba versus úpravy
nechapu jak muzete jezdit za 10 ci 14 L ja jezdil nejmin 15 jinak kolem 20ti na nadrz jsem ujel max 350km
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: spotřeba versus úpravy
Ze by zazracnej olej Liqui Moly Mos2?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: spotřeba versus úpravy
Si tady stežujete a ja každy den projedu 1000 kč po meste:D
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba versus úpravy
Take upravu ktore nezvysuju vykon nemaju vplyv na spotrebu. Spotreba rastie len umerne narastajucemu vykonu. Ci mas 200 koni alebo 500 koni, ked ides 130 po dialnici, spotreba je +/- rovnaka.
Narast spotreby voci zvysenemu tlaku je na urovni 12-18% na kazde 3 psi, co je teda celkom dost.
Narast spotreby voci zvysenemu tlaku je na urovni 12-18% na kazde 3 psi, co je teda celkom dost.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: spotřeba versus úpravy
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:DFire píše:Design: To bych blil
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: spotřeba versus úpravy
Design píše:Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:DFire píše:Design: To bych blil
jen proto že sem se nestavil když jsem jel okolo???
Re: spotřeba versus úpravy
Asi jo člověče ale melibychom toho zavčas zanechat než dostanem za uši že to tady zase zasíráme!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: spotřeba versus úpravy
no já když jezdím hodně něžně... do těch max 3500rpm a tak se mi podařila kombinovaná spotřeba neuvěřitelných 7.9 čemuž jsem sám nevěřil... ale jak říkám byla to opravdu hooodně lehká noha prostě předpisová jízda...