spotřeba versus úpravy

Uživatelský avatar
Marwe
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.07.2011, 23:31
Bydliště: Praha

spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Marwe »

Milí Dvoukilleři jelikož jsem novým členem a dvoukilo vlastním cca 3 týdny, chtěl bych se vás zeptat na pár věcí. až svého mazlíčka dám do perfektního stavu, chtěl bych udělat pár úprav. Ovšem jelikož je to prozatím auto na denní ježdění ( než dostavím pracovní vůz) nerad bych aby mě sežralo i s botama :D Proto se chci zeptat jak rapidně se zvýší spotřeba např vykucháním výfuku a úpravou sání? Určitě je vás tu spousta profíků co s tím má zkušenosti ;)
za všechny názory a připomínky předem děkuji :)
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Woyta »

Nejvic spotrebu ovlivnuje prava noha.
Se stage 1 jde jezdit za 9-12. Bezne na nadrz ujedu 400-450km
Na dalnici az 550km
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Tosho »

RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
Marwe
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.07.2011, 23:31
Bydliště: Praha

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Marwe »

Tak to je naprosto vklidu, když jsem to udělal u svého BMW spotřeba mi okamžitě vylítla z nějakých cca 10l na krásných skoro 15l a to úplně normální jízdou :D při ostřejší jízdě byl 20l standart což je dost děsivý! chci se jen zeptat stage 1 je myšleno úpravy bez zásahu do turba a střev motoru rozumím-li tomu dobře ? jak říkám jsem čerstvým členem a pomalu objevuji taje dvoukílek a jeho úprav :)
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Fizzbiker »

když jsi čerstvý tak neptej na veci co se tu už minimalne 100x řešily opět použij tačítko "HLEDAT"...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od blázen »

stage2 10-14 možná 15 .. :) podle toho ,jak často tomu přitlačíš na plynový pedál
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od mara_m »

nechapu jak muzete jezdit za 10 ci 14 L :D :D ja jezdil nejmin 15 jinak kolem 20ti :D na nadrz jsem ujel max 350km :D :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Woyta »

Ze by zazracnej olej Liqui Moly Mos2? :D
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Design »

Si tady stežujete a ja každy den projedu 1000 kč po meste:D
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Fire »

Design: To bych blil :lol:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od kenivruh »

Take upravu ktore nezvysuju vykon nemaju vplyv na spotrebu. Spotreba rastie len umerne narastajucemu vykonu. Ci mas 200 koni alebo 500 koni, ked ides 130 po dialnici, spotreba je +/- rovnaka.

Narast spotreby voci zvysenemu tlaku je na urovni 12-18% na kazde 3 psi, co je teda celkom dost.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Design »

Fire píše:Design: To bych blil :lol:
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Fizzbiker »

Design píše:
Fire píše:Design: To bych blil :lol:
Však jsem ted dva dny blil jsem mel migrenu:D

jen proto že sem se nestavil když jsem jel okolo??? :lol:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Design »

Asi jo člověče ale melibychom toho zavčas zanechat než dostanem za uši že to tady zase zasíráme!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Marwe
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.07.2011, 23:31
Bydliště: Praha

Re: spotřeba versus úpravy

Příspěvek od Marwe »

no já když jezdím hodně něžně... do těch max 3500rpm a tak se mi podařila kombinovaná spotřeba neuvěřitelných 7.9 čemuž jsem sám nevěřil... ale jak říkám byla to opravdu hooodně lehká noha :D prostě předpisová jízda...
Odpovědět