Data v techničáku(varianta)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor »

Ahoj lidi,zajímalo by mě co znamená v malym techničáku označení 1.9...asi jsem to špatně popsal na zadní straně techničáku je kolonka:
D.1. Tovární značka,D.2. Typ,Varianta,Verze
Já to mám takto podtím napsaný: TZ:Nissan 200sx,1.9 JN1QXXXXXX zbytek vin udávat nebudu,Zdvihový objem to není protože ten je na kolonce P.1. 1809ccm,takže by mne to jen zajímalo,jestli se v tom někdo šťoural nebo ne.Už jen z toho důvodu že jsem zaslechl že krom toho že se na S13 dělaly pro evropu 2 motorový verze,tak prý i nějak podle světlé výšky atp se to ještě rozlišovalo(ale zřejmě to bude kec),dokonce kámoš někde na netu našel,že je pár kusů s V-tecem....je to jen ze zajímavosti a vlastně i z toho důvodu,že se o svým autě chci dozvědět co nejvíc....předem dík.
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Fizzbiker »

kdejaka pipka na urade tam psala co chtela klidne muzes mit motor CA18CAT :lol:

to 1,9 je objem...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Igor »

Dik to jsem chtěl vědět...takže na úřadě jsou prostě pitomci :oD :oD :oD
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Svobda »

Jo nekteri ourednici jsou neco vsak nekdo psal ze tam ma napsano predni nahon :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Jennulda »

CA18CAT je můj =D a taky mam 1.9 :D
Uživatelský avatar
MrDeesh
user
Příspěvky: 294
Registrován: 09.11.2008, 21:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od MrDeesh »

Já mám přední náhon a pět dveří :lol:
Nissan 200SX S13 http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=151&t=14325
Ford Escort MK4
A6 C4
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od kenivruh »

To VIN cislo tiez nemas asi v poriadku. Malo by zacinat JN100RS13U0 a potom seriove cislo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Fizzbiker »

ted sem se byl divat na auto v inzeratu B12 GTi v papirech taky v realu obyč N14 s GA16i motorem... a tipek ze STK dela uplne normalne cumel na me jak tele na novy vrata ale pripustil ze rok vyroby 1988 se mu moc nezdál... :lol: ale počet dveří mu seděl...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Jebass »

přidávám se též motor 1.9 ještě že ne TDI
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od automato »

V slovenskom TP mám napísané 200sx 1.9, výrobca NISSAN Europe, počet miest na sedenie 5.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Trinom »

tak pokud počítaj i to jedno místo v kufru, tak to celkem sedí :D
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Woyta »

Nesedi. Jeste mu 2 chybej. :D
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Ajs
user
Příspěvky: 232
Registrován: 25.05.2008, 17:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Ajs »

Jo taky mám 1,9

Nejlepší je že když to bude člověk chtít opravit tak ještě bude muset dát 50Kč za jejich blbost.

Jinak přední náhon bych asi řešil aby nějakej aktivní technik na STK nedělal ofuky.
Nissan 200sx s13 CA18DET

Nissan Primera P11 SR20DE
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Trinom »

to není pravda. úřední oprava je zadara.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Data v techničáku(varianta)

Příspěvek od Petr.S14 »

mladý s12 má též 4 dveře a sedan...
a já mám v tp zapsanou kouli na 1250 kg... :D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Odpovědět