Data v techničáku(varianta)
Data v techničáku(varianta)
Ahoj lidi,zajímalo by mě co znamená v malym techničáku označení 1.9...asi jsem to špatně popsal na zadní straně techničáku je kolonka:
D.1. Tovární značka,D.2. Typ,Varianta,Verze
Já to mám takto podtím napsaný: TZ:Nissan 200sx,1.9 JN1QXXXXXX zbytek vin udávat nebudu,Zdvihový objem to není protože ten je na kolonce P.1. 1809ccm,takže by mne to jen zajímalo,jestli se v tom někdo šťoural nebo ne.Už jen z toho důvodu že jsem zaslechl že krom toho že se na S13 dělaly pro evropu 2 motorový verze,tak prý i nějak podle světlé výšky atp se to ještě rozlišovalo(ale zřejmě to bude kec),dokonce kámoš někde na netu našel,že je pár kusů s V-tecem....je to jen ze zajímavosti a vlastně i z toho důvodu,že se o svým autě chci dozvědět co nejvíc....předem dík.
D.1. Tovární značka,D.2. Typ,Varianta,Verze
Já to mám takto podtím napsaný: TZ:Nissan 200sx,1.9 JN1QXXXXXX zbytek vin udávat nebudu,Zdvihový objem to není protože ten je na kolonce P.1. 1809ccm,takže by mne to jen zajímalo,jestli se v tom někdo šťoural nebo ne.Už jen z toho důvodu že jsem zaslechl že krom toho že se na S13 dělaly pro evropu 2 motorový verze,tak prý i nějak podle světlé výšky atp se to ještě rozlišovalo(ale zřejmě to bude kec),dokonce kámoš někde na netu našel,že je pár kusů s V-tecem....je to jen ze zajímavosti a vlastně i z toho důvodu,že se o svým autě chci dozvědět co nejvíc....předem dík.
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Data v techničáku(varianta)
kdejaka pipka na urade tam psala co chtela klidne muzes mit motor CA18CAT
to 1,9 je objem...
to 1,9 je objem...
Re: Data v techničáku(varianta)
Dik to jsem chtěl vědět...takže na úřadě jsou prostě pitomci D D D
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Re: Data v techničáku(varianta)
Jo nekteri ourednici jsou neco vsak nekdo psal ze tam ma napsano predni nahon
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Data v techničáku(varianta)
CA18CAT je můj =D a taky mam 1.9
- MrDeesh
- user
- Příspěvky: 294
- Registrován: 09.11.2008, 21:29
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Data v techničáku(varianta)
Já mám přední náhon a pět dveří
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Data v techničáku(varianta)
To VIN cislo tiez nemas asi v poriadku. Malo by zacinat JN100RS13U0 a potom seriove cislo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Data v techničáku(varianta)
ted sem se byl divat na auto v inzeratu B12 GTi v papirech taky v realu obyč N14 s GA16i motorem... a tipek ze STK dela uplne normalne cumel na me jak tele na novy vrata ale pripustil ze rok vyroby 1988 se mu moc nezdál... ale počet dveří mu seděl...
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Data v techničáku(varianta)
přidávám se též motor 1.9 ještě že ne TDI
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
Re: Data v techničáku(varianta)
V slovenskom TP mám napísané 200sx 1.9, výrobca NISSAN Europe, počet miest na sedenie 5.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
Re: Data v techničáku(varianta)
tak pokud počítaj i to jedno místo v kufru, tak to celkem sedí
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Data v techničáku(varianta)
Nesedi. Jeste mu 2 chybej.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Data v techničáku(varianta)
Jo taky mám 1,9
Nejlepší je že když to bude člověk chtít opravit tak ještě bude muset dát 50Kč za jejich blbost.
Jinak přední náhon bych asi řešil aby nějakej aktivní technik na STK nedělal ofuky.
Nejlepší je že když to bude člověk chtít opravit tak ještě bude muset dát 50Kč za jejich blbost.
Jinak přední náhon bych asi řešil aby nějakej aktivní technik na STK nedělal ofuky.
Nissan 200sx s13 CA18DET
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11 SR20DE
Re: Data v techničáku(varianta)
to není pravda. úřední oprava je zadara.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Data v techničáku(varianta)
mladý s12 má též 4 dveře a sedan...
a já mám v tp zapsanou kouli na 1250 kg...
a já mám v tp zapsanou kouli na 1250 kg...
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress