Porovnáni S14 a S13...
Napsal: 06.08.2011, 08:41
Zdrávím vás možno to tu už bolo ale známi sa semnú hádal hádal že S13 není moc dobré auto narodíl od S14, tak sa chcem optat aj vás co nato ríkate...
Igor píše:Je to dle názoru jedince......já řídil třeba i S14 a můžu ti říct,že S14 se mi neřídí tak dobře jak S13 a navíc se mi S14 ani nelíbí,ale co člověk to názor
Jaká výhoda je hatch?? Krom vzhledu a toho že se líp nakládá věcma vidim spíš jenom nevýhody. Jinak s13 nemusí být jenom hatch.Woyta píše:S14 ma trosku lepsi napravu a brzdy.
S13 ma velkou vyhodu v tom ze je hatch.
A co se ti na S14 libi jde do S13 nacpat. Pripadne naopak. Konstrukcne jsou to velmi shodna auta.
srry, ale nemuzu jinak 50%nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
Sorry Mirku, toto je oficiálna informácia priamo od Nissanu. Uvádzajú doslova, že pri konštruovaní karosérie S14-ky použili na tú dobu nejaký nový software (síce neuvádzajú, či mali na mysli nejakú verziu CAD, alebo niečo iné), vďaka čomu sa im podarilo u S14 dosiahnuť o viac ako 50% vyššiu torznú tuhosť ako u S13. Proste novší model, novšie technológie. Nič viac.Mirek píše:srry, ale nemuzu jinak 50%nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
Videl jsi ty karoserie odstrojene nekdy vedle sebe? Podle toho co jsi napsal ne Jedina vyhoda S14 je (jak zde i padlo) to, ze je to coupe. Pokud to porovnam s S13 coupe, tak tam rozdil bude naprosto minimalni....
To nevim kde presne, obe karoserie jsem mel vedle sebe, protoze jsem zkoumal co jde a co nejde pouzit, a kostrukce nosniku, podlahy, prahu byla naprosto totozna, rozmery mezi nosniky, mezi domecky tlumicu, jsou stejne jako u S13. Tak by me samotneho zajimalo ve kterych castech k tem zmenam, ktere zpusobuji o 50% mensi krut, doslo. Kdyby se to zjistilo a jednalo by se o vnitrni nosniky atd, dalo by se to aplikovat na S13.nizzmo píše:Sorry Mirku, toto je oficiálna informácia priamo od Nissanu. Uvádzajú doslova, že pri konštruovaní karosérie S14-ky použili na tú dobu nejaký nový software (síce neuvádzajú, či mali na mysli nejakú verziu CAD, alebo niečo iné), vďaka čomu sa im podarilo u S14 dosiahnuť o viac ako 50% vyššiu torznú tuhosť ako u S13. Proste novší model, novšie technológie. Nič viac.Mirek píše:srry, ale nemuzu jinak 50%nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
Videl jsi ty karoserie odstrojene nekdy vedle sebe? Podle toho co jsi napsal ne Jedina vyhoda S14 je (jak zde i padlo) to, ze je to coupe. Pokud to porovnam s S13 coupe, tak tam rozdil bude naprosto minimalni....
S rozložením hmotnosti som sa samozrejme zmýlil. Pri EU modeloch je to opačne.
S13 52/48
S14 55/45