Stránka 1 z 1

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 20.08.2011, 21:41
od 935Baby
No upřímě, není to zrovna rozdělávka na hodinu. Je to na několik hodin... :( a pokud nemáš ručičky velikosti standartního japonského mechanika, tak si i celkem zanadáváš :blackeye:

Co rozebrat? V podstatě vše co ti brání v tom abys vyjmul fuel rail... Kdyžtak ti řeknu zítra detaily až kouknu na motor co vše tam překáží...už si to z hlavy nepamatuju. Co si vzpomínám tak palivový regulátor necháš na fuel railu a jen odpojíš hadici. Doporučuju, když budeš mít FPR s lištou venku, tak vyměnít křížové šrouby za šroubky se šestihrannou hlavou...usnadní ti to pak potencionální demontáž na motoru (je tam pak špatný přístup)

Hlavně nezapomeň, že vždy při demontáži-montáži musíš vyměnit O-kroužky na vstřikách! A před montáží je lehce namazat motorovým olejem

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 21.08.2011, 02:39
od MYSAK
Musis dat stranou svazek dratu, sundat AAC a FCID ventily, vzpery mezi hlavou a sanim (luxusni pristup na srouby) pak povolit palivovou listu, chvili nadavat a je to venku. Za hodku to musis dat a za druhou zpatky :)

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 22.08.2011, 07:41
od kenivruh
Ak chces len menit vstreky tak nemusi ist lista uplne von. Robil som to nedavno, jedine riziko je ze moze spadnut dole jeden z tych 2 srobov co drzia listu. Cize opatrne povolovat az po posledny zavit, aby aspon trochu drzali. Keby dal nissan len o 2 zavity dlhsie sroby, tak by to bolo bez starosti. Ku srobom sa da dostat predlzovakom popod sanie. A este teda mam tu listu uchytenu len tymi dvoma srobami ten jeden od FPR uz som poslal do prec.

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 22.08.2011, 12:57
od MYSAK
Jo to sem zapomel napsat diky za doplneni

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 22.08.2011, 21:16
od Trinom
podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal. sám jsem měl palivovou lištu několikrát dole a měnil jsem jen jeden, kterej jsem zprznil. Není s tím žádnej problém. Každopádně kontrolu to ale bude chtít.

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 23.08.2011, 05:35
od MYSAK
Jo ja je taky nemenil.. pokud se netrhne pri demnotazi tak maznout olejem a sup s nim zpatky

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 23.08.2011, 14:24
od kenivruh
Tiez nemenil ani jeden. Zatial netecie nic.

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 27.08.2011, 09:40
od 935Baby
Trinom píše:podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal
:mrgreen: já to tak praktikuju. Jinak pokud ještě za život motoru nikdy nebyli měněny tak bych nové dal. Guma stárne, obvzvláště v kontaktu s benzínem...

Většinou se strikně řídím servisním manuálem. Je pravda, že někdy jsou pravidla zbytečně moc přísná (aneb heslo: better safe than sorry), ale dost často to bude mít určitá opodstatnění... Třeba při testech 9 z 10 motorů kam dali použité O-kroužky byli OK ale ten 1 třeba chytnul...

Já, při mém štěstí, bych byl právě tím jedním motorem co chytnul. V tomhle směru mám peška, něco podcením a nafackuje mi to...

Re: demontáž vstřiků ca18det

Napsal: 27.08.2011, 18:06
od MYSAK
Jo nissan se tim chrani. nicmene kdyz srovnam materialy gum ktery se delaly driv a ktery ted tak tam radsi necham ty stary nez abych koupil novy ktery vydrzej rok vzhledem k tomu jak na nich setrej :(