rb30det vs 2jz

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

tak sem piste co si myslite :D jen by me zajimalo porovnat rb30det s 2jz 8) +- kazdeho motoru
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Mirek »

RB= Nissan - 2JZ= toyota

Nemichat, neswapovat....

Chces vedet jeste neco dalsiho? :-D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

covece to jsem nevedel zajima me rozdili mezi nima konstrukcni a +- ne tohle :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Svobda »

6 direk stoji v rade u obou :lol: . DO Nissanu , nissan i kdyz oboje skvele
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

hale muzete tu psat malinko ktematu a ne tohle :roll:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

a nikde jsem zaprvni ani nepsal ze motor bude v nissanu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Awatar »

Rozhodně 2JZ, je to motor dotaženej do konce (převodovka, stavba pístů, chlazení, dostupnost dílů...), pokud tím RB30DET myslíš RB26DETT hlavu a RB30E blok.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

no momentalne mam rb30/25 ale chtel jsem puvodne rb30/26 ale tet dost vazne premyslim ze rb30/25 vymenim za 2jz takze se ptam na rozdili motoru at se tika chlazeni mazani lagru atd
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Awatar »

mara_m píše:no momentalne mam rb30/25 ale chtel jsem puvodne rb30/26 ale tet dost vazne premyslim ze rb30/25 vymenim za 2jz takze se ptam na rozdili motoru at se tika chlazeni mazani lagru atd
Ber to tak, že 2JZ funguje třeba v autě jako je Supra MKIV a podle toho byl taky vybraný. RB30 funguje třeba v Patrolu a podle toho to taky je. Třeba na drifty je daleko vhodnější JZ motor, protože nemá problémy s přehříváním šestýho válce, s čímže mají RB motory problémy. Pokud máš možnost vyměnit RB30/25 za 2JZ s 6ti kvaltovou převodovkou tak bych neváhal. Bez tý převodovky už je to na zvážení. RB25 převodovka vyjde na docela rozumný peníze a i něco vydrží. Getrag z MKIV vydrží nesmysl (používá se i do 1000hp staveb), ale díky tomu stojí taky nesmysl. Mrkni na Driftworks forum, je tam pár lidí co jezdí na RB30 i na 2JZ tak by ses moh dozvědět co se jim tak sere. Ale třeba ta černá Sil80 s Rocket Bunny 6666 bodykitem má s tim RB30 docela problémy (750bhp).

Jinak co se týká výkonu, tak 2JZ se sériovou jednotkou a mírně zvedlym tlakem turb dostaneš na bezpečných 400koní a jezdíš. RB30 bude vždycky laborování, otázkou je jestli radši jezdíš, nebo se v tom hrabeš.
S15 - JDM
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Koudy »

Awatar píše:Ale třeba ta černá Sil80 s Rocket Bunny 6666 bodykitem má s tim RB30 docela problémy (750bhp).
Tak tý ten motor odešel úplně a má tam SR. RB30 měl po kompletní stavbě.

Můj názor znáš, 2JZ jasná volba.

Awatar to napsal moc pěkně :thumbup:
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Awatar »

Koudy píše:
Awatar píše:Ale třeba ta černá Sil80 s Rocket Bunny 6666 bodykitem má s tim RB30 docela problémy (750bhp).
Tak tý ten motor odešel úplně a má tam SR. RB30 měl po kompletní stavbě.

Můj názor znáš, 2JZ jasná volba.

Awatar to napsal moc pěkně :thumbup:
Tak to sem nevěděl, vim že mu to furt zlobilo, pak se z toho jednou zakouřilo a nevěděl sem jestli opravoval, nebo vyměnil.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od pablo »

jasna volba 2jz jak pise awwatar
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

tak jsem zjedavej jak to poresim :D :D
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od mara_m »

a jeste pri pouziti rb26dett s N1 blokem a stroker kitem na rb30 ? je to cenovej nesmysl ale jen se ptam asi pudu do 2jz ale tohle me jen zajima :)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: rb30det vs 2jz

Příspěvek od Mirek »

tady se spis nabizi otazka proc...600hp+ bude pro lehke RWD dost nepouzitelne, leda by jsi chtel predelavat na AWD, coz teda zase s 2JZ bude problem narozdil od RB a ten vykon pod 600 zvladne i upravena RB25/26....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět